×
7 andre potentielle købere har annoncen, som favorit. til sælger inden den forsvinder!
Beskrivelse
BMW R 1150 RT, 2003, Grå, m. afgift
Tilbud: før kr 44900/ nu kr 36900
Touring på 1. klasse for under 50000 kr - er det virkelig muligt? Ja denne har ABS, komplet taskesæt, komfort variosæde, høj variovindskærm, cylinderbeskyttere og næsten nye dæk og bremser hele vejen rundt. En mc som den tidligere ejer har kørt mange lange ture på, og været så glad for at han byttede til den nyere R1200RT-model. Fejler ingenting og har stadig masser af km tilbage i motor og gearkasse. Sælges nysynet.
Fast pris- eventuel byttemc indregnes som ved indkøb i ren handel.
Se mere her https://www.mp-motorcykler.dk/mc/kort.php?vareid=9634
Mindst 20% rabat på alt i udstyrsbutikken i forbindelse med mc-køb!
åbningstider:
Man-fredag: kl 10-17.30
Tilbud: før kr 44900/ nu kr 36900
Touring på 1. klasse for under 50000 kr - er det virkelig muligt? Ja denne har ABS, komplet taskesæt, komfort variosæde, høj variovindskærm, cylinderbeskyttere og næsten nye dæk og bremser hele vejen rundt. En mc som den tidligere ejer har kørt mange lange ture på, og været så glad for at han byttede til den nyere R1200RT-model. Fejler ingenting og har stadig masser af km tilbage i motor og gearkasse. Sælges nysynet.
Fast pris- eventuel byttemc indregnes som ved indkøb i ren handel.
Se mere her https://www.mp-motorcykler.dk/mc/kort.php?vareid=9634
Mindst 20% rabat på alt i udstyrsbutikken i forbindelse med mc-køb!
åbningstider:
Man-fredag: kl 10-17.30
- Aktiv i 74 dage siden 23/6-2025
- Sidst set 6/9-2025 12:27
- Annoncekategori: Sælges
- Type: Touring
- Indreg.: 4/2003
- Sidste syn.: 3/2019
- Farve: Grå
- Status: På lager
Udstyr og tilbehør til BMW R 1150 RT
Herunder vises udstyr og tilbehør, som passer til BMW R 1150 RT. Produkterne kan købes hos forhandleren, som sælger den viste motorcykel.
Produkt | Varenr. | Pris | Vælg |
---|
* Der tages forbehold fejl eller mangler
BMW R 1150 RT specifikationer
Bemærk, at det er muligt at sammenligne modeloplysninger for BMW R 1150 RT med din egen MC, hvis du opretter den i din brugerprofil under "Primær MC".
Specifikationer
Viste MC*
Din MC
HK
-
-
Motorstørrelse
-
-
0 - 100 km/t
-
-
Tophastighed
-
-
Type
Sporttouring
-
Kåbetype
-
-
Km/l
-
-
Sædehøjde
-
-
ABS-bremser
-
-
Kombi-bremser
-
-
Træktype
-
-
Vægt
-
-
* Der tages forbehold fejl eller mangler
Anmeldelser fra tidligere ejere om BMW R 1150 RT
Herunder ses den gennemsnitlige brugervurdering af BMW R 1150 RT. I alt 63 anmeldelser. 61 ud af 63 (97%) ville købe BMW igen. Brugeranmeldelser stammer fra 63 brugere, som tidligere har haft en BMW til salg på 123mc.dk
Samlet gns. vurdering
4.4
Køreegenskaber
4.5
Motor/transmission
4.2
Sidestilling/komfort
4.7
Driftsomkostninger
4.2
Værdi for pengene
4.5
Stærke sider
Efter knap 40 år på 4 forskellige BMW maskiner er BMW R 1150 RT den suverænt bedste maskine jeg har kørt. Jeg har været over alt i Europa, 10 af årene boede jeg i Provence i Sydfrankrig. Jeg har kørt over næsten alle de bjergpas der findes, også med min hustru på bagsædet. Den er suveræn komfortabel til de lange stræk, men lige så god til til små korte ture.
Svage sider
Mine maskiner har altid boet i en tør garage. Garager med el og varme. Så jeg kan ikke komme på nogle svage sider. Heller ikke hvad køreegenskaber angår. Der skal vi længere tilbage i de helt unde år, hvor jeg havde 3 forskellige maskiner inden jeg prøvede den første BMW og så var jeg 'solgt' det blev så til 4 Bimmere over 40 år.
Råd, tips og tricks
Mine BMW maskiner har altid været købt med radio og båndspiller. Samtaleanlæg og GPS er fast udstyr monteret på mine maskiner. Flyttet over fra den 'gamle' eller udskiftet med 'sidste nye' hvis det var tid til det. Så kan du altid finde vej og høre hvad fruen på bagsædet siger. Komfort komfort komfort, jeg elsker det, alt skal fungere optimalt.
Øvrige kommentarer
Jeg har altid haft indfarvede sidetasker og topboks fast monteret året rundt, og med BMW indertasker i alle tre. Det giver det udseende og volumen jeg godt kan lide, samtidig med at du altid har plads til noget regntøj og andet som f.eks. en kasket eller lette sko, elle hvad man nu syntes man skal have ombord. Skal man på ferie og også har en tanktaske er der rigelig plads til to personers bagage til en ferie på 2-3 uger. Jeg har altid kørt på asfaltveje, gerne de små, men aldrig på grusveje, det er en anden type folk og maskiner. Hader snavsede motorcykler. Sådan er det, nogle foretrækker mudder andre ikke. Jeg har ikke solgt den sidste maskine endnu, det sker først efter Påskeferien.
Efter knap 40 år på 4 forskellige BMW maskiner er BMW R 1150 RT den suverænt bedste maskine jeg har kørt. Jeg har været over alt i Europa, 10 af årene boede jeg i Provence i Sydfrankrig. Jeg har kørt over næsten alle de bjergpas der findes, også med min hustru på bagsædet. Den er suveræn komfortabel til de lange stræk, men lige så god til til små korte ture.
Svage sider
Mine maskiner har altid boet i en tør garage. Garager med el og varme. Så jeg kan ikke komme på nogle svage sider. Heller ikke hvad køreegenskaber angår. Der skal vi længere tilbage i de helt unde år, hvor jeg havde 3 forskellige maskiner inden jeg prøvede den første BMW og så var jeg 'solgt' det blev så til 4 Bimmere over 40 år.
Råd, tips og tricks
Mine BMW maskiner har altid været købt med radio og båndspiller. Samtaleanlæg og GPS er fast udstyr monteret på mine maskiner. Flyttet over fra den 'gamle' eller udskiftet med 'sidste nye' hvis det var tid til det. Så kan du altid finde vej og høre hvad fruen på bagsædet siger. Komfort komfort komfort, jeg elsker det, alt skal fungere optimalt.
Øvrige kommentarer
Jeg har altid haft indfarvede sidetasker og topboks fast monteret året rundt, og med BMW indertasker i alle tre. Det giver det udseende og volumen jeg godt kan lide, samtidig med at du altid har plads til noget regntøj og andet som f.eks. en kasket eller lette sko, elle hvad man nu syntes man skal have ombord. Skal man på ferie og også har en tanktaske er der rigelig plads til to personers bagage til en ferie på 2-3 uger. Jeg har altid kørt på asfaltveje, gerne de små, men aldrig på grusveje, det er en anden type folk og maskiner. Hader snavsede motorcykler. Sådan er det, nogle foretrækker mudder andre ikke. Jeg har ikke solgt den sidste maskine endnu, det sker først efter Påskeferien.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Stærke sider
Meget behagelig cykel, både til tourimg og alm kørsel. Ikke så tung som den ser ud til. God plads til 2 personer. Let at få på stor støttefod. Gode svingegenskaber. Dejlig kåbe med godt læ og fine spejle.
Svage sider
Lidt klonket gearskifte.
Øvrige kommentarer
Nok den mest værdifaste mc overhovedet.
Meget behagelig cykel, både til tourimg og alm kørsel. Ikke så tung som den ser ud til. God plads til 2 personer. Let at få på stor støttefod. Gode svingegenskaber. Dejlig kåbe med godt læ og fine spejle.
Svage sider
Lidt klonket gearskifte.
Øvrige kommentarer
Nok den mest værdifaste mc overhovedet.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Stærke sider
Rigtig god og dejlig motorcykel, som er utrolig let kørt på trods af vægten. Rigtig god sidekomfort og god plads i taskerne. I det hele taget en motorcykel, som jeg var rigtig glad for.
Svage sider
Udstødningen bliver hurtigt grim og anløbet af overfladerust. Jeg synes der mangler lidt ekstra kræfter i motoren. Ved mellemacceleration, eksempelvis ved kørsel på motorvej, så synes jeg, at der ikke sker det helt store. Jeg synes, at det er irriterende, at man skal op at køre mindst 90 km/t før den rigtigt kan trække 6. gearet, især hvis man er 2 personer og fuld oppakning. Det vænnede jeg mig aldrig til. Kører for "magert" i benzinblandingen fra fabrikken, hvilket bevirker, at motoren har tendens til at "hugge" ved kørsel med lave omdrejninger. Det er desværre et generelt problem for næsten alle motorcykler i dag. Det kan afhjælpes med en Boosterplug eller en Power Commander. Det vil jeg klart anbefale.
Råd, tips og tricks
Hæld Bel-Ray gear Saver 85/140 på gearkassen. Det fjerner stort set alle "klank - klonk - klask-lyde" fra gearkassen og den skifter væsentlig bedre. Monter Boosterplug eller Power Commander. Det giver en væsentlig bedre motorgang, især ved lave omdrejninger.
Øvrige kommentarer
Fin og god motorcykel, som de fleste vil blive glad for. Jeg kunne godt forestille mig at købe sådan en igen.
Rigtig god og dejlig motorcykel, som er utrolig let kørt på trods af vægten. Rigtig god sidekomfort og god plads i taskerne. I det hele taget en motorcykel, som jeg var rigtig glad for.
Svage sider
Udstødningen bliver hurtigt grim og anløbet af overfladerust. Jeg synes der mangler lidt ekstra kræfter i motoren. Ved mellemacceleration, eksempelvis ved kørsel på motorvej, så synes jeg, at der ikke sker det helt store. Jeg synes, at det er irriterende, at man skal op at køre mindst 90 km/t før den rigtigt kan trække 6. gearet, især hvis man er 2 personer og fuld oppakning. Det vænnede jeg mig aldrig til. Kører for "magert" i benzinblandingen fra fabrikken, hvilket bevirker, at motoren har tendens til at "hugge" ved kørsel med lave omdrejninger. Det er desværre et generelt problem for næsten alle motorcykler i dag. Det kan afhjælpes med en Boosterplug eller en Power Commander. Det vil jeg klart anbefale.
Råd, tips og tricks
Hæld Bel-Ray gear Saver 85/140 på gearkassen. Det fjerner stort set alle "klank - klonk - klask-lyde" fra gearkassen og den skifter væsentlig bedre. Monter Boosterplug eller Power Commander. Det giver en væsentlig bedre motorgang, især ved lave omdrejninger.
Øvrige kommentarer
Fin og god motorcykel, som de fleste vil blive glad for. Jeg kunne godt forestille mig at købe sådan en igen.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja