×
4 andre potentielle købere har annoncen, som favorit. til sælger inden den forsvinder!
Beskrivelse
Honda CB 650 R Neo sport Cafe, 650 ccm, 95 hk, 2021, Rød, m. afgift
udstyr: Startspærre (HISS) - Honda Selectable Torque Control (HSTC) Slipperkobling - Startspærre (HISS) - Slipperkobling - Digitalt speedometer med digitalt omdrejningstæller, dual trip meter, digitalt visning af brændstofniveau og forbrug, digitalt ur og gearindikator - ABS-bremser – LED for og bag
Kan købes b¨åde med & uden udbetaling.
udstyr: Startspærre (HISS) - Honda Selectable Torque Control (HSTC) Slipperkobling - Startspærre (HISS) - Slipperkobling - Digitalt speedometer med digitalt omdrejningstæller, dual trip meter, digitalt visning af brændstofniveau og forbrug, digitalt ur og gearindikator - ABS-bremser – LED for og bag
Kan købes b¨åde med & uden udbetaling.
- Sidst set 5/9-2025 21:12
- Annoncekategori: Sælges
- Type: Street
- Farve: Rød
- Status: På lager
Udstyr og tilbehør til Honda CB 650 R
Herunder vises udstyr og tilbehør, som passer til Honda CB 650 R. Produkterne kan købes hos forhandleren, som sælger den viste motorcykel.
Produkt | Varenr. | Pris | Vælg |
---|
* Der tages forbehold fejl eller mangler
Honda CB 650 R specifikationer
Bemærk, at det er muligt at sammenligne modeloplysninger for Honda CB 650 R med din egen MC, hvis du opretter den i din brugerprofil under "Primær MC".
Specifikationer
Viste MC*
Din MC
HK
95 hk
-
Motorstørrelse
650 ccm
-
0 - 100 km/t
-
-
Tophastighed
-
-
Type
Streetbike
-
Kåbetype
-
-
Km/l
-
-
Sædehøjde
-
-
ABS-bremser
-
-
Kombi-bremser
-
-
Træktype
-
-
Vægt
-
-
* Der tages forbehold fejl eller mangler
Anmeldelser fra tidligere ejere om Honda CB 650 R
Herunder ses den gennemsnitlige brugervurdering af Honda CB 650 R. I alt 14 anmeldelser. 14 ud af 14 (100%) ville købe Honda igen. Brugeranmeldelser stammer fra 14 brugere, som tidligere har haft en Honda til salg på 123mc.dk
Samlet gns. vurdering
4.5
Køreegenskaber
4.8
Motor/transmission
4.6
Sidestilling/komfort
3.9
Driftsomkostninger
4.5
Værdi for pengene
4.9
Stærke sider
Man behøves ikke mere kraft end det anførte, 650cc og 90hk er nok til alm kørsel. Virkelig letkørt MC, god MC til begynder og øvede - Jeg kunne ikke bede om mere. Jeg har kørt længere ture (over 800km) på blandet landevej og MTV, jeg har ingen problemer med vind eller stilling. Da det er en "naked" så er kørsel over 130 km/t ubehageligt.
Svage sider
Gearet, herunder også quick-shifter kan, få gange, have svært ved at gribe fat i selve gearet under opgearing. På displayet ved gearindikatoren kommer tegnet: (-) hvis dette sker. Ved brug af quick-shifter, brug den over 5000 rpm. Den er rigtig god.
Råd, tips og tricks
Sørg for at der ikke kommer stillestående vand ved låsebolt omkring midten at svingarmen på højre side - kan give rust. Fælgen på baghjul skal ofte rengøres, grundet sprøjt fra kæde.
Øvrige kommentarer
Når du når over 7000 rpm synger de 4 cylindre - Den nærmest skriger, en smuk og vanedannende lyd. Og det er standard udstødning, det er virkelig ikke nødvendigt at skifte den.
Man behøves ikke mere kraft end det anførte, 650cc og 90hk er nok til alm kørsel. Virkelig letkørt MC, god MC til begynder og øvede - Jeg kunne ikke bede om mere. Jeg har kørt længere ture (over 800km) på blandet landevej og MTV, jeg har ingen problemer med vind eller stilling. Da det er en "naked" så er kørsel over 130 km/t ubehageligt.
Svage sider
Gearet, herunder også quick-shifter kan, få gange, have svært ved at gribe fat i selve gearet under opgearing. På displayet ved gearindikatoren kommer tegnet: (-) hvis dette sker. Ved brug af quick-shifter, brug den over 5000 rpm. Den er rigtig god.
Råd, tips og tricks
Sørg for at der ikke kommer stillestående vand ved låsebolt omkring midten at svingarmen på højre side - kan give rust. Fælgen på baghjul skal ofte rengøres, grundet sprøjt fra kæde.
Øvrige kommentarer
Når du når over 7000 rpm synger de 4 cylindre - Den nærmest skriger, en smuk og vanedannende lyd. Og det er standard udstødning, det er virkelig ikke nødvendigt at skifte den.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Stærke sider
Utrolig god maskine. Var mest imponeret over den meget lige momentkurve gennem hele optrækket. Fik ovenikøbet lavet custom flash, så den var fuldstændig smooth, men det var mest grundet udskiftning af hele udstødningssystemet. Lyder desuden fantastisk, når de fire cylindere tonser afsted. I øvrigt meget letkørt, og man sidder afslappet på cyklen.
Svage sider
På længere ture (+1 time) fik jeg meget ondt i bagdelen. Sædet er stenhårdt. En skam at displayet ikke er TFT ligesom Kawasakierne er. Det er næsten umuligt at læse i skarpt sollys. Skiftet mellem første og andet gear driller indimellem. Det er sjældent, men den går sommetider i "false neutral", hvor den hverken står i gear eller neutral, og gearindikatoren viser en streg.
Råd, tips og tricks
Displayet er af plastik og bliver ridset med det samme. Køb for guds skyld beskyttelsesglas!
Øvrige kommentarer
Den er friskere end man tror! Og så er der uendelige muligheder for at tilpasse den og lave sin egen CB650R.
Utrolig god maskine. Var mest imponeret over den meget lige momentkurve gennem hele optrækket. Fik ovenikøbet lavet custom flash, så den var fuldstændig smooth, men det var mest grundet udskiftning af hele udstødningssystemet. Lyder desuden fantastisk, når de fire cylindere tonser afsted. I øvrigt meget letkørt, og man sidder afslappet på cyklen.
Svage sider
På længere ture (+1 time) fik jeg meget ondt i bagdelen. Sædet er stenhårdt. En skam at displayet ikke er TFT ligesom Kawasakierne er. Det er næsten umuligt at læse i skarpt sollys. Skiftet mellem første og andet gear driller indimellem. Det er sjældent, men den går sommetider i "false neutral", hvor den hverken står i gear eller neutral, og gearindikatoren viser en streg.
Råd, tips og tricks
Displayet er af plastik og bliver ridset med det samme. Køb for guds skyld beskyttelsesglas!
Øvrige kommentarer
Den er friskere end man tror! Og så er der uendelige muligheder for at tilpasse den og lave sin egen CB650R.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Stærke sider
Køreegenskaber, brændstofforbrug, karisma, motor og hestekræfter, lange serviceintervaller, billig at eje i service og forsikring
Svage sider
Kan føles lidt lille når man sidder på den
Råd, tips og tricks
Sænk fodhvilerne med små beslag. Jeg sænkede mine med 20 mm og det gørforskel
Øvrige kommentarer
Fed cykel man kan køre i timer uden at blive træt. Fed som begynder kværn men alligevel god nok til den mere erfarne
Køreegenskaber, brændstofforbrug, karisma, motor og hestekræfter, lange serviceintervaller, billig at eje i service og forsikring
Svage sider
Kan føles lidt lille når man sidder på den
Råd, tips og tricks
Sænk fodhvilerne med små beslag. Jeg sænkede mine med 20 mm og det gørforskel
Øvrige kommentarer
Fed cykel man kan køre i timer uden at blive træt. Fed som begynder kværn men alligevel god nok til den mere erfarne
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja