×
7 andre potentielle købere har annoncen, som favorit. til sælger inden den er solgt!
Udstyr
- Udstødning Carbon
Beskrivelse
Honda VFR 750, 748 ccm, 105 hk, 1992, m. afgift
carbon udstødning, rigtig flot vfr, leveres nysynet/serviceret med 6 mdr. garanti. levering overalt i dk. Finansiering tilbydes med/uden udbetaling.
carbon udstødning, rigtig flot vfr, leveres nysynet/serviceret med 6 mdr. garanti. levering overalt i dk. Finansiering tilbydes med/uden udbetaling.
- Sidst set 18/2-2019 5:45
- Annoncekategori: Sælges
- Type: Sport
- Indreg.: 2/1992
- Sidste syn.: 2/2016
- Status: På lager
Udstyr og tilbehør til Honda VFR 750 NY
Herunder vises udstyr og tilbehør, som passer til Honda VFR 750. Produkterne kan købes hos forhandleren, som sælger den viste motorcykel.
Produkt | Varenr. | Pris | Vælg |
---|
* Der tages forbehold fejl eller mangler
Honda VFR 750 specifikationer
Bemærk, at det er muligt at sammenligne generelle modeloplysninger for Honda VFR 750 med din egen MC, hvis du opretter den i din brugerprofil under "Primær MC".
Specifikationer
Viste MC*
Din MC
HK
105 hk
-
Motorstørrelse
748 ccm
-
0 - 100 km/t
3.2 sek
-
Tophastighed
242 km/t
-
Type
Sport
-
Kåbetype
-
-
Km/l
15.0 km/l
-
Sædehøjde
-
-
ABS-bremser
-
-
Kombi-bremser
-
-
Træktype
-
-
Vægt
216 kg
-
* Der tages forbehold fejl eller mangler
Anmeldelser fra tidligere ejere om Honda VFR 750
Herunder ses den gennemsnitlige brugervurdering af Honda VFR 750. I alt 20 anmeldelser. 18 ud af 20 (90%) ville købe Honda igen. Brugeranmeldelser stammer fra 20 brugere, som tidligere har haft en Honda til salg på 123mc.dk
Samlet gns. vurdering
4.5
Køreegenskaber
4.6
Motor/transmission
4.8
Sidestilling/komfort
4.1
Driftsomkostninger
4.4
Værdi for pengene
4.5
Stærke sider
Utrolig driftsikker og stabil også efter 100000 km. Karismatisk motor i funktion og lyd. Gode bagagekroge og bagsædeplads. Køreegenskaber både til landevej og en banedag. Stabilt elsystem. Alle reservedele kan skaffes ( - nogle kåbedele. 1995 model). Flot klassisk design.
Svage sider
Forholdsvis høj vægt. Ustabil ensretter. Kompliceret at vedligeholde. Kørestilling kan give smerter i nakke og håndled. Originale dele er dyre. Ved bykørsel varmer motor meget på skridt og ben.
Råd, tips og tricks
Giver stor ejerglæde. Ombygning med superbikekit giver meget bedre kørestilling. For lavt dæktryk mærkes med det samme. Velegnet til passagerer. Bedst egnet til de åbne vidder. Ikke bykørsel.
Øvrige kommentarer
1995 model. Købt i 2006. Solgt 2018. Start km 38000. Slut km. 101000. Egen vedligeholdelse. Køb en hvis du ønsker en snart klassisk MC med køreegenskaber, der kræver en aktiv indsats. Aktiv modelklub for gode råd og fællesskab.
Utrolig driftsikker og stabil også efter 100000 km. Karismatisk motor i funktion og lyd. Gode bagagekroge og bagsædeplads. Køreegenskaber både til landevej og en banedag. Stabilt elsystem. Alle reservedele kan skaffes ( - nogle kåbedele. 1995 model). Flot klassisk design.
Svage sider
Forholdsvis høj vægt. Ustabil ensretter. Kompliceret at vedligeholde. Kørestilling kan give smerter i nakke og håndled. Originale dele er dyre. Ved bykørsel varmer motor meget på skridt og ben.
Råd, tips og tricks
Giver stor ejerglæde. Ombygning med superbikekit giver meget bedre kørestilling. For lavt dæktryk mærkes med det samme. Velegnet til passagerer. Bedst egnet til de åbne vidder. Ikke bykørsel.
Øvrige kommentarer
1995 model. Købt i 2006. Solgt 2018. Start km 38000. Slut km. 101000. Egen vedligeholdelse. Køb en hvis du ønsker en snart klassisk MC med køreegenskaber, der kræver en aktiv indsats. Aktiv modelklub for gode råd og fællesskab.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Stærke sider
Uopslidelig motor med perfekt balance mellem bundtræk og ydelse. Ingen knastkæder, det er ubegribeligt at dette princip ikke er videreført ! Stift stel som altid er stabilt uanset last og kørestil. Af alle MC har denne de laveste driftsomk.
Svage sider
Lidt tung i sving sammenlignet med f.eks. Ducati.
Råd, tips og tricks
Tal med andre. Har aldrig hørt om en utilfreds VFR-750 ejer.
Øvrige kommentarer
Overraskende hurtig i praksis, herunder fra nul pga. vægtfordeling og bundtræk.
Uopslidelig motor med perfekt balance mellem bundtræk og ydelse. Ingen knastkæder, det er ubegribeligt at dette princip ikke er videreført ! Stift stel som altid er stabilt uanset last og kørestil. Af alle MC har denne de laveste driftsomk.
Svage sider
Lidt tung i sving sammenlignet med f.eks. Ducati.
Råd, tips og tricks
Tal med andre. Har aldrig hørt om en utilfreds VFR-750 ejer.
Øvrige kommentarer
Overraskende hurtig i praksis, herunder fra nul pga. vægtfordeling og bundtræk.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Stærke sider
Super god motor med den helt specielle lyd.Den er god og sjov på de små og svingede veje samtidig med at den er tryg og stabil ved højere hastigheder på f.eks.motorvej.Tandhjulstrukne knastaksler( skal ikke tænke på knastkæde/strammer).
Svage sider
Savner lidt indsprøjtning og CBS bremsesystem.Har før kørt på Honda Blackbird,som havde disse ting.Kan selvfølgelig bare skifte til VFR 800.
Super god motor med den helt specielle lyd.Den er god og sjov på de små og svingede veje samtidig med at den er tryg og stabil ved højere hastigheder på f.eks.motorvej.Tandhjulstrukne knastaksler( skal ikke tænke på knastkæde/strammer).
Svage sider
Savner lidt indsprøjtning og CBS bremsesystem.Har før kørt på Honda Blackbird,som havde disse ting.Kan selvfølgelig bare skifte til VFR 800.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Relateret indhold fra 123mc's netværk
Artikler og test/anmeldelser om Honda
Markant design og rendyrket adventurestil giver mere logik i både navn og koncept for den nye Honda Crossrunner
CB500X viser at Honda også producerer mindre vellykkede maskiner