Pris
49.900 kr.
inkl. lev. omk.
Gns. pris
-
Km
23.000
1. indreg.
2001/7
Prod. år
-
Modelår
2001
Ccm/Cyl.
-/2
HK
-
× 1 anden potentiel køber har skrevet til sælger. Skriv til sælger inden den er solgt!
Beskrivelse
Ducati 1000 Super Sport DS, 2001, Koksmetal, m. afgift

Stel fra supersport 750 alt andet er fra en 2004 supersport 1000 i orig senna farve står flot overalt øhlins bagdæmper nysynet på plade gerne bytte og finansiering




MC købes kontant
Kjærs MC
Del med en ven
  • Sidst set   5/9-2025 22:00
  • Annoncekategori: Sælges
  • Type: Sport
  • Indreg.: 7/2001
  • Farve: Koksmetal
  • Alle service udført: Nej
  • Sidste service ved: 23000 km
  • Status: På lager

Udstyr og tilbehør til Ducati 1000 Super Sport DS

Herunder vises udstyr og tilbehør, som passer til Ducati 1000 Super Sport DS. Produkterne kan købes hos forhandleren, som sælger den viste motorcykel.
Order  ProduktVarenr.PrisVælgID
* Der tages forbehold fejl eller mangler
Bemærk, at det er muligt at sammenligne modeloplysninger for Ducati 1000 Super Sport DS med din egen MC, hvis du opretter den i din brugerprofil under "Primær MC".
Specifikationer
Viste MC*
Din MC
Nypris
-
-
HK
-
-
Motorstørrelse
-
-
0 - 100 km/t
-
-
Tophastighed
-
-
Type
-
-
Kåbetype
-
-
Km/l
-
-
Sædehøjde
-
-
ABS-bremser
-
-
Kombi-bremser
-
-
Træktype
-
-
Vægt
180 kg
-
* Der tages forbehold fejl eller mangler

Anmeldelser fra tidligere ejere om Ducati 1000 Super Sport DS

Herunder ses den gennemsnitlige brugervurdering af Ducati 1000 Super Sport DS. I alt 1 anmeldelse. 1 ud af 1 (100%) ville købe Ducati igen. Brugeranmeldelser stammer fra 1 bruger, som tidligere har haft en Ducati til salg på 123mc.dk
Samlet gns. vurdering
3.8
Køreegenskaber
5.0
Motor/transmission
4.0
Sidestilling/komfort
3.0
Driftsomkostninger
3.0
Værdi for pengene
4.0
 
Vurderet af Lars H.
Stærke sider
En meget sej motor, med masser af bundtræk, og også et glimrende gearskifte (5 gear) En cykel som kan køres roligt på små veje, med minimum gas i 5. gear og næsten ingen støj... Men ved fuld gas på landevej/ motorvej er cyklen en djævel, som stormer fremad, med den helt rigtige "Ducati lyd" - og et speedometer som stopper ved 215 Kmt. Cyklen starter altid, HVER GANG, og løber typisk 19 Km. pr. liter 95 brændstof ved "blandet kørsel"! Og så er der også det smukke, unikke klassiske stel, som man aldrig kan blive træt af at betragte

Svage sider
Da jeg købte den, var jeg forbløffet over den dårlige affjedring, forstået på den måde, at mindre huller og revner i vejen blev totalt ignoreret af cyklen... Affjedringen bevægede sig knap nok, ved almindelig kørsel, - men ved større hastigheder (over førerbevis grænsen) vågnede cyklen op, og "komforten" blev bedre. Jeg har sat affjedringen op til en form for "enduro kørsel, ved brug af Øhlin komponenter, samt en 916 forgaffel, fuldt justerbar i begge ender. Så nu kører dyret lækkert ved "menneskelige" hastigheder, som de fleste af os formentlig benytter normalt, og ikke "kører ræs" på offentlig vej...

Råd, tips og tricks
Få den serviceret regelmæssigt, og følg serviceplanen i bogen, - så er der masser af problemfri kilometer til dig! Glem alle disse besynderlige "ammestue" historier som florerer i markedet, sat i gang af folk som IKKE ejer en ducati! Al elektronik er stabilt, så længe en "amatør mekaniker " holder fingrene væk! Cam-belts holder meget længe, tænk blot på en bil som skal skifte remme ved 100.000 Km. - så langt er der nok ikke mange ducatier som kører, så jeg ville vøære rolig ved remskift ved f.eks. 20.000 Km.

Øvrige kommentarer
Du har altid, i hemmelighed, ønsket at eje motorcyklernes Ferrari, og du véd sikkert også hvem den typiske Ducati køber er: Fodboldspillere, Jetpiloter, Racerkørere, kendte Skuespillere, succesfulde yngre erhvervsfolk, samt folk med en god smag, og eventyrlyst! En ducati er "ikke for alle" - og du vil altid blive set og hørt på sådan en djævel. Er du en sky person, skal du købe BMW eller en stor Japaner.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja