×
18 andre potentielle købere har annoncen, som favorit. til sælger inden den forsvinder!
Beskrivelse
BMW K 1100 RS, 1092 ccm, 100 hk, 1995, m. afgift
Sjælden BMW K1100RS Cafe Racer til salg!
Er du på udkig efter noget helt unikt? Vi har netop fået denne ombyggede BMW K1100RS ind en vaskeægte custom cafe racer, du ikke ser hver dag!
Pris: 36.800
📆 Book en tid og få vurderet din egen MC
🛠️ Forudbestil din næste ombygning
💬 Kig forbi til en uforpligtende snak om dine muligheder
📍 Vibeholmsvej 24, 2605 Brøndby
📞 (+45) 70 604 605
🌐 www.ma-motors.dk
📩
Sjælden BMW K1100RS Cafe Racer til salg!
Er du på udkig efter noget helt unikt? Vi har netop fået denne ombyggede BMW K1100RS ind en vaskeægte custom cafe racer, du ikke ser hver dag!
Pris: 36.800
📆 Book en tid og få vurderet din egen MC
🛠️ Forudbestil din næste ombygning
💬 Kig forbi til en uforpligtende snak om dine muligheder
📍 Vibeholmsvej 24, 2605 Brøndby
📞 (+45) 70 604 605
🌐 www.ma-motors.dk
📩
- Aktiv i 27 dage siden 10/8-2025
- Sidst set 6/9-2025 13:29
- Vist i alt 165 gange
- Annoncekategori: Sælges
- Type: Sportstouring
- Indreg.: 3/1995
- Sidste syn.: 5/2020
Udstyr og tilbehør til BMW K 1100 RS
Herunder vises udstyr og tilbehør, som passer til BMW K 1100 RS. Produkterne kan købes hos din nærmeste forhandler.
Produkt | Varenr. | Pris | Vælg |
---|
* Der tages forbehold fejl eller mangler
BMW K 1100 RS specifikationer
Bemærk, at det er muligt at sammenligne modeloplysninger for BMW K 1100 RS med din egen MC, hvis du opretter den i din brugerprofil under "Primær MC".
Specifikationer
Viste MC*
Din MC
HK
100 hk
-
Motorstørrelse
1092 ccm
-
0 - 100 km/t
3.8 sek
-
Tophastighed
220 km/t
-
Type
Sporttouring
-
Kåbetype
-
-
Km/l
20.0 km/l
-
Sædehøjde
-
-
ABS-bremser
-
-
Kombi-bremser
-
-
Træktype
-
-
Vægt
-
-
* Der tages forbehold fejl eller mangler
Anmeldelser fra tidligere ejere om BMW K 1100 RS
Herunder ses den gennemsnitlige brugervurdering af BMW K 1100 RS. I alt 20 anmeldelser. 20 ud af 20 (100%) ville købe BMW igen. Brugeranmeldelser stammer fra 20 brugere, som tidligere har haft en BMW til salg på 123mc.dk
Samlet gns. vurdering
4.5
Køreegenskaber
4.5
Motor/transmission
4.6
Sidestilling/komfort
4.3
Driftsomkostninger
4.6
Værdi for pengene
4.7
Stærke sider
Set i lyset af brug som touring og transportmiddel, ikke som en racer. Rimelig retningsstabil, også i sidevind og under overhaling af lastbiler på motorvej. me get sporsikker. Den kan sagtens dreje om hjørner i en fart, med den rigtige chauffør. Jeg var på Mestersvinger på Knutstorp sidste år med den, hvor jeg fik rykket nogle psykologske grænser. Instruktøren fortalte mig, da jeg brokkede mig over at det var en tung cykel, at der var en anden instruktør der havde en maskine, fuldstændig mage til min, hvor han satte nogle ret hurtige omgangstider på banen. Der er nogle der har døbt den "The flying brick" eller "den flyvende mursten". Den er langt bedre end sit rygte og særdeles pålidelig, forudsat den vedligeholdes på en seriøs måde. Fremragende siddekomfort ved lange stræk. Tilstrækkelig kraft ved overhaling, selv i høje gear. Jeg ved godt at den ikke kan sammenlignes med en Japansk supercykel, men den klarer de fleste opgaver ret flot. Selv min kone, som har problemer med at sidde på moderne cykler, sidder ret godt på den, fordi fodhvilerne sidder lavt og ikke lige under Røv.., som de gør på mange sportsmaskiner. Det er de færreste der kan holde ud at sidde nærmest på hug, i fem timer, på en MC. Hvis dine ben er lange nok og du har behov for et transportmiddel der kan køre dig frem og tilbage mellem hjem og arbejde hver dag samt tage en tur til Milano eller Prag i weekend'en, så er det, efter min mening, et godt alternativ til mange dyre cykler.
Svage sider
En cykel med forholdsvis stor sædehøjde i.f.t. kørebanen. Helt fint når man kører, men et klart problem for en fører med ikke særligt lange ben, når man skal stoppe og holde stille ved f.eks. et lyssignal. Jeg kan lige akkurat holde cyklen i balance med strakt fod. Jeg foretrækker at have hele fodsålen i asfalten. Hvis der er huller i vejen hvor jeg skal holde, ender det med jeg vælter. Yderligere er det en meget tung cykel at håndtere når den trækkes rundt ved håndkraft. Den er også svær at håndtere på f.eks. en færge, hvor man ofte bliver henvist til en niche af dækket, hvorfra man så skal manøvrere sig ud, når færgen er i havn.
Råd, tips og tricks
Sørg for at servicere den med olie og vand efter behov. Check dine kabler, man ved ikke hvor slidte de er, før man har checket dem. Der sad gamle dæk på, over fem år gamle, da jeg købte maskinen. Jeg var ved at lægge mig ned, hver gang jeg tog et sving. Nye dæk på, og maskinen var som forvandlet. Den stod fast i svingene, uden problemer. Det er en maskine der holder i rigtigt mange år og kan nemt køre et par hundrede tusinde Kilometer uden problemer, hvis den passes. Der er dårlige eksempler, men jeg mener, at en idiot kan ødelægge noget på en halv time, mens andre kan have den samme ting i mange år, uden problemer.
Øvrige kommentarer
Der er noget turbolens omkring toppen af kåbeglasset som vil irritere nogle. Jeg har selv været irriteret over turbulens fra kåben, men har opdaget, at ved at sætte fingre forskellige steder på hjelmen, forsvinder eller dæmpes disse. Hvis der kommer vind fra siden, kan der opstå ryk i hjelmen, så man nærmest sidder og rykker hovedet hurtigt frem og tilbage. Det kan da skyldes hjelmen, men da jeg har prøvet med flere forskellige hjelme, af mærket "Schubert" og fået samme oplevelse, skyldes det måske noget andet. På en daglig tur fra Kbh. til Vestsjælland, optrådte den rykkende turbulens altid på det samme vejstykke på ruten. Jeg vidste, når det begyndte, at nogle kilometer længere fremme ville det holde op igen. Det er selvfølgeligt afhængig af hastigheden, og er ikke så udtalt ved lavere hastigheder, som f.eks. legale motorvejshastigheder. Hvis man ikke er opmærksom, kan man nemt komme til at køre lidt stærkere end man tror, på denne MC. Hvis nogen mener jeg er ret begejstret for dette MC_mærke, har de fuldstændigt ret. Der er rigeligt med reservedele i den brugte ende, til rimelige priser. Der er ingen kæde der skal smøres på færgen, mens de med kardantræk smutter i cafeteriet. Der er et rimeligt brændstofforbrug for en MC og der skal ikke bruges så meget specialværktøj, at det gør noget. Jeg har kørt BMW i forskellige afskygninger i 40 år, uden ret mange problemer. Jeg er godt tilfreds. Det eneste jeg ønsker mig er en MC med lavere sædehøjde og lavere vægt, men jeg klarer mig. God tur.
Set i lyset af brug som touring og transportmiddel, ikke som en racer. Rimelig retningsstabil, også i sidevind og under overhaling af lastbiler på motorvej. me get sporsikker. Den kan sagtens dreje om hjørner i en fart, med den rigtige chauffør. Jeg var på Mestersvinger på Knutstorp sidste år med den, hvor jeg fik rykket nogle psykologske grænser. Instruktøren fortalte mig, da jeg brokkede mig over at det var en tung cykel, at der var en anden instruktør der havde en maskine, fuldstændig mage til min, hvor han satte nogle ret hurtige omgangstider på banen. Der er nogle der har døbt den "The flying brick" eller "den flyvende mursten". Den er langt bedre end sit rygte og særdeles pålidelig, forudsat den vedligeholdes på en seriøs måde. Fremragende siddekomfort ved lange stræk. Tilstrækkelig kraft ved overhaling, selv i høje gear. Jeg ved godt at den ikke kan sammenlignes med en Japansk supercykel, men den klarer de fleste opgaver ret flot. Selv min kone, som har problemer med at sidde på moderne cykler, sidder ret godt på den, fordi fodhvilerne sidder lavt og ikke lige under Røv.., som de gør på mange sportsmaskiner. Det er de færreste der kan holde ud at sidde nærmest på hug, i fem timer, på en MC. Hvis dine ben er lange nok og du har behov for et transportmiddel der kan køre dig frem og tilbage mellem hjem og arbejde hver dag samt tage en tur til Milano eller Prag i weekend'en, så er det, efter min mening, et godt alternativ til mange dyre cykler.
Svage sider
En cykel med forholdsvis stor sædehøjde i.f.t. kørebanen. Helt fint når man kører, men et klart problem for en fører med ikke særligt lange ben, når man skal stoppe og holde stille ved f.eks. et lyssignal. Jeg kan lige akkurat holde cyklen i balance med strakt fod. Jeg foretrækker at have hele fodsålen i asfalten. Hvis der er huller i vejen hvor jeg skal holde, ender det med jeg vælter. Yderligere er det en meget tung cykel at håndtere når den trækkes rundt ved håndkraft. Den er også svær at håndtere på f.eks. en færge, hvor man ofte bliver henvist til en niche af dækket, hvorfra man så skal manøvrere sig ud, når færgen er i havn.
Råd, tips og tricks
Sørg for at servicere den med olie og vand efter behov. Check dine kabler, man ved ikke hvor slidte de er, før man har checket dem. Der sad gamle dæk på, over fem år gamle, da jeg købte maskinen. Jeg var ved at lægge mig ned, hver gang jeg tog et sving. Nye dæk på, og maskinen var som forvandlet. Den stod fast i svingene, uden problemer. Det er en maskine der holder i rigtigt mange år og kan nemt køre et par hundrede tusinde Kilometer uden problemer, hvis den passes. Der er dårlige eksempler, men jeg mener, at en idiot kan ødelægge noget på en halv time, mens andre kan have den samme ting i mange år, uden problemer.
Øvrige kommentarer
Der er noget turbolens omkring toppen af kåbeglasset som vil irritere nogle. Jeg har selv været irriteret over turbulens fra kåben, men har opdaget, at ved at sætte fingre forskellige steder på hjelmen, forsvinder eller dæmpes disse. Hvis der kommer vind fra siden, kan der opstå ryk i hjelmen, så man nærmest sidder og rykker hovedet hurtigt frem og tilbage. Det kan da skyldes hjelmen, men da jeg har prøvet med flere forskellige hjelme, af mærket "Schubert" og fået samme oplevelse, skyldes det måske noget andet. På en daglig tur fra Kbh. til Vestsjælland, optrådte den rykkende turbulens altid på det samme vejstykke på ruten. Jeg vidste, når det begyndte, at nogle kilometer længere fremme ville det holde op igen. Det er selvfølgeligt afhængig af hastigheden, og er ikke så udtalt ved lavere hastigheder, som f.eks. legale motorvejshastigheder. Hvis man ikke er opmærksom, kan man nemt komme til at køre lidt stærkere end man tror, på denne MC. Hvis nogen mener jeg er ret begejstret for dette MC_mærke, har de fuldstændigt ret. Der er rigeligt med reservedele i den brugte ende, til rimelige priser. Der er ingen kæde der skal smøres på færgen, mens de med kardantræk smutter i cafeteriet. Der er et rimeligt brændstofforbrug for en MC og der skal ikke bruges så meget specialværktøj, at det gør noget. Jeg har kørt BMW i forskellige afskygninger i 40 år, uden ret mange problemer. Jeg er godt tilfreds. Det eneste jeg ønsker mig er en MC med lavere sædehøjde og lavere vægt, men jeg klarer mig. God tur.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Stærke sider
Kører fantastisk godt, har en rigtig god og velkørende motor, er generelt en rigtig god og velkørende motorcykel.
Svage sider
Gearskifte er ikke særligt velfungerende ved benyttelse af den af BMW anbefalede gearolie. Problemet kan afhjælpes FULDSTÆNDIG, hvis der benyttes en tyk gearolie, evt. Bel-Ray Gear Saver 85W-140
Råd, tips og tricks
Hvis der opleves problemer med ABS-lampen kan årsagen være et dårligt batteri, således at der ikke er strøm nok i forhold til behovet/forbruget.
Øvrige kommentarer
Kan varmt anbefale denne model. Er generelt en super god og velfungerende motorcykel. Solgte min egen for et par år siden, men er til dato den bedste motorcykel jeg har haft !
Kører fantastisk godt, har en rigtig god og velkørende motor, er generelt en rigtig god og velkørende motorcykel.
Svage sider
Gearskifte er ikke særligt velfungerende ved benyttelse af den af BMW anbefalede gearolie. Problemet kan afhjælpes FULDSTÆNDIG, hvis der benyttes en tyk gearolie, evt. Bel-Ray Gear Saver 85W-140
Råd, tips og tricks
Hvis der opleves problemer med ABS-lampen kan årsagen være et dårligt batteri, således at der ikke er strøm nok i forhold til behovet/forbruget.
Øvrige kommentarer
Kan varmt anbefale denne model. Er generelt en super god og velfungerende motorcykel. Solgte min egen for et par år siden, men er til dato den bedste motorcykel jeg har haft !
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Stærke sider
Fantastisk langtursmaskine. Minimal vedligeholdelse. Hurtig i optræk. Solidt bundtræk
Svage sider
Tung, og ikke velegnet til korte byture med skarpe uvendinger
Fantastisk langtursmaskine. Minimal vedligeholdelse. Hurtig i optræk. Solidt bundtræk
Svage sider
Tung, og ikke velegnet til korte byture med skarpe uvendinger
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja