×
1 anden potentiel køber har annoncen, som favorit. til sælger inden den forsvinder!
Beskrivelse
Motorcyklen står på lager hos Aalborg MC Aps
Ring i forvejen for bookning/prøvetur så du ikke kører forgæves!
Flemming Johansen - TLF 71927585 -
BMW K 1200 GT, 1171 ccm, 152 hk, 2007, m. afgift
En velholdt BMW K1200 GT fra 2007 – den perfekte sportstourer til både lange ture og hurtige smutture.
Motor: 1.157 ccm, 4-cylindret rækkemotor med 152 hk – masser af kræfter og silkeblød motorgang
Komfort: Justerbar kåbeglas, varme i håndtag og sæde, samt ergonomisk siddestilling til både fører og passager
Udstyr: Integrerede BMW sidetasker/topboks (aftagelige), ABS-bremser, elektronisk justerbar affjedring (ESA)
Køreegenskaber: Stabil ved høj fart, letkørt i sving, og bygget til at spise kilometer uden problemer.
Vi bytter gerne og tilbyder billig finansiering på din nye MC samt forsikring til en god pris - ring og hør nærmere på 72300433. Prisen er inkl leveringsomkostninger.
Ring i forvejen for bookning/prøvetur så du ikke kører forgæves!
Flemming Johansen - TLF 71927585 -
BMW K 1200 GT, 1171 ccm, 152 hk, 2007, m. afgift
En velholdt BMW K1200 GT fra 2007 – den perfekte sportstourer til både lange ture og hurtige smutture.
Motor: 1.157 ccm, 4-cylindret rækkemotor med 152 hk – masser af kræfter og silkeblød motorgang
Komfort: Justerbar kåbeglas, varme i håndtag og sæde, samt ergonomisk siddestilling til både fører og passager
Udstyr: Integrerede BMW sidetasker/topboks (aftagelige), ABS-bremser, elektronisk justerbar affjedring (ESA)
Køreegenskaber: Stabil ved høj fart, letkørt i sving, og bygget til at spise kilometer uden problemer.
Vi bytter gerne og tilbyder billig finansiering på din nye MC samt forsikring til en god pris - ring og hør nærmere på 72300433. Prisen er inkl leveringsomkostninger.
- Aktiv i 7 dage siden 29/8-2025
- Sidst set 5/9-2025 19:49
- Annoncekategori: Sælges
- Type: Sportstouring
- Indreg.: 3/2007
- Sidste syn.: 6/2022
- Status: På lager
Udstyr og tilbehør til BMW K 1200 GT
Herunder vises udstyr og tilbehør, som passer til BMW K 1200 GT. Produkterne kan købes hos forhandleren, som sælger den viste motorcykel.
Produkt | Varenr. | Pris | Vælg |
---|
* Der tages forbehold fejl eller mangler
BMW K 1200 GT specifikationer
Bemærk, at det er muligt at sammenligne modeloplysninger for BMW K 1200 GT med din egen MC, hvis du opretter den i din brugerprofil under "Primær MC".
Specifikationer
Viste MC*
Din MC
HK
152 hk
-
Motorstørrelse
1171 ccm
-
0 - 100 km/t
3.3 sek
-
Tophastighed
250 km/t
-
Type
Sporttouring
-
Kåbetype
-
-
Km/l
-
-
Sædehøjde
-
-
ABS-bremser
-
-
Kombi-bremser
-
-
Træktype
-
-
Vægt
249 kg
-
* Der tages forbehold fejl eller mangler
Anmeldelser fra tidligere ejere om BMW K 1200 GT
Herunder ses den gennemsnitlige brugervurdering af BMW K 1200 GT. I alt 87 anmeldelser. 77 ud af 87 (89%) ville købe BMW igen. Brugeranmeldelser stammer fra 87 brugere, som tidligere har haft en BMW til salg på 123mc.dk
Samlet gns. vurdering
4.3
Køreegenskaber
4.5
Motor/transmission
4.4
Sidestilling/komfort
4.5
Driftsomkostninger
3.8
Værdi for pengene
4.4
Stærke sider
Fremragende balance, motor og trækkraft. Meget medgørlig gearkasse med god fleksibilitet ift. valg af gear, hvilket er en stor fordel fx. ved bjergkørsel/hårnålesving. Stort kraftoverskud i motoren i alle situationer. Rigtig fin acceleration - også med oppakning og passager. Både god til rolige landevejsture og hurtig Autobahnkørsel. Rigtig meget godt ekstraudstyr; fartpilot, Xenonlys, varme i håndtag og sæde, elektronisk affjedring, køremodes, osv.
Svage sider
Relativ tung maskine, der har fin balance og godt kan kastes rundt i skarpe sving, men den kan være svær at bakse rundt med på parkeringspladsen, fx. op og ned fra centralstøtteben. Originalsædet er direkte ukomfortabelt. Reservedele og værkstedstimer er horribelt dyre.
Fremragende balance, motor og trækkraft. Meget medgørlig gearkasse med god fleksibilitet ift. valg af gear, hvilket er en stor fordel fx. ved bjergkørsel/hårnålesving. Stort kraftoverskud i motoren i alle situationer. Rigtig fin acceleration - også med oppakning og passager. Både god til rolige landevejsture og hurtig Autobahnkørsel. Rigtig meget godt ekstraudstyr; fartpilot, Xenonlys, varme i håndtag og sæde, elektronisk affjedring, køremodes, osv.
Svage sider
Relativ tung maskine, der har fin balance og godt kan kastes rundt i skarpe sving, men den kan være svær at bakse rundt med på parkeringspladsen, fx. op og ned fra centralstøtteben. Originalsædet er direkte ukomfortabelt. Reservedele og værkstedstimer er horribelt dyre.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Stærke sider
Fantastisk gode køreegenskaber, styrer og bremse rigtig godt. Den er en stor fornøjelse at køre på. Man mærker på ingen måde den forholdsvis høje vægt, når først hjulene triller. Rigtig godt forlys (Xenon-udgaven)
Svage sider
Modellen er født med mange "børnesygdomme" Vær opmærksom på om disse alle er løst. Det kan oplyses ved henvendelse til en BMW forhandler om maskinen har været indkaldt og om disse "børnesygdomme" alle er løst. Gearskiftet kan være lidt af en prøvelse, især hvis man har "sarte ører" Det skal forstås sådan, at gearskiftet fungere perfekt, men det er bestemt ikke lydløst. Der lyder et ordentlig "KLONK" når maskinen sættes i 1. gear. Endvidere "klonker" det lidt ved skift til 2. og 3 gear, men som nævnt fungere gearkassen ganske udmærket. Det er endvidere almindelig kendt med disse "klonklyde" på K1200 og K1300 S/R/GT, så det er kun et spørgsmål om at vænne sig til disse lyde.
Råd, tips og tricks
Vær endog MEGET opmærksom på koblingen ved køb af brugt maskine. BMW har haft rigtig meget bøvl med koblingen på alle K1200S/R/GT modellerne. Det kan stærkt anbefales, at montere en koblingsskål fra K1300S/R/GT. Den passer lige over i uden problemer. Vær igen MEGET opmærksom på, at købe nyeste model af koblingsskålen, idet den er blevet ændre flere gange. Den kan kendes på, at der sidder en blank tallerkenfjeder på bagsiden, inde bag tandhjulene.
Øvrige kommentarer
Jeg kom temmelig uheldigt i gang med min K1200Gt. Jeg har haft store problemer med koblingen, som skramlede voldsomt, samt med motorstyringen, som indeholdte en periodisk fejl, hvilket bevirkede, at maskinen periodisk mildest talt kørte elendigt. Problemerne er nu løst ved at jeg har udskiftet koblingsskålen, samt motorstyringen. Endvidere kan det stærkt anbefales at eftermontere en Power Commander og få denne kørt rigtigt ind på rullefelt. (Ove = Mister Dyno kan stærkt anbefales) Maskinen køre nu problemløst og går, som en drøm. Den har et helt vildt godt og lækkert bundtræk - især efter montering af PC.
Fantastisk gode køreegenskaber, styrer og bremse rigtig godt. Den er en stor fornøjelse at køre på. Man mærker på ingen måde den forholdsvis høje vægt, når først hjulene triller. Rigtig godt forlys (Xenon-udgaven)
Svage sider
Modellen er født med mange "børnesygdomme" Vær opmærksom på om disse alle er løst. Det kan oplyses ved henvendelse til en BMW forhandler om maskinen har været indkaldt og om disse "børnesygdomme" alle er løst. Gearskiftet kan være lidt af en prøvelse, især hvis man har "sarte ører" Det skal forstås sådan, at gearskiftet fungere perfekt, men det er bestemt ikke lydløst. Der lyder et ordentlig "KLONK" når maskinen sættes i 1. gear. Endvidere "klonker" det lidt ved skift til 2. og 3 gear, men som nævnt fungere gearkassen ganske udmærket. Det er endvidere almindelig kendt med disse "klonklyde" på K1200 og K1300 S/R/GT, så det er kun et spørgsmål om at vænne sig til disse lyde.
Råd, tips og tricks
Vær endog MEGET opmærksom på koblingen ved køb af brugt maskine. BMW har haft rigtig meget bøvl med koblingen på alle K1200S/R/GT modellerne. Det kan stærkt anbefales, at montere en koblingsskål fra K1300S/R/GT. Den passer lige over i uden problemer. Vær igen MEGET opmærksom på, at købe nyeste model af koblingsskålen, idet den er blevet ændre flere gange. Den kan kendes på, at der sidder en blank tallerkenfjeder på bagsiden, inde bag tandhjulene.
Øvrige kommentarer
Jeg kom temmelig uheldigt i gang med min K1200Gt. Jeg har haft store problemer med koblingen, som skramlede voldsomt, samt med motorstyringen, som indeholdte en periodisk fejl, hvilket bevirkede, at maskinen periodisk mildest talt kørte elendigt. Problemerne er nu løst ved at jeg har udskiftet koblingsskålen, samt motorstyringen. Endvidere kan det stærkt anbefales at eftermontere en Power Commander og få denne kørt rigtigt ind på rullefelt. (Ove = Mister Dyno kan stærkt anbefales) Maskinen køre nu problemløst og går, som en drøm. Den har et helt vildt godt og lækkert bundtræk - især efter montering af PC.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Stærke sider
Meget solid MC som har tjent mig i 12 år. Har altid fungeret og aldrig svigtet. Fin benzinøkonomi 18-22km/ helt afhængig af kørestil. Er bestemt til at vedligeholde på egen hånd hvis man er interesseret i det.
Svage sider
Lidt tung at manøvrere med ved parkering. Slider ret hurtigt det sjove ud af dækkene. Mit eksemplar måtte have skiftet koblingscylinder, højre køler, lynkoblinger til benzinpumpen og tændingslås.
Råd, tips og tricks
Husk at skifte bremsevæske i hele systemet mindst hvert andet år.
Øvrige kommentarer
Lad dig ikke gå på af en lidt grov gearkasse, sådan er en BMW!
Meget solid MC som har tjent mig i 12 år. Har altid fungeret og aldrig svigtet. Fin benzinøkonomi 18-22km/ helt afhængig af kørestil. Er bestemt til at vedligeholde på egen hånd hvis man er interesseret i det.
Svage sider
Lidt tung at manøvrere med ved parkering. Slider ret hurtigt det sjove ud af dækkene. Mit eksemplar måtte have skiftet koblingscylinder, højre køler, lynkoblinger til benzinpumpen og tændingslås.
Råd, tips og tricks
Husk at skifte bremsevæske i hele systemet mindst hvert andet år.
Øvrige kommentarer
Lad dig ikke gå på af en lidt grov gearkasse, sådan er en BMW!
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja