Pris
29.000 kr.
Gns. pris
-
Årgang
2001
Km
46.000
Ccm
748
HK
93
× 3 andre potentielle købere har annoncen, som favorit. Skriv til sælger inden det er for sent!
Udstyr
  • Fuldkåbe
  • Skivelås
  • Tankbeskytter
Beskrivelse
Suzuki GSX 750 F, 748 ccm, 93 hk, 2001, m. afgift

Fin og velholdt cykel.
Fået lavet fuld service for 1300 km siden.
Lige skiftet kædekit og bagdæk 150 km siden.
Står i århus. Fast pris.
Kan leveres efter aftale.
Gået ca. 46.000 km m.
Kædelås med hærdet metal og skivelås med alarm medfølger.
Skal ses!
  • Aktiv i 8 dage siden 17/7-2017
  • Sidst set   26/7-2017 0:18
  • Vist i alt 1246 gange
  • Annoncekategori: Sælges
  • Type: Sport
  • Alle service udført: Nej

Suzuki GSX 750 F specifikationer

Bemærk, at det er muligt at sammenligne generelle modeloplysninger for Suzuki GSX 750 F med din egen MC, hvis du opretter den i din brugerprofil under "Primær MC".
Specifikationer
Viste MC*
Din MC
Nypris
99.995 kr
-
HK
93 hk
-
Motorstørrelse
748 ccm
-
0 - 100 km/t
4.2 sek
-
Tophastighed
220 km/t
-
Type
Sport
-
Kåbetype
Fuldkåbe
-
Km/l
17.0 km/l
-
Sædehøjde
790 mm
-
ABS-bremser
-
-
Kombi-bremser
-
-
Træktype
Kædetræk
-
Vægt
200 kg
-
* Der tages forbehold fejl eller mangler
Herunder ses den gennemsnitlige brugervurdering af Suzuki GSX 750 F. I alt 44 anmeldelser. 39 ud af 44 (89%) ville købe Suzuki igen. Brugeranmeldelser stammer fra 44 brugere, som tidligere har haft en Suzuki til salg på 123mc.dk
Samlet gns. vurdering
4.2
Køreegenskaber
4.2
Motor/transmission
4.2
Sidestilling/komfort
3.8
Driftsomkostninger
4.3
Værdi for pengene
4.4
 
Vurderet af Klaus Kristensen
Stærke sider
Man sidder overraskende godt på den. Den er rigtig god til bykørsel, da den trækker rent, selv fra helt lave hastigheder - helt ned fra 40km/t i 6 gear. den kan nemt køre 20km pr liter ved forholdsvis pæn kørsel. det er en bundsolid cykel, hvor man får rigtigt meget for pengene. stort plus er også centralstøttebenet, det gør kædesmøring til en leg.

Svage sider
Lakken på fælgene og forgaffelbenene er lidt tynd og sårbar, så pas godt på den. Jeg kom lige fra en SV1000, og i forhold til den var momentet noget svagt, til gengæld kører den lagt mere rent og jævnt ved lave omdrejninger.

Råd, tips og tricks
Behold den originale udstødning på cyklen. Hvis man sætter en åben sportsudstødning på den, kan det gå ud over sejtrækket ved de lave omdrejninger.

Øvrige kommentarer
Køreegenskaberne er mere til Touring og komfort end sport, men det er en rigtig god "all rounder"
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Claus Sanderhoff
Stærke sider
Super driftsiker MC. Brugte den som pendlercykel i ALT slags vejr (også sne) 55 km. til/fra arbejde hver eneste dag i 3 år. Starter altid og er nem at servicere selv. Da jeg solgte den efter 88.000 km. var det kun for at købe den nye faceliftede udgave.

Svage sider
Service interval 12.000 km. Tager lidt tid men alle kan lære at stille ventiler på denne motor. Jeg havde intet kendskab til det men fandt selv ud af det.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Bian Lolk
Stærke sider
God stabil cykel, også ved høj hastighed. Har aldrig haft problemer med den, starter og køre fint.

Svage sider
Har ikke indsprøjtning og ABS. Skal have forholdsvis mange omdrejninger før den accelererer for alvor +6000 rmp. Manuel choker Lidt hård i gearkassen.

Øvrige kommentarer
Hvis man er til lidt ældre teknologi, kan den varmt anbefales.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja

Relateret indhold fra 123mc's netværk

Artikler og test/anmeldelser om Suzuki

Test: Suzuki SV 650 2016
Omhandler 2016 Suzuki SV 650
Ny vin på genbrugsflasker (nu med video)
Minitest: Helt fantastisk Suzuki motor
Omhandler 2015 Suzuki GSXS 1000 F
(Nu med video) GSX-S 1000F er skøn og voldsom motor i scooter-design
Eventyr for begyndere
Omhandler 2015 Suzuki DL 650 V-Strom
Har en 650 kubik allroader pondus nok til et lille eventyr med oppakning på bjergveje? Vi finder svaret på en dobbelttest af to prisstærke eventyrcykler i Norge