Pris
15.000 kr.
Nedsat -19%
Gns. pris
-
Årgang
1998
Km
69.000
Ccm
498
HK
48
× 8 andre potentielle købere har annoncen, som favorit. Skriv til sælger inden den forsvinder!
Beskrivelse
Kawasaki ER-5, 498 ccm, 48 hk, 1998, m. afgift

Synet for ca. en måned siden uden fejl og mangler. Dvs. den ikke skal synes ved salg. Den fik nyt kædekit, nye blinklys og justering & rensning af karburatorer for et par uger siden, som jeg gav ca. 5000, - for.

Den er droslet til 48hk (35 kW), hvilket jeg også har papirer på. Dvs. den er perfekt til A2 kørekort.

Ellers starter den hver gang (også på de kolde dage) og kører rigtig fint.

Sælges pga. overgang til tung.
Jeg kunne også være interesseret i et evt. bytte.

Du skal være velkommen til at prøve den.
Prisen er fast.
  • Aktiv i 9 dage siden 16/4-2019
  • Sidst set   26/4-2019 10:04
  • Vist i alt 214 gange
  • Annoncekategori: Sælges
  • Type: Street
  • Indreg.: 8/1998
  • Sidste syn.: 3/2019
  • Alle service udført: Nej
  • Sidste service ved: 68000 km

Udstyr og tilbehør til Kawasaki ER-5

Herunder vises udstyr og tilbehør, som passer til Kawasaki ER-5. Produkterne kan købes hos din nærmeste forhandler.
Order     Produkt Varenr. Pris Vælg ID
* Der tages forbehold fejl eller mangler

Kawasaki ER-5 specifikationer

Bemærk, at det er muligt at sammenligne generelle modeloplysninger for Kawasaki ER-5 med din egen MC, hvis du opretter den i din brugerprofil under "Primær MC".
Specifikationer
Viste MC*
Din MC
Nypris
65.000 kr
-
HK
50 hk
-
Motorstørrelse
498 ccm
-
0 - 100 km/t
5.3 sek
-
Tophastighed
180 km/t
-
Type
Streetbike
-
Kåbetype
-
-
Km/l
20.0 km/l
-
Sædehøjde
-
-
ABS-bremser
-
-
Kombi-bremser
-
-
Træktype
-
-
Vægt
175 kg
-
* Der tages forbehold fejl eller mangler
Herunder ses den gennemsnitlige brugervurdering af Kawasaki ER-5. I alt 27 anmeldelser. 24 ud af 27 (89%) ville købe Kawasaki igen. Brugeranmeldelser stammer fra 27 brugere, som tidligere har haft en Kawasaki til salg på 123mc.dk
Samlet gns. vurdering
4.2
Køreegenskaber
4.3
Motor/transmission
4.1
Sidestilling/komfort
3.9
Driftsomkostninger
4.4
Værdi for pengene
4.4
 
Vurderet af Grethe Reimann
Stærke sider
utrolig nem at køre, lille og vaks, motoren er fin starter bare,selv efter vinter-ophold, starter den straks. Herlig cykel skrevet af en pige

Svage sider
kan ikke finde nogen

Råd, tips og tricks
Jeg har fået taget noget af sæden, da den var for høj til mig, det fungerede fint.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Axel Nielsen
Stærke sider
Let at håndtere. Stærk motor der altid fungerer. Økonomisk brugsmotorcykel. Velegnet for lille chauffør. Sjov MC når der køres solo.

Svage sider
Begrænset motorkraft. Ikke velegnet for to personer over længere strækninger.

Råd, tips og tricks
Kan nemt drosles til A2 kørekort. Har lav sædehæjde og kan sænkes yderligere med sænket sæde eller andre støddæmpere.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Nej
Vurderet af Nicolai Barnes
Stærke sider
Du kan finde massere af ER 5'ere til samme pris som en Suzuki gs 500. Du får mere motorcykel og man sidder generelt bedre.

Svage sider
Driftomkostninger er lidt højere end på gs 500. Den er vandkølet hvilket også skal vedligeholdes. Derudover bruger den lidt mærkelige størrelser tændrør og den er generelt lidt sværere at skrue på.

Råd, tips og tricks
Hvis du får fat i en god brugt model får du rigtig meget mc for pengene
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja

Relateret indhold fra 123mc's netværk

Artikler og test/anmeldelser om Kawasaki

Test: Kawasaki Z900
Omhandler 2017 Kawasaki Z 900
Kawasaki Z900 var meget tæt på at blive Årets MC 2017. Med god grund, for det er en velkørende og sjov MC at stifte bekendskab med.
Dobbeltest: Kawasaki Ninja 650 og Z650
Omhandler 2017 Kawasaki Z 650
Kawasaki Ninja 650 og Z650 afløser ER6-f og ER6-n. Kan de løfte den tunge arv? MagaCin har testet de to maskiner.
Test: Kawasaki ændrer kendt ordsprog
Omhandler 2017 Kawasaki Versys-X 300
Jo, træerne gror faktisk ind i himlen