Pris
119.900 kr.
inkl. lev. omk.
Gns. pris
-
1. indreg.
2016/3
Prod. år
-
Modelår
-
Km
22.800
Ccm
1037
HK
101
× 1 anden potentiel køber har delt annoncen med sine venner. Skriv til sælger inden den er solgt!
Beskrivelse
Suzuki DL 1000 V-Strom, 1037 ccm, 101 hk, 2016, m. afgift

Suzuki DL 1000 ABS -- Sags nr. 6207 -- 1 ejer -- Denne motorcykel er udstyret med: ¤ ABS ¤ Varmehåndtag ¤ Vario vindskærm ¤ TCS ¤ Bordcomputer ¤ Hvide blinklys ¤ CYKLEN STÅR SOM NY -- Xpedit forsikring fra kr. 2.512 afhængig af postnummer og alder, ingen krav om anciennitet ¤ BMW Mc Finans 2,45% ¤ udbetaling Kr. 23.980 ¤ 120 ydelser af Kr. 1.039 (Der tages forbehold for tastefejl) -- Xpedit tilbyder garanti forsikring fra 1.795 kr – Se mere på https://www.xpedit.dk/service/tryghedsaftaler/bike-sundhedforsikring
  • Aktiv i 19 dage siden 26/7-2018
  • Sidst set   15/8-2018 17:10
  • Vist i alt 186 gange
  • Annoncekategori: Sælges
  • Type: Touring
  • Indreg.: 3/2016
  • Status: På lager

Udstyr og tilbehør til Suzuki DL 1000 V-Strom  NY

Herunder vises udstyr og tilbehør, som passer til Suzuki DL 1000 V-Strom. Produkterne kan købes hos forhandleren, som sælger den viste motorcykel.
Order     Produkt Varenr. Pris Vælg ID
* Der tages forbehold fejl eller mangler

Suzuki DL 1000 V-Strom specifikationer

Bemærk, at det er muligt at sammenligne generelle modeloplysninger for Suzuki DL 1000 V-Strom med din egen MC, hvis du opretter den i din brugerprofil under "Primær MC".
Specifikationer
Viste MC*
Din MC
Nypris
164.995 kr
-
HK
101 hk
-
Motorstørrelse
1037 ccm
-
0 - 100 km/t
3.4 sek
-
Tophastighed
200 km/t
-
Type
Enduro
-
Kåbetype
-
-
Km/l
-
-
Sædehøjde
-
-
ABS-bremser
-
-
Kombi-bremser
-
-
Træktype
-
-
Vægt
228 kg
-
* Der tages forbehold fejl eller mangler
Herunder ses den gennemsnitlige brugervurdering af Suzuki DL 1000 V-Strom. I alt 14 anmeldelser. 13 ud af 14 (93%) ville købe Suzuki igen. Brugeranmeldelser stammer fra 14 brugere, som tidligere har haft en Suzuki til salg på 123mc.dk
Samlet gns. vurdering
4.1
Køreegenskaber
4.2
Motor/transmission
4.2
Sidestilling/komfort
4.2
Driftsomkostninger
4.0
Værdi for pengene
3.9
 
Vurderet af Gert Skadhede
Stærke sider
Stort set alt - fantastisk til pengene og ekstremt driftssikker og billig i drift. Perfekt til lange rejser, men også underholdende i sving. Stærk motor med godt bundtræk.

Svage sider
Ingen, bortset fra at den bliver lidt urolig ved marchfart på 180+ men det er ved ret typisk for høje eventyrcykler.

Råd, tips og tricks
Monter forgaffelstabilisator - det gør styringen markant skarpere. Motoren kan være noget "brovten" ved lave omdr., så en powercommander er et kæmpe plus
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Allan Kronvold
Stærke sider
Super velkørende maskine - driftsikker og momentstærk motor God komfort for kører og passager - kan køres i timevis uden at nogen bliver træt.

Svage sider
Det store moment er hård ved koblingen og der kan opstår raslen og støj fra koblinghuset. Dette har ingen praktisk betydning, blot irriterende at lyttte til. Motoren kan hugge lidt ved lave omdrejninger i 2. Gear, nok lidt typisk for 2-cylinderede motorer

Råd, tips og tricks
Motorens huggeri kan fjernes eller reduceres med en Power Commander.

Øvrige kommentarer
Fantastisk motorcykel - den bedste jeg nogen sinde har ejet. Meget MC for pengene.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Allan Orland
Stærke sider
Med højere skærm monteret er det den perfekte MC. Åben visir med 160 km/ - meget begrænset vindstøj - det giver bare glæde..

Svage sider
Ingen
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja

Relateret indhold fra 123mc's netværk

Artikler og test/anmeldelser om Suzuki DL 1000 V-Strom

Test: Suzuki DL 1000 V-Strom
Omhandler 2015 Suzuki DL 1000 V-Strom
Bankrådgiverens store adventure yndling
Suzuki kan udfordre BMW
Omhandler 2014 Suzuki DL 1000 V-Strom
V-Strom 1000 sætter nye standarder - Første prøvetur i Danmark