Pris
37.999 kr.
Gns. pris
53.000 kr.
Årgang
2009
Km
52.000
Ccm
750
HK
95
× 5 andre potentielle købere har annoncen, som favorit. Skriv til sælger inden det er for sent!
Udstyr
  • Skivelås
  • Udstødning Titanium
Beskrivelse
Aprilia Shiver 750, 750 ccm, 95 hk, 2009, m. afgift

Jeg har en Aprilia Shiver 750 der en mørk vinterdag 2016, stod i tomgang i mit værksted - og mens jeg gik udenfor, hørte jeg den gasse op til ca. 3000 omdr/m, for så at ryge ned til nogle hundrede omdr/m ... for så at gå ud. Den kan startes op igen, men går meget ujævnt. Og der har den så stået siden, da jeg ikke rigtigt havde lyst til at køre MC mere grundet svær slidgigt i nakke/håndled/lænd. Jeg har dog skiftet nogle følere hist og pist samt gennemskyllet alle brændstof slanger mm. men uden det hjalp. Jeg har fra flere kanter af hørt, at det sandsynligvis er ECU'en der er stået af, og en sådan koster ca. 1100,- på Ebay, men igen - jeg gider ikke. Dagen før, kørte jeg en laaaaang tur på den, og der kørte den fremragende. Mens den har stået på på løfterne på min lift, er pakningen i venstre gaffelben også røget, så den skal også skiftes. Jeg kørte en diagnosticering på den for små 14 dage siden, og den viser de fejlkoder der kan ses på det vedhæftede billede. Jeg gider ikke røre ved den, skal ikke have MC mere så alt skal væk. Dette er alle originale dele jeg har til den, software og kabler til at diagnoticere den med, CTEK MULTI XS-3600 lader, ABUS skivelås (Abus bremselås Granit Detecto X-plus 8000), løftere og alle de dele jeg gennem dens levetid har købt til den og så udskiftet - plus al det løse. Et par Berik 3266 læderbuks str. 56 som har været brugt 1 (EN!) gang, følger også med hvis du vil have dem. Og skulle du ville have en hjelm, MTR S-8 str. M matsort som har været brugt en gang, ja så får du den med. Jeg skal lige slutte af med at nævne, at jeg er 57 år gammel, og IKKE har kørt råddent på den, men bare gerne har villet have en hyggemaskine jeg kunne rode lidt med og som blev lidt pæn hen af vejen.

Prisen er fast, så lad være med at kontakte mig for at få den ned i pris. Der er for over 25.000,- nyere dele/malede dele på den, så du får en utroligt billig maskine til at gå og hygge dig med hen over vinteren hvis du er lidt fingernem - og til foråret er du så klar til at æde sving, for det er den forrygende til. Så fakta er, at jeg simpelthen ikke gider at røre ved den, at der sker for mange kedelige ting i min familie/omgangskreds til at jeg overhovedet har krudt prioritere den. Så igen; den sælges som den står, og er i øvrigt gæld- og pantfri (reg. nr. HN13448).

Indtil vi har haft en maildialog for at se om vi er enige og du er en seriøs potentiel køber interesseret, foregår al dialog her eller på mail - og skulle vi nå frem til nogle fornuftige vilkår, så kan vi tage den over telefonen. På den måde vil alle spørgsmål og svar være tilgængeligt for alle som kunne være interesserede. Skulle der være seriøst interesserede, så er disse jo klart velkomne til at kommer forbi Bjæverskov og se den.

Den er tømt for hydraulikvæsker for ca. 2 måneder siden, da jeg havde planer om at få skiftet dette ... hvilket så (heller) ikke blev til noget. Der følger 1 liter med lige som der følger 2 nye oliefiltre med og ca. 10 liter olie.

Ekstraudstyr:
- Akrapovitc slip-ons (Akrapovic Road Legal Slip On Exhaust End Cans)
- Carbon Key Rotor/Fuel Tank Cover
- Micro LED number/licence plate light
- Evotech Radiator Guard
- R&G Nummerpladeholder (tail tidy)
- R&G Crash protectors - til forgaffel
- R&G Crash protectors - til stel
- R&G Crash protectors/bobbins - til bagsvinger
- Diverse titanium og rustfri bolte fra Pro-Bolt (for ca. 1700,-)
- Vario CNC fræsede alu-fodhvilere for og bag
- Oberon 75mm Convex Streetfighter Bar End Mirror
- Rizoma greb (Sport Line handles for 22 mm handlebar)
- 8 plastdele skiftet ud med Carbon
- Vario 01 V-Trec kobling/bremse greb
- Vinkelventiler i sort

Service:
- Kæde og tandhjul skiftet for 2500 km siden, hos Vordingborg MC
- Ventiler justeret + nye ventildækselpakninger vinteren 2015/16 hos hos Vordingborg MC - regning(er) forefindes
- Nye dæk - Dunlop Roadsmart III 190/55 ZR 17 (75W) TL SP og 120/70 ZR 17 (58W) TL - kørt 1000 km
- Luftfilter skiftet vinteren 2015/16
- Nyt olie + oliefilter vinteren 2016/17
- Bolte der holder bremseskiver skiftet vinteren 2015/16 (de gamle var ikke pæne)
- Koblingsfjedre skiftet vinteren 2015/16
- Nyt passagergreb vinteren 2015/16

Skriv og jeg sender dig beskrivelse af ALT der er lavet ved den. Billederne er fra da jeg rullede den ud i 2016 efter udskiftningen af ovennævnte.
  • Aktiv i 12 dage siden 10/9-2018
  • Sidst set   22/9-2018 19:46
  • Vist i alt 657 gange
  • Annoncekategori: Sælges
  • Type: Street
  • Indreg.: 7/2009
  • Alle service udført: Delvist udfyldt

Udstyr og tilbehør til Aprilia Shiver 750  NY

Herunder vises udstyr og tilbehør, som passer til Aprilia Shiver 750. Produkterne kan købes hos din nærmeste forhandler.
Order     Produkt Varenr. Pris Vælg ID
* Der tages forbehold fejl eller mangler

Aprilia Shiver 750 specifikationer

Bemærk, at det er muligt at sammenligne generelle modeloplysninger for Aprilia Shiver 750 med din egen MC, hvis du opretter den i din brugerprofil under "Primær MC".
Specifikationer
Viste MC*
Din MC
Nypris
164.999 kr
-
HK
95 hk
-
Motorstørrelse
750 ccm
-
0 - 100 km/t
3.8 sek
-
Tophastighed
220 km/t
-
Type
Streetbike
-
Kåbetype
-
-
Km/l
-
-
Sædehøjde
-
-
ABS-bremser
-
-
Kombi-bremser
-
-
Træktype
-
-
Vægt
189 kg
-
* Der tages forbehold fejl eller mangler
Herunder ses den gennemsnitlige brugervurdering af Aprilia Shiver 750. I alt 8 anmeldelser. 6 ud af 8 (75%) ville købe Aprilia igen. Brugeranmeldelser stammer fra 8 brugere, som tidligere har haft en Aprilia til salg på 123mc.dk
Samlet gns. vurdering
4.3
Køreegenskaber
4.3
Motor/transmission
4.4
Sidestilling/komfort
4.3
Driftsomkostninger
3.9
Værdi for pengene
4.4
 
Vurderet af Martin Stolten
Stærke sider
Er fremragende i byen, på landevej og er faktisk også sjov på bane. Ser fed ud, lyder fedt med originalpotter, er en nakedbike, så man kører ikke alt for hurtigt på motorvejen...
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Søren Andreasen
Stærke sider
Super fed lyd fra V2 motoren Kraftoverskud Fedt design Rigtig sjov, kan sagtens klare en grusvej også, med enduro dæk på.

Svage sider
Egner sig ikke til bykørsel, kører ikke jævnt ved lave omdrejninger, den skal have noget gas.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Nej
Vurderet af Rasmus Romm
Stærke sider
Meget velkørende og moderne cykel med mange ekstra features så som drive-by-wire og 3 køreprogrammer.

Svage sider
Italiensk temperament på godt og ondt.

Råd, tips og tricks
Nedgearing til en 15t tandhjul foran forandrer cyklens kørbarhed markant ved lave omdrejninger. Montering af FatDuc mod på cyklen forandrer motorens gangkultur ved lave omdrejninger, så den er knap så "hård" at køre.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja

Relateret indhold fra 123mc's netværk

Artikler og test/anmeldelser om Aprilia

Ingen artikler og test/anmeldelser