Anmeldelser af Ducati motorcykler

Herunder ses den gennemsnitlige brugervurdering af Ducati. I alt 140 anmeldelser. 132 ud af 140 (94%) ville købe Ducati igen. Brugeranmeldelser stammer fra 140 brugere, som tidligere har haft en Ducati til salg på 123mc.dk
Samlet gns. vurdering
4.2
Køreegenskaber
4.6
Motor/transmission
4.3
Sidestilling/komfort
3.8
Driftsomkostninger
3.9
Værdi for pengene
4.5

Anmeldelser fra tidligere ejere om Ducati

Vurderet af morten severinsen
Stærke sider
Utrolig velkørende MC der er i fuldstændig balance. Motor levere massivt træk så snart man er over bundgrænsen for hvad en V2 motor gider at køre ved. Altså fra 3500 omdr. og op. Den er nærmest tankelæser og skifter retning nærmest bare man tænker på det. Rigtig god føling med underlaget. Jeg syntes at alt stemmer så godt sammen. Utrolig let MC. Jeg har sat den op til den "bløde" side. Men det er alene for at tage hensyn til et "slidt skellet" Man kan roligt sige hvad du ser er hvad du får. Nemlig en Kniv skarp superbike.

Svage sider
Jeg syntes egentlig ikke den har nogen som helst svage sider. Det er en fuldblods racer på plader. Affjedringen er naturligvis hård og den formår ikke at "sluge" skarpe og korte ujævnheder ved høj hastighed. Men det er den heller ikke bygget til.

Råd, tips og tricks
Jeg har brugt noget tid på opsætning affjedring / dæmper. Sæt en smart lader på med det samme. Der skal noget til at slå den i gang og mangler der strøm en dag på landevejen så er det ikke sjovt for venstre kåbedel skal af for at komme til batteriet.

Øvrige kommentarer
Det er min MC nr. 24 og klart den bedste jeg har haft med sjæl og charme som ingen andre mc'er kan levere. Det er ikke en "hyldevare" og for mig er det et plus at have noget ikke alle andre har. Som med alle andre MC mærker har man mulighed for at tilkøbe et hav af udstyr der så gør ens 848 endnu mere unik.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Lasse Ougaard
Stærke sider
Kanon køre egenskaber pga. lav vægt, godt chassis og ganske ok affjedring. Overraskende kapabel motor med masser af bundtræk, til en ydelse som aldrig bliver skræmmende men sagtens kan få dig hurtigt frem. Ducati lyd og "feel" og smil til begge ører. Sidste generation af Terblanche SS'erne er klart de mest interessante, da isæt indspøjtningen er meget bedre afstemt i 620, 800 og 1000 versionerne.

Svage sider
Relativt dyr i vedligehold hvis man skal købe sig til det.

Råd, tips og tricks
Vær opmærksom på hvornår der sidst er udført service på ventilspillerum og udskiftning af tandremme.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Bjarne Nielsen
Stærke sider
Gode køreegenskaber, vægtfordelingen og behagelig opret kørestilling. Bredt anvendelsesområde: sport, daglig transport og rejser. Stort moment fra lave omdrejninger. Lave driftsomkostninger, ingen uforudsete udgifter under mit egenskab. Trods sædehøjde er det muligt at have begge fødder på jorden. Dejlig maskine med Ducati feeling!

Svage sider
Ikke for kortbenede, sædehøjden er forholdsvis høj. Også lidt høj for bagsædepassager.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Peter Balle
Stærke sider
Helt fantastisk køre maskine, har sjæl og giver en helt speciel oplevelse at køre på, som mange andre maskiner bare ikke har i nærheden af... Samlet set den af de maskiner jeg har prøvet, og det er en del, som har har givet mig det største smil ift. pris kontra glæde. Nem

Svage sider
Motor er ikke den mest kraftfulde, og måske lidt for lineær i sin udvikling til at den giver et "kick". For den kan bestemt godt flytte sig, det skal man ikke tage fejl af.

Råd, tips og tricks
Gearing er høj, så bør monteres med 14 tand foran, hvis man kører by. Komfort sæde er en god investering.

Øvrige kommentarer
Min sidste havde gået 90.000 km og ikke en eneste mislyd, fuldstændig silkeblød motorgang. Voldsomt imponeret over holdbarhed, samt den var stadig rigtigt pæn at se på alle steder, selvom det høje kilometertal.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Frits Hansen
Stærke sider
Flot klassisk design med en sejtrækkende 95 hk stærk 992 cc v2 motor og med en god kørestilling til alsidig brug på landevejene i såvel by som på land. Den forholdsvis lille styrkåbe beskytter forbavsende god for fartvind hvis Du er op til 1,75 m høj.

Svage sider
For lille tank til mere end 200 km motorvejskørsel på tyske motorveje.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Jes Jakobi Ougaard
Stærke sider
Let og meget agil touring cykel, da den vejer 40-50 kg mindre end direkte konkurrenter. Og så styrer denne Ducati ligeså sikkert som Ducati´s sportscykler. De sportslige køreegenskaber er blot camoufleret i en touring indpakning

Svage sider
Lidt svage elektriske komponenter - olietrykskontakt, neutralswitch, infodisplay og sådan nogen ting. Ellers yderst velfungerende.

Råd, tips og tricks
Giv gerne cyklen en ABM ergonomic gaffelbro og traditionelt styr. Så har du en rigtigt komfortabel kørestilling til langtur
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af svend amdisen
Stærke sider
Gode køre egenskaber, med de rigtige dæk gør den det rigtigt godt God til små vejs kørsel, touring ved 120-130 km/h Frisk, nok hk til frisk kørsel, god sving æder God sidde stilling Er en rigtig ducati, med lyd og fornemmelse

Svage sider
Ikke god til høj fart touring , for mange omdrejninger Mindre vibrationer, kan være generende over tid Benzin økonomi, ikke den bedste, mangler en større tank kapacitet Enklet mands motorcykle, 2 er ok, men ikke til længere ture med højere fart

Råd, tips og tricks
Få temignoni udstødning på, bedre lyd og performance
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Hans Wienigk
Stærke sider
3 driving modes and very easy handling. Great for road as well as track days! Awesome sound from the standard exhaust system. Super quality and long service intervals makes it great value for money.

Svage sider
Touring requires a wind screen to really enjoy:-) Otherwise no weak spots.

Råd, tips og tricks
Add Ducati racing LED indicators and shorter license plate holder.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Jes Jakobi Ougaard
Stærke sider
Det er bare cyklen som styrer. Så ture på de små snoede veje er bare cyklens livret... Her får du virkelig "drengerøvs sjov" Det er en SPORTSCYKEL med meget stort S

Svage sider
Ikke særlig anvendelig til langturskørsel. Komforten er elendig pga. udpræget sportsagtig førerstilling. Du er krøllet MEGET sammen

Øvrige kommentarer
Cyklen der "genoplivede" Ducati. Kun relativt få eksemplarer er bygget worldwide. Derfor en investering, som kun er stigende.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Lind Jørgen
Stærke sider
Tårnhøj lireværdi, det er jo en Ducati, og så er den klassisk/retro og dermed top moderne! Lyden.. Den er let,og har rigeligt med kræfter til at være den motorcykel den er.

Svage sider
Det er jo en Ducati, så den skal jo have stillet desmoventiler, det er ikke for de mekanisk svagttbrystede. På den anden side, hvis man alligevel stiller sin MC på værksted er det jo bare noget de gør! Motoren er en dejlig V twin med den fede lyd og det gode træk som sådan en har, men den skal have omdrejninger, på den snoede alpevej skal der files på koblingen i serpentiner svingene. Der er en Guzzi eller en Bimmer bedre.

Råd, tips og tricks
Jeg brugte den til seriøs Europa touring med to personer og bagage, det er der sikkert ikke mange andre der finder på, men det er en fin cykle til det, en Givi Airflow skærmforlænger på standard touring kåbe, så kører det i fin stil.

Øvrige kommentarer
Før verden gik af lave var en motorcykel uden kåbe med almindelig oprejst siddestilling det man kunne få. Det her er sådan en, en standard motorcykel der kan bruges til det meste af de fleste. Du kan køre til bageren og til Tirana på den samme kværn, du klikker bare taskerne på og kører.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Jim R
Stærke sider
Affjedring og bremser er topklasse Velkonstrueret og superlet at skrue på Design og lyd (jo, jeg synes faktisk den er flot!!) Billigste Ducati med 140 HK til banebrug

Svage sider
Motor eksploderede på banen (hovedlejer, motorblok revnet), motor skal hovedrenoveres løbende til banebrug Stort værditab som de fleste Ducati Svær at starte som de fleste Ducati Kørestilling er god til banebrug men meget anstrengende til gaden Ikke så let styrende som nyere modeller, træg ved hurtige sideskift

Råd, tips og tricks
check motor grundigt før køb og kræv (skriftlig) service historik
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Jørgen Hummeluhr
Stærke sider
Meget letkørt og med super gode køreegenskaber. Billig i drift. Fantastisk til trackday og kørekurser - kan let matche japanske 600 cykler på bane.

Svage sider
Sportslig siddestilling - kan være anstrengende på lange ture
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Per Sigmann Petersen
Stærke sider
It got the looks - har endnu ikke set, hørt eller mødt andre motorcykler som giver så meget positiv opmærksomhed/tilkendegivelse som denne

Svage sider
Varme/køkørsel da den er luftkølet

Råd, tips og tricks
Skift dæk hvis de originale stadig er på - de er kun til for looket skyld, men køre elendigt.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Søren Steenstrup Zeeberg
Stærke sider
Du finder absolut ikke en motorcykel med mere gasrespons, moment og kraft i et! En virkelig øjevender der er bygget til sjov og fart.

Svage sider
Ikke for nybegyndere
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Lars Hallager
Stærke sider
Meget lækker motorcykel, sidder godt på den, mega lækker maskine, vil klart købe en igen vis jeg falder over en.sjælden model

Svage sider
intet den er perfekt.

Råd, tips og tricks
få lavet service på aut Ducati værksted da man som køber af så specielle cykler for mig generelt Ducati jeg vil have den historie, og service intervaller.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Boje Demant
Stærke sider
Utroligt letkørt, vejer ikke meget, god pigecykel, frækt udseende, god lyd. Ikke dyr i reservedele i forhold til mange japanere.

Svage sider
Ingen

Råd, tips og tricks
Hav en vedligeholdelseslader på den om vinteren ellers bliver batteriet afladet helt og dermed ødelagt.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Allan Petersen
Stærke sider
Fantastisk sjov at køre i sving og optræk. Giver blikfang med det flotte og lidt specielle design. Skiller sig ud fra mængden.

Svage sider
Meget lav så på længere ture skal man ud og strække ben. Hvis altså er over 175 cm.

Råd, tips og tricks
Super begyndercykel til knap så høje personer.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Frank Møller Jacobsen
Stærke sider
Let og meget velkørende Sportstourer - Styrevillig og sporsikker, Fantastisk bundtræk og så er der jo lyden ..

Svage sider
El-system .. Kontakter, generator og ladesystem .. Gearkassen er atypisk "klonket" for Ducati
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Sune Lauridsen
Stærke sider
Man sidder ikke så dårligt på den som mange siger man gør.. Den er super fed på små veje med skarpe sving

Svage sider
Har ikke fundet nogen endnu..
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Allan Klausen
Stærke sider
God siddestilling, brølstærkt moment, suveræn byggekvalitet, lyd, suveræne bremser, meget billig at holde

Svage sider
En del vibrationer under 3500 rpm, kørecomputer virker kun ned til 1/2 tank inkl. brændstofmåler, mange krinkelkroge ved rengøring

Råd, tips og tricks
Multistrada.net giver svar på alt vedr. modellen

Øvrige kommentarer
Den egner sig ikke til korte ben da den har ret høj sædehøjde. Det er en relativt sjældent set MC i DK
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Mads Thøgersen
Stærke sider
nor den kører kører den virklig godt og lyde fantastisk og den se også godt ud i full rase set op.

Svage sider
Nu kørte jeg kun bane på min 999. jeg hvede ikke om det satte stører presse på motor men der var meget arbejdet med at holde den kørne sukke næsten skilledan den ad hver gang jeg havde været afsted.

Råd, tips og tricks
at det er en maske der er pass godt på eller er der meget arbejde i at hholde den køen, jeg tror jeg var lidt uheldig med min 999 det var lidt af en mandags maskine. nor jeg har talt med andre havde de slet ikke de samme problem med deres.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Nej
Vurderet af Gert Friis Hansen
Stærke sider
Fantastisk maskine med unikke køreegenskaber Hvis en maskine kan være smuk, så er det denne ....

Svage sider
Hård kørestilling - trættende ved længere ture, men hænger jo sammen med valget af motorcykeltype - ikke værre end andre sportsmaskiner
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af asger møller
Stærke sider
Superlet cykel, med agil V-2 motor, ret simpel teknik, man selv kan servicere, lavt bensinforbrug!

Svage sider
Motorkraft lidt svag ved højere hastigheder, lidt ruskende ved omdr. under 2500
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Flemming Kepp
Stærke sider
Dejlig letkørt sport/touring cykel. Lav sædehøjde, gode køreegenskaber, billig forsikring.

Svage sider
Det er kund ved olieskift, kåben ikke skal af.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Morten Gammelgaard
Stærke sider
Super sprød styling og lyd. Min var yderligere ombygget og var vildt fed i min optik.

Svage sider
Lidt anstrengende kørestilling med ømme håndled til følge.

Råd, tips og tricks
Clip-on styret kan hæves.... søg på nettet. Hjælper lidt på de ømme håndled.

Øvrige kommentarer
Har aldrig før ejet en cykel der var så meget en "head-turner". En rigtig cafe racer🤗
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Allan Petersen
Stærke sider
Super til små veje med mange sving. Stor opmærksomhed på en positiv måde!

Svage sider
Ikke til høje personer over 175 cm...

Råd, tips og tricks
Hold den serviceret og i orden.

Øvrige kommentarer
En motorcykel til byen og små veje. Ikke egnet til for meget motorvejskørsel.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Christian Leonard
Stærke sider
Ducati-charme. Man ved kun hvad det er når man har prøvet/haft én.

Svage sider
Der skal arbejdes ved langsom kørsel. Vibrationer i spejle, mm.

Råd, tips og tricks
Tandremme skal skiftes hvert 2. år, dog ikke en katastrofe hvis der går 3.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af John F K
Stærke sider
Sejtræk. Italiensk design. Ikke nødvendigt med konstante gearskift.

Svage sider
Italiensk design

Råd, tips og tricks
Kan forsikres som klassiker. Alle dele kan findes på ebay og lignende
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af rolf jensen
Stærke sider
Let at arbejde med. Simpel konstruktion. Gennemprøvet motor/chassis.

Svage sider
Jeg har kørt Ducati i 35 år, taler for sig selv.

Råd, tips og tricks
Overhold serviceintervaller, brug KUN autoriserede mekanikere, meld dig ind i klubben.

Øvrige kommentarer
Pas på med folk, som giver udtryk for deres fordomme. Unik motorcykel, nogen kan ikke finde ud af det, dem der dyrker den, elsker den.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Henrik Davidsen
Stærke sider
Cool og klassisk design, svinger fantastisk, moment stærk.

Svage sider
Ledningsnettet kan være udfordret efter 17 års brug, bruger lidt olie (kørt 30.000km), koblingen kan ruske trods meget belægning, skal have skiftet bælter hver andet år.

Råd, tips og tricks
Køb en værkstedsbog og hold den selv med service. Her er mange penge at spare. Fx. er den hverken dyr eller svær at skifte bælter på. HUSK at overholde serviceintervallerne!

Øvrige kommentarer
Gå efter en Monster 900 ie fra år 2000 eller nyere med indsprøjtning. Den er klart at fortrække. Dels har den lidt flere hk (og bedre momentkurve) og dels slipper man for karburator bøvl.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Lars Hjorth
Stærke sider
Kører og bremser fantastisk. Super motor. Nem i service

Svage sider
Larmene tørkobling - men selvfølgeligt også en charme.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Sune Lauridsen
Stærke sider
Design og køreegenskaber er i top. Den lyder fantastisk.

Svage sider
De små spejle er den eneste svage side jeg har set..
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Jes Jakobi Ougaard
Stærke sider
Super fed veteran, som virkelig trækker opmærksomhed.

Svage sider
Egentlig ingen - Blot du husker på, at det jo trods alt er en over 50 år gammel "dame". Så skal behandles lidt nænsomt og respektfuldt.

Råd, tips og tricks
Udskift generatoranlægget, som er på sølle 6volt og med 15W effekt. Lacey Ducati i England har fået fremstillet et moderne anlæg. Det er plug n`play og så har du hele 150W, samtidigt med, at du får 12volt og dermed kan montere et elektronisk tændingsanlæg, som tyske Sachse Electronik fremstiller til de gamle Ducati Singler.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af jakob steensberg
Stærke sider
Stor atityde fed lyd super køreegenskaber stærk motor

Svage sider
Lidt rystelser ved bestemte omdrejningstal
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Henrik S
Stærke sider
The best of the best! Stærk motor, masser af umph!

Svage sider
Ingen
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Lars Hallager
Stærke sider
det er en ducati. det er så lækkert køremaskine

Svage sider
folk er bange for dem da rygterne siger at de er dyre og vedligeholde. 1500 hver andet år for at få skiftet remme og stillet ventiler syntes jeg ikke er dyrt.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Tommy Kiczalo
Stærke sider
Den rigtigt Ducati, Fed lyd og køreegenskaber.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Flemming Kepp
Stærke sider
Styrevillig, lav sædehøjde, billig forsikring.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Lars Poulsen
Stærke sider
Dejlig motor og fantastisk cykel på små veje
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Jesper Nielsen
Stærke sider
Smuk som bare fanden! og lyden er himmelsk!

Svage sider
Den er lav
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Jesper Andersen
Stærke sider
Bomstærk moment Flot MC, alle synes om den

Svage sider
Anstrengende ved lav hastighed, meget livlig på gassen. Ikke mange værksteder vil røre andet en olie- og dækskift. Kræver Ducati-værksted
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Nej
Vurderet af Peter Jensen
Stærke sider
En rigtig foldblods racer med den fede lyd.

Svage sider
Siddestilling bedst ved høj fart.

Råd, tips og tricks
Se et par stykker inden at du vælger. Køb ikke en der er bygget om.

Øvrige kommentarer
Køb original.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Niels A Jensen
Stærke sider
Alle kigger da det er en rigtig motorcykel.

Råd, tips og tricks
Nemt at skifte tandremme så bare gå til den.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Morten Nielsen
Stærke sider
Alt på nær for få heste efter 130 km/t.

Svage sider
For svag efter 120 km/t. Men omvendt kan det jo være at det redder ens liv og kørekort. FANTASTISK motorcykel!

Råd, tips og tricks
Køb den Den går lige i hjertet og sjælen.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Jim R
Stærke sider
kørestilling, motorkraft, køreegenskaber

Svage sider
bøvlet og kompleceret at servicere

Øvrige kommentarer
Køb ST3, den er nyere og bedre på alle måder (og pænere!)
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Lars Poulsen
Stærke sider
Dejlog cykel til snoede landeveje og by

Svage sider
Kunne godt bruge lidt flere HK til motorveje.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af preben LINDRUM
Stærke sider
Sjov cykel til sving og med dejlig lyd

Svage sider
Man skal helst selv kunne lave den , ellers kan det godt blive dyrt.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Jan Rasmussen
Stærke sider
Det er en Ducati :-) Lyden, udseendet

Svage sider
Det er en Ducati :-)
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Knud Bindesbøl Hansen
Stærke sider
Gode køreegenskaber, gode bremser.

Svage sider
Sportsmotorcykel med dertilhørende kørestilling. Kompleks ventilstyring, som er vanskelig at justere for amatører. Relativt dyrt mærke.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Anders Christensen
Stærke sider
1000S har lækre øhlins dæmpere

Svage sider
ryster så meget pga. motorgang at sidespejle er ubrugelige

Råd, tips og tricks
køb let brugt med fuld aut. service bog

Øvrige kommentarer
nok et af de mest dristige motorcykel valg
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja

Artikler og test/anmeldelser om Ducati

Prøvekørt: Ducati Scrambler 1100
Omhandler 2018 Ducati Scrambler
NU MED VIDEO - Scrambler med vokseværk - Bedste Scrambler til dato
Test: Ducati har aldrig været bedre
Omhandler 2017 Ducati Scrambler
Scrambler Sixty Two er livsstil og køreglæde på højt niveau
Kære Ducati, jeg elsker dig
Omhandler 2017 Ducati Scrambler
Dette er ingen test, men en regulær kærlighedshistorie
Test: Rejsegilde i rødt
Omhandler 2016 Ducati Hyperstrada
Rosso avventura da Ducati (rød eventyr maskine fra Ducati), agil rejsekammerat kaldet Hyperstrada 939. Reelt er det Ducati hypermotard 939 med et taskesæt.
Test: Brutal og livsfarlig i de forkerte hænder
Omhandler 2015 Ducati 1299 Panigale
Helt uhyrlig, vild og voldsom er den nye Ducati Panigale 1299
Test: BMW og Ducati i benhård duel
Omhandler 2015 Ducati 1200 Multistrada
(nu med video) Tidens to skarpeste sports-eventyrer udfordrer hinanden