Pris
Solgt
Nedsat -45%
Gns. pris
37.000 kr.
1. indreg.
2002
Prod. år
-
Modelår
2002
Km
54.244
Ccm
599
HK
77
× 1 anden potentiel køber har skrevet til sælger. Skriv til sælger inden den er solgt!
Beskrivelse
SOLGT!, Suzuki GSF 600 Bandit, 599 ccm, 77 hk, 2002, m. afgift

656 ccm, 85 HK, Topfart: 210 km/t, Farve: Sort. - Udstyr: Klare blinklys - Høj tonet kåbeglas - Centralstøtteben. MED PLADE MED BILLIG FINANSIERING OG FORSIKRING. FÅ UFORPLIGTENDE TILBUD PÅ salg@jensensmc.dk ELLER 28445813 ELLER 29866095. GERNE BYTTE. STEL: 103010.
  • Sidst set   20/8-2018 0:32
  • Annoncekategori: Solgt
  • Type: Street

Udstyr og tilbehør til Suzuki GSF 600 Bandit  NY

Herunder vises udstyr og tilbehør, som passer til Suzuki GSF 600 Bandit. Produkterne kan købes hos forhandleren, som sælger den viste motorcykel.
Order     Produkt Varenr. Pris Vælg ID
* Der tages forbehold fejl eller mangler

Suzuki GSF 600 Bandit specifikationer

Bemærk, at det er muligt at sammenligne generelle modeloplysninger for Suzuki GSF 600 Bandit med din egen MC, hvis du opretter den i din brugerprofil under "Primær MC".
Specifikationer
Viste MC*
Din MC
Nypris
69.995 kr
-
HK
77 hk
-
Motorstørrelse
599 ccm
-
0 - 100 km/t
4.8 sek
-
Tophastighed
205 km/t
-
Type
Streetbike
-
Kåbetype
Halvkåbe
-
Km/l
18.0 km/l
-
Sædehøjde
800 mm
-
ABS-bremser
-
-
Kombi-bremser
-
-
Træktype
Kædetræk
-
Vægt
196 kg
-
* Der tages forbehold fejl eller mangler
Herunder ses den gennemsnitlige brugervurdering af Suzuki GSF 600 Bandit. I alt 19 anmeldelser. 17 ud af 19 (89%) ville købe Suzuki igen. Brugeranmeldelser stammer fra 19 brugere, som tidligere har haft en Suzuki til salg på 123mc.dk
Samlet gns. vurdering
4.3
Køreegenskaber
4.2
Motor/transmission
4.2
Sidestilling/komfort
4.0
Driftsomkostninger
4.5
Værdi for pengene
4.6
 
Vurderet af Lars Roland Krieger
Stærke sider
Letkørt allround mc der har den fornødne kraft til at komme forholdsvis hurtigt ud at starthullet,selv med oppakning på. God forbremse som er let at doserer.

Svage sider
Spejlene er af dårlig kvalitet og har man brede skuldre,er de til ingen nytte.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Sven Erik Ægidius
Stærke sider
God oprejst kørestilling og gode sidespejle, rimelig kvik og adræt motor. Gode bremser både for og bag. Godt sæde.

Svage sider
Der kan være lidt rystelser ved visse hastigheder. Mærkelig raslelyd. Kører kun ca. 18 km/l selv ved jævn fart - der kunne forventes mere.

Råd, tips og tricks
Man kan rimeligt nemt selv skifte bremser og følge vejledning på nettet. Det samme gælder koblingskabel. MEN husk at få fjeder på igen ved samling.! (det tog under 10 min. at skille ad og samle igen.)

Øvrige kommentarer
Kan nemt sælges igen til ca. samme pris hvis vedligeholdt ordentligt.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af per engers
Stærke sider
En rigtig dejlig MC både til cruise og til frisk kørsel. Mange har lært at køre STOR mc, på Bandit.

Svage sider
Bandit har, lige som mange andre MC, ikke mange aflægnings muligheder til feks styrthjelm. En central støtte ben vil være godt.

Råd, tips og tricks
Min Bandit har altid fået nyt olie/olie filter, efterset bremser etc hvert år.

Øvrige kommentarer
Har været på flere lange MC-ture med væstentlig større MC men har altid kunne følge med. Har altid startet og kørt fint.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja

Relateret indhold fra 123mc's netværk

Artikler og test/anmeldelser om Suzuki

Test: Suzuki SV 650 2016
Omhandler 2016 Suzuki SV 650
Ny vin på genbrugsflasker (nu med video)
Minitest: Helt fantastisk Suzuki motor
Omhandler 2015 Suzuki GSXS 1000 F
(Nu med video) GSX-S 1000F er skøn og voldsom motor i scooter-design
Eventyr for begyndere
Omhandler 2015 Suzuki DL 650 V-Strom
Har en 650 kubik allroader pondus nok til et lille eventyr med oppakning på bjergveje? Vi finder svaret på en dobbelttest af to prisstærke eventyrcykler i Norge