Pris
47.890 kr.
inkl. lev. omk.
Gns. pris
61.000 kr.
1. indreg.
2001
Prod. år
-
Modelår
2001
Km
105.000
Ccm
781
HK
110
× 7 andre potentielle købere har annoncen, som favorit. Skriv til sælger inden den forsvinder!
Beskrivelse
Honda VFR 800 F, 781 ccm, 110 hk, 2001, m. afgift

VFR800F Lidt falmet i lakken derfor den lave pris
selvfølgelig tager vi din brugte mc i bytte.

Bemærk km kan hverken ses eller mærkes køre kanon godt,
da det er bossens egen cykel er den naturligvis serviceret rigtigt og monteret med KAJGAS.

Tag kontakt til Jan, Kirsten eller Kasper. Forsikring hjælper vi også med en god pris på!
  • Sidst set   15/12-2018 3:06
  • Annoncekategori: Sælges
  • Type: Sport
  • Status: På lager

Udstyr og tilbehør til Honda VFR 800 F  NY

Herunder vises udstyr og tilbehør, som passer til Honda VFR 800 F. Produkterne kan købes hos forhandleren, som sælger den viste motorcykel.
Order     Produkt Varenr. Pris Vælg ID
* Der tages forbehold fejl eller mangler

Honda VFR 800 F specifikationer

Bemærk, at det er muligt at sammenligne generelle modeloplysninger for Honda VFR 800 F med din egen MC, hvis du opretter den i din brugerprofil under "Primær MC".
Specifikationer
Viste MC*
Din MC
Nypris
169.996 kr
-
HK
110 hk
-
Motorstørrelse
781 ccm
-
0 - 100 km/t
3.3 sek
-
Tophastighed
245 km/t
-
Type
Sport
-
Kåbetype
Fuldkåbe
-
Km/l
19.0 km/l
-
Sædehøjde
805 mm
-
ABS-bremser
-
-
Kombi-bremser
-
-
Træktype
Kædetræk
-
Vægt
208 kg
-
* Der tages forbehold fejl eller mangler
Herunder ses den gennemsnitlige brugervurdering af Honda VFR 800 F. I alt 47 anmeldelser. 41 ud af 47 (87%) ville købe Honda igen. Brugeranmeldelser stammer fra 47 brugere, som tidligere har haft en Honda til salg på 123mc.dk
Samlet gns. vurdering
4.4
Køreegenskaber
4.5
Motor/transmission
4.6
Sidestilling/komfort
4.1
Driftsomkostninger
4.4
Værdi for pengene
4.4
 
Vurderet af Hans Andersen
Stærke sider
Kvalitet og teknik. Linket bremsesystem er effektivt. Køreegenskaber, både på motorvej og ved kørsel i sving, f.eks er er VFRen utrolig stabil ved nedlægning. Det er en fleksibel maskine til både sjov og touring, f.eks den let- justerbare bagdæmper er praktisk, når kæresten skal bagpå. To nærlysparaboler og to fjernlys. Med lang lys på lyser hele batteriet og så er der blus på når der er monteret pærer af nyeste generation. Det er en godt afstemt maskine, der er hurtigere end specifikationerne antyder og lyden fra V4 er eminent. En VFR kører og køre og kører og kører

Svage sider
Vægten er en kende høj, hvilket ikke mærkes meget under nedlægning i sving, men man skal være lidt forsigtig med at lægge gas på for tidligt (Det gælder selvfølgelig også andre maskiner) Ved høj fart løfter forenden sig en smule, så der er tendens til at blænde modkørende.

Råd, tips og tricks
Køb gode dæk. Sporttouring er fint til allround, de er hurtig i driftstemperatur og gode i regn, men er du til sving kørsel skal du måske se efter mere sportslige dæk. VFR skal ikke køres som en traktor, den skal have omdrejninger, ikke at du skal køre for stærkt, men hvis du altid skifter gear omkring 2-3000 omdrejninger kan det "klonke" lidt i gearkassen, som er bygget til at virke optimalt ved højere omdrejninger. Glem forumsnak om olie og racerudstødninger, køb noget ordentlig MC tøj og kom ud på vejen.

Øvrige kommentarer
Det skulle lige være en besked til Honda. Let den for 15 kilo og giv den 15 hk.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Johnnie Schoelzer
Stærke sider
Fantastisk motor som føles meget stærkere end de 106 hk den har. Bremser og styrer som en sportscykel, men alligevel med rimelig komfort til lidt længere ture

Svage sider
Ensretter brænder af, den sidder under sidedækslet og får ikke nok køling. Man kan købe uorginale som kan holde til varmen. kobling og bremsegreb sidder en smule for højt på styret, hvilket er hårdt for håndleddene på længere ture. De kan ikke drejes ned i den ideelle position pga væskebeholderne som støder på styret.

Råd, tips og tricks
Afmonter snorkel og vacuumventilen på oversiden af luftfilterkassen. Det giver en 2-3 hk, og en fantastisk fed lyd fra indsugningen. Søg evt. på google, hvor emnet er beskrevet i flere fora.

Øvrige kommentarer
Fed cykel. Køb den hvis du vil have en mc som både kan bruges på en banedag og til langturen sydpå.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Hans Theisen
Stærke sider
God siddestilling. Masser af power, men også en god tur-cykel og cruiser. Sporty i de høje omdrejninger og let at kaste ind i sving. Begrænset støj.

Svage sider
Bevares, man kan da sidde to på den, men det er en solo-maskine hvis du spørger mig. Når du cruiser er det fedt, at gearingen giver lave omdrejninger ved fx 130 km/t, men samme gearing gør - sammen med VTEC - at motoren godt kan virke lidt tungere i de lave omdrejninger men blodigt lækker i accelerationen når du rammer 6.500 omdrejninger. Det hedder også kultiveret, men skal jeg finde noget svagt må det være, at den skal have nogle omdrejninger. Begrænset støj.

Råd, tips og tricks
Hvis du er over 190 cm, skal du overveje at hæve styret.

Øvrige kommentarer
Lad være med at skifte udstødningen. Den er sejest med de originale piber på.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja

Relateret indhold fra 123mc's netværk

Artikler og test/anmeldelser om Honda VFR 800 F

Tilbage til fremtiden
Omhandler 2014 Honda VFR 800 F
Honda har pillet alle de rigtige steder på sin nye VFR
Prøvekørsel: Honda VFR 800 2014
Omhandler 2014 Honda VFR 800 F
Så bliver motorcykler næppe meget bedre