Pris
32.000 kr.
Gns. pris
-
Km
79.715
Årgang
2003
Ccm
1171
HK
130
Beskrivelse
BMW K 1200 GT Tour, 1171 ccm, 130 hk, 2003, Blåmetal, m. afgift

Der Medfølger en Garmin GPS.

Der er 2 Nye kølere på og regninger for over 50.000kr fra tidligere ejer.

Begge Tasker's beslag er defekte og de har ridser ses på billederne.

Motorcykle har ridser på både venstre og højre side af kåbe ses også på billederne.

Kan kontaktes på 20677508
Udstyr
  • ABS bremser
  • Fuldkåbe
  • Justerbar kåbeglas
  • Sidetasker
  • Varmehåndtag
Del med en ven
  • Oprettet i går kl. 15:11
  • Sidst set   6/9-2025 11:40
  • Vist i alt 11 gange
  • Annoncekategori: Sælges
  • Type: Sportstouring
  • Indreg.: 4/2003
  • Sidste syn.: 7/2021
  • Farve: Blåmetal
  • Alle service udført: Nej

Udstyr og tilbehør til BMW K 1200 GT

Herunder vises udstyr og tilbehør, som passer til BMW K 1200 GT. Produkterne kan købes hos din nærmeste forhandler.
Order  ProduktVarenr.PrisVælgID
* Der tages forbehold fejl eller mangler

BMW K 1200 GT specifikationer

Bemærk, at det er muligt at sammenligne modeloplysninger for BMW K 1200 GT med din egen MC, hvis du opretter den i din brugerprofil under "Primær MC".
Specifikationer
Viste MC*
Din MC
Nypris
262.000 kr
-
HK
130 hk
-
Motorstørrelse
1171 ccm
-
0 - 100 km/t
3.7 sek
-
Tophastighed
245 km/t
-
Type
Sporttouring
-
Kåbetype
-
-
Km/l
-
-
Sædehøjde
-
-
ABS-bremser
Ja
-
Kombi-bremser
-
-
Træktype
-
-
Vægt
-
-
* Der tages forbehold fejl eller mangler

Anmeldelser fra tidligere ejere om BMW K 1200 GT

Herunder ses den gennemsnitlige brugervurdering af BMW K 1200 GT. I alt 87 anmeldelser. 77 ud af 87 (89%) ville købe BMW igen. Brugeranmeldelser stammer fra 87 brugere, som tidligere har haft en BMW til salg på 123mc.dk
Samlet gns. vurdering
4.3
Køreegenskaber
4.5
Motor/transmission
4.4
Sidestilling/komfort
4.5
Driftsomkostninger
3.8
Værdi for pengene
4.4
 
Vurderet af Erik G.
Stærke sider
Fremragende balance, motor og trækkraft. Meget medgørlig gearkasse med god fleksibilitet ift. valg af gear, hvilket er en stor fordel fx. ved bjergkørsel/hårnålesving. Stort kraftoverskud i motoren i alle situationer. Rigtig fin acceleration - også med oppakning og passager. Både god til rolige landevejsture og hurtig Autobahnkørsel. Rigtig meget godt ekstraudstyr; fartpilot, Xenonlys, varme i håndtag og sæde, elektronisk affjedring, køremodes, osv.

Svage sider
Relativ tung maskine, der har fin balance og godt kan kastes rundt i skarpe sving, men den kan være svær at bakse rundt med på parkeringspladsen, fx. op og ned fra centralstøtteben. Originalsædet er direkte ukomfortabelt. Reservedele og værkstedstimer er horribelt dyre.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Henrik H.
Stærke sider
Fantastisk gode køreegenskaber, styrer og bremse rigtig godt. Den er en stor fornøjelse at køre på. Man mærker på ingen måde den forholdsvis høje vægt, når først hjulene triller. Rigtig godt forlys (Xenon-udgaven)

Svage sider
Modellen er født med mange "børnesygdomme" Vær opmærksom på om disse alle er løst. Det kan oplyses ved henvendelse til en BMW forhandler om maskinen har været indkaldt og om disse "børnesygdomme" alle er løst. Gearskiftet kan være lidt af en prøvelse, især hvis man har "sarte ører" Det skal forstås sådan, at gearskiftet fungere perfekt, men det er bestemt ikke lydløst. Der lyder et ordentlig "KLONK" når maskinen sættes i 1. gear. Endvidere "klonker" det lidt ved skift til 2. og 3 gear, men som nævnt fungere gearkassen ganske udmærket. Det er endvidere almindelig kendt med disse "klonklyde" på K1200 og K1300 S/R/GT, så det er kun et spørgsmål om at vænne sig til disse lyde.

Råd, tips og tricks
Vær endog MEGET opmærksom på koblingen ved køb af brugt maskine. BMW har haft rigtig meget bøvl med koblingen på alle K1200S/R/GT modellerne. Det kan stærkt anbefales, at montere en koblingsskål fra K1300S/R/GT. Den passer lige over i uden problemer. Vær igen MEGET opmærksom på, at købe nyeste model af koblingsskålen, idet den er blevet ændre flere gange. Den kan kendes på, at der sidder en blank tallerkenfjeder på bagsiden, inde bag tandhjulene.

Øvrige kommentarer
Jeg kom temmelig uheldigt i gang med min K1200Gt. Jeg har haft store problemer med koblingen, som skramlede voldsomt, samt med motorstyringen, som indeholdte en periodisk fejl, hvilket bevirkede, at maskinen periodisk mildest talt kørte elendigt. Problemerne er nu løst ved at jeg har udskiftet koblingsskålen, samt motorstyringen. Endvidere kan det stærkt anbefales at eftermontere en Power Commander og få denne kørt rigtigt ind på rullefelt. (Ove = Mister Dyno kan stærkt anbefales) Maskinen køre nu problemløst og går, som en drøm. Den har et helt vildt godt og lækkert bundtræk - især efter montering af PC.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Erik J.
Stærke sider
Meget solid MC som har tjent mig i 12 år. Har altid fungeret og aldrig svigtet. Fin benzinøkonomi 18-22km/ helt afhængig af kørestil. Er bestemt til at vedligeholde på egen hånd hvis man er interesseret i det.

Svage sider
Lidt tung at manøvrere med ved parkering. Slider ret hurtigt det sjove ud af dækkene. Mit eksemplar måtte have skiftet koblingscylinder, højre køler, lynkoblinger til benzinpumpen og tændingslås.

Råd, tips og tricks
Husk at skifte bremsevæske i hele systemet mindst hvert andet år.

Øvrige kommentarer
Lad dig ikke gå på af en lidt grov gearkasse, sådan er en BMW!
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja