×
3 andre potentielle købere har skrevet til sælger. til sælger inden det er for sent!
Beskrivelse
Honda ST 1300 Pan European, 1261 ccm, 126 hk, 2006, Blå, m. afgift
Tågeløgter. USB udtag. Styret er forhøjet. Ryglæn. Varme i håndtagene.
Tågeløgter. USB udtag. Styret er forhøjet. Ryglæn. Varme i håndtagene.
Udstyr
- ABS bremser
- Alarm
- Fuldkåbe
- Justerbar kåbeglas
- Sidetasker
- Tonet/farvet kåbeglas
- Topboks
- USB tilslutning
- Varmehåndtag
- Aktiv i 37 dage siden 31/7-2025
- Sidst set 6/9-2025 10:01
- Vist i alt 149 gange
- Annoncekategori: Sælges
- Type: Sportstouring
- Indreg.: 2/2006
- Sidste syn.: 7/2021
- Farve: Blå
- Alle service udført: Nej
- Sidste service ved: 3800 km
Udstyr og tilbehør til Honda ST 1300 Pan European
Herunder vises udstyr og tilbehør, som passer til Honda ST 1300 Pan European. Produkterne kan købes hos din nærmeste forhandler.
Produkt | Varenr. | Pris | Vælg |
---|
* Der tages forbehold fejl eller mangler
Honda ST 1300 Pan European specifikationer
Bemærk, at det er muligt at sammenligne modeloplysninger for Honda ST 1300 Pan European med din egen MC, hvis du opretter den i din brugerprofil under "Primær MC".
Specifikationer
Viste MC*
Din MC
HK
126 hk
-
Motorstørrelse
1261 ccm
-
0 - 100 km/t
3.5 sek
-
Tophastighed
235 km/t
-
Type
Sporttouring
-
Kåbetype
-
-
Km/l
-
-
Sædehøjde
-
-
ABS-bremser
Ja
-
Kombi-bremser
-
-
Træktype
Kardantræk
-
Vægt
-
-
* Der tages forbehold fejl eller mangler
Anmeldelser fra tidligere ejere om Honda ST 1300 Pan European
Herunder ses den gennemsnitlige brugervurdering af Honda ST 1300 Pan European. I alt 43 anmeldelser. 41 ud af 43 (95%) ville købe Honda igen. Brugeranmeldelser stammer fra 43 brugere, som tidligere har haft en Honda til salg på 123mc.dk
Samlet gns. vurdering
4.6
Køreegenskaber
4.7
Motor/transmission
4.8
Sidestilling/komfort
4.7
Driftsomkostninger
4.3
Værdi for pengene
4.7
Stærke sider
Lækker vibrationsfri motor. Stor tank 29 liter, selv om man ikke kører hele tanken tom mellem pauser, er det fantastisk ikke at skulle tanke tit. Vindbeskyttelse er fantastisk. Selv om den er tung kan man kører frisk på bjergvejene i alperne. Så er den driftsikker, motor,kobling,gearkasse og kardan går aldrig i stykker. Nogle i USA har kørt over 300.000 km , med rekorden på 350.000 miles = 560.000 km på samme motor. FANTASTISK.
Svage sider
Med højt købeglas kan den være lidt ustabil ved hastigheder over 140. Det originale sæde er ikke værdigt for denne seje touring maskine. Har en lidt træls lyd fra motor.
Råd, tips og tricks
Køb gerne med original topbox, da de ikke kan købes mere og var rasende dyre ra ny, det øger gensalgsværdien. Sæt 25 mm styrforhøjere på, det øger komforten. Køb et komfort sæde.
Øvrige kommentarer
Pga. alder er jeg gået fra sporttouring til en endnu bedre ergonomi, Honda Crosstourer VFR 1200 X, stadig med en fantastisk V4 1237 ccm, stadig med kardan. Meget bedre lyd fra motor/udstødning. Ikke høj, men bare lækker lyd. Så er det en Honda, kvalitet og luksus, alt føles bare 100% iorden. Kun info center med en meget kedelig omdrejnings tæller, som er en aflang planke, ærgeligt. Prøvede inden køb en Yamaha XT 1200 og Triumph Explorer 1200. Yamaha har samme kvalitet og driftsikkerhed, mange på forum har kørt min. 100.000 km uden problemer, men med en mere intetsigende motor. Triumph har en fantiske 3 cylindret motor, men på dvs. Triumph forum er der virkelig mange forskellige kvalitets problemer. Derudover afgiver Triumph motoren sindsygt meget varme, så er man varme følsom er Triumph motoren ikke så behagelig.
Lækker vibrationsfri motor. Stor tank 29 liter, selv om man ikke kører hele tanken tom mellem pauser, er det fantastisk ikke at skulle tanke tit. Vindbeskyttelse er fantastisk. Selv om den er tung kan man kører frisk på bjergvejene i alperne. Så er den driftsikker, motor,kobling,gearkasse og kardan går aldrig i stykker. Nogle i USA har kørt over 300.000 km , med rekorden på 350.000 miles = 560.000 km på samme motor. FANTASTISK.
Svage sider
Med højt købeglas kan den være lidt ustabil ved hastigheder over 140. Det originale sæde er ikke værdigt for denne seje touring maskine. Har en lidt træls lyd fra motor.
Råd, tips og tricks
Køb gerne med original topbox, da de ikke kan købes mere og var rasende dyre ra ny, det øger gensalgsværdien. Sæt 25 mm styrforhøjere på, det øger komforten. Køb et komfort sæde.
Øvrige kommentarer
Pga. alder er jeg gået fra sporttouring til en endnu bedre ergonomi, Honda Crosstourer VFR 1200 X, stadig med en fantastisk V4 1237 ccm, stadig med kardan. Meget bedre lyd fra motor/udstødning. Ikke høj, men bare lækker lyd. Så er det en Honda, kvalitet og luksus, alt føles bare 100% iorden. Kun info center med en meget kedelig omdrejnings tæller, som er en aflang planke, ærgeligt. Prøvede inden køb en Yamaha XT 1200 og Triumph Explorer 1200. Yamaha har samme kvalitet og driftsikkerhed, mange på forum har kørt min. 100.000 km uden problemer, men med en mere intetsigende motor. Triumph har en fantiske 3 cylindret motor, men på dvs. Triumph forum er der virkelig mange forskellige kvalitets problemer. Derudover afgiver Triumph motoren sindsygt meget varme, så er man varme følsom er Triumph motoren ikke så behagelig.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Nej
Stærke sider
Dejligt at køre langt på. Jeg er godt beskyttet mod vejr og vind og den elektrisk justerbare vindskærm er en god ven på motorvejen, jeg kan justere det op og ned elektrisk og nyde turen. Stærk motor med masser af moment. De indbyggede og aftagelige side tasker og top boks er rummelig. Top boksen kan rumme 2 MC hjelme. Meget drift sikker og solid opbygning. (Typisk Honda)
Svage sider
Ikke nogen
Råd, tips og tricks
Så længe du vedligeholder den så vil den blive ved med at køre uden problemer. (Kender en der har rundet 400.000 km på sin) Så husk at skifte væsker efter interval som er oplyst af Honda, så har du en lifetime maskine.
Dejligt at køre langt på. Jeg er godt beskyttet mod vejr og vind og den elektrisk justerbare vindskærm er en god ven på motorvejen, jeg kan justere det op og ned elektrisk og nyde turen. Stærk motor med masser af moment. De indbyggede og aftagelige side tasker og top boks er rummelig. Top boksen kan rumme 2 MC hjelme. Meget drift sikker og solid opbygning. (Typisk Honda)
Svage sider
Ikke nogen
Råd, tips og tricks
Så længe du vedligeholder den så vil den blive ved med at køre uden problemer. (Kender en der har rundet 400.000 km på sin) Så husk at skifte væsker efter interval som er oplyst af Honda, så har du en lifetime maskine.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Stærke sider
Komfort på første klasse, støjsvag god beskyttelse mod vind, er godt sæde, masser af bagageplads, 29 liters tank, stærk motor og gearkasse, minimal vedligeholdelse
Svage sider
Vægten
Råd, tips og tricks
Gå efter en årg. 2006 eller nyere
Øvrige kommentarer
Smilet kan ikke være i hjelmen når man ejer en ST 1300 ;o))
Komfort på første klasse, støjsvag god beskyttelse mod vind, er godt sæde, masser af bagageplads, 29 liters tank, stærk motor og gearkasse, minimal vedligeholdelse
Svage sider
Vægten
Råd, tips og tricks
Gå efter en årg. 2006 eller nyere
Øvrige kommentarer
Smilet kan ikke være i hjelmen når man ejer en ST 1300 ;o))
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja