Pris
52.599 kr.
inkl. lev. omk.
Gns. pris
64.000 kr.
1. indreg.
-
Prod. år
-
Modelår
1985
Km
24.183
Ccm
749
HK
-
× 4 andre potentielle købere har annoncen, som favorit. Skriv til sælger inden det er for sent!
Beskrivelse
Suzuki GSXR 750, 749 ccm, 1985, m. afgift

749 ccm, 100 HK, Topfart: 245 km/t, STÅR FANTASTISK FLOT. FOR INFO ANG. DENNE MC, RING DIREKTE TIL BRIAN JENSEN PÅ: 28445813. FINANSIERING UDBETALING: PR. MD. FRA KR. 858,- GERNE BYTTE.
  • Sidst set   22/7-2018 10:34
  • Annoncekategori: Sælges
  • Type: Motorcykel
  • Status: På lager

Udstyr og tilbehør til Suzuki GSXR 750  NY

Herunder vises udstyr og tilbehør, som passer til Suzuki GSXR 750. Produkterne kan købes hos forhandleren, som sælger den viste motorcykel.
Order     Produkt Varenr. Pris Vælg ID
* Der tages forbehold fejl eller mangler

Suzuki GSXR 750 specifikationer

Bemærk, at det er muligt at sammenligne generelle modeloplysninger for Suzuki GSXR 750 med din egen MC, hvis du opretter den i din brugerprofil under "Primær MC".
Specifikationer
Viste MC*
Din MC
Nypris
104.000 kr
-
HK
100 hk
-
Motorstørrelse
749 ccm
-
0 - 100 km/t
-
-
Tophastighed
240 km/t
-
Type
Superbike
-
Kåbetype
-
-
Km/l
13.0 km/l
-
Sædehøjde
-
-
ABS-bremser
-
-
Kombi-bremser
-
-
Træktype
-
-
Vægt
176 kg
-
* Der tages forbehold fejl eller mangler
Herunder ses den gennemsnitlige brugervurdering af Suzuki GSXR 750. I alt 42 anmeldelser. 40 ud af 42 (95%) ville købe Suzuki igen. Brugeranmeldelser stammer fra 42 brugere, som tidligere har haft en Suzuki til salg på 123mc.dk
Samlet gns. vurdering
4.2
Køreegenskaber
4.3
Motor/transmission
4.4
Sidestilling/komfort
3.4
Driftsomkostninger
4.3
Værdi for pengene
4.6
 
Vurderet af Henrik Andersen
Stærke sider
Helt klart power commander og Quick shift Det gør virkelig en forskel, lækkert gear skift og et godt bund træk Ligesom k1 modellen stærke gear kasse så kan man simpelhen ikke splitte den ad, hvis man husker service og sørger for at kører motor og gear kasse varmt inden man skyder til den

Svage sider
Der skal nok et nyt bagdæk på 👍🏼

Råd, tips og tricks
Husk aldrig brug Quick shift før efter 6500 omdr. Og aldrig ved ned gearing

Øvrige kommentarer
Ud over det er en rigtig god start cykel så kører Suzuki gsxr 750 k1 modellen bare sindssygt godt Nem at lære at kende og go i svingene
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Simon Søgaard Jensen
Stærke sider
Den ser godt ud, den lyder godt, den har justerbar motor styring så du ikke behøver bruge penge på en power commander og det virker endda bedre end en power commander. Den er hidsig men samtidig go til en nybegynder, en go mellem ting inden man springer på en 1000 ccm.

Svage sider
Den passer ikke til en mand på 189, tanken er en smule for lav og der er ikke den store side komfort på en lang tur
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af morten severinsen
Stærke sider
En utrolig let sports MC som køre super jævnt og styre godt og reagere på mindste vink. Behagelig kørestilling af en sports MC og man får utrolig meget sports mc for pengene.

Svage sider
Jeg syntes egentlig ikke den har nogen særlige svage sider.

Råd, tips og tricks
Kig godt efter priserne da de svinger ret meget og der har været overgemte modeller til meget lave priser som er med til at holde brugt priserne langt nede.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja

Relateret indhold fra 123mc's netværk

Artikler og test/anmeldelser om Suzuki

Test: Suzuki SV 650 2016
Omhandler 2016 Suzuki SV 650
Ny vin på genbrugsflasker (nu med video)
Minitest: Helt fantastisk Suzuki motor
Omhandler 2015 Suzuki GSXS 1000 F
(Nu med video) GSX-S 1000F er skøn og voldsom motor i scooter-design
Eventyr for begyndere
Omhandler 2015 Suzuki DL 650 V-Strom
Har en 650 kubik allroader pondus nok til et lille eventyr med oppakning på bjergveje? Vi finder svaret på en dobbelttest af to prisstærke eventyrcykler i Norge