×
1 anden potentiel køber har skrevet til sælger. til sælger inden det er for sent!
Beskrivelse
Suzuki GSXR 1100, 1100 ccm, 1996, m. afgift
SUZUKI GSX-R 1100 W Ccm.: 1100 Farve.: Koks grå og sort Årg.: 1996 Km.: 30.606 Kan købes for kr. 1369.- pr. måned helt uden udbetaling.... Helt original GSX`er i rigtig flot stand. En kraftig sportscykel med suveræn sidekomfort for både fører og passager, 6 stemplede caliperhuse til at stoppe giganten igen...285km/t., 0-100 på 2,5sek.,231kg., 21 liter tank. SPAR KR. 20.000.- FØRPRIS 99.900.-
SUZUKI GSX-R 1100 W Ccm.: 1100 Farve.: Koks grå og sort Årg.: 1996 Km.: 30.606 Kan købes for kr. 1369.- pr. måned helt uden udbetaling.... Helt original GSX`er i rigtig flot stand. En kraftig sportscykel med suveræn sidekomfort for både fører og passager, 6 stemplede caliperhuse til at stoppe giganten igen...285km/t., 0-100 på 2,5sek.,231kg., 21 liter tank. SPAR KR. 20.000.- FØRPRIS 99.900.-
- Sidst set 6/9-2025 12:57
- Annoncekategori: Sælges
- Type: Motorcykel
- Status: På lager
Udstyr og tilbehør til Suzuki GSXR 1100
Herunder vises udstyr og tilbehør, som passer til Suzuki GSXR 1100. Produkterne kan købes hos forhandleren, som sælger den viste motorcykel.
Produkt | Varenr. | Pris | Vælg |
---|
* Der tages forbehold fejl eller mangler
Suzuki GSXR 1100 specifikationer
Bemærk, at det er muligt at sammenligne modeloplysninger for Suzuki GSXR 1100 med din egen MC, hvis du opretter den i din brugerprofil under "Primær MC".
Specifikationer
Viste MC*
Din MC
HK
-
-
Motorstørrelse
1100 ccm
-
0 - 100 km/t
-
-
Tophastighed
-
-
Type
Superbike
-
Kåbetype
-
-
Km/l
-
-
Sædehøjde
-
-
ABS-bremser
-
-
Kombi-bremser
-
-
Træktype
-
-
Vægt
-
-
* Der tages forbehold fejl eller mangler
Anmeldelser fra tidligere ejere om Suzuki GSXR 1100
Herunder ses den gennemsnitlige brugervurdering af Suzuki GSXR 1100. I alt 10 anmeldelser. 10 ud af 10 (100%) ville købe Suzuki igen. Brugeranmeldelser stammer fra 10 brugere, som tidligere har haft en Suzuki til salg på 123mc.dk
Samlet gns. vurdering
4.2
Køreegenskaber
4.3
Motor/transmission
4.9
Sidestilling/komfort
3.4
Driftsomkostninger
3.9
Værdi for pengene
4.7
Stærke sider
Fantastisk motorcykel til penge. Sindssyg hurtigt, stærke og vandvidigt moment. Den er lige så hurtig som min yamaha r1 fra 2001. 6 stemplet kaliber foran. Og helt vild vind stabil. Selv ved høj hastighed. Har kun 5 gear MEN de er også lang, de gear. Den er sjov og køre på, let kørt. Stærk motor Meget lyd svag og en rigtig sniger som æder 600ccm sport motorcykler som selvfølgelig ikke er de nyeste ny version. husk at servicer den. Altid
Svage sider
Skal have skiftet olie meget tit. Kan også mærkes i gear kassen når det er ved at være tid. Ellers hedder olie skiftet pr 1000km i følge 1992 original manuel. Og filter for hver 5000km. Og det er næsten 3l olie. Og helst noget godt som selvfølgelig er lidt dyrt. Tung at danse med ved lave hastighed og når man accelerere hård eller bare køre stærkt, men sådan er næsten alle motorcykler der har lidt kamp vægt. Standard sæde er ikke det bedste man glider frem ind i tanken og får klemt sit skridt som er super ubehageligt ved lang tur. Så få polstret det om vil gøre under værker. Ikke så økonomiske men det er jo legetøj for voksne og meget meget billigere en hvis man skulle købe en bil tilsvarende dens krafter
Råd, tips og tricks
Være sød ved din motor når den er kold. Altid uanset motorcyklen mærke eller model. Husk at skifte olie og servicer din mc.
Øvrige kommentarer
Ægte hurtigt cult som bare er flot at se på.
Fantastisk motorcykel til penge. Sindssyg hurtigt, stærke og vandvidigt moment. Den er lige så hurtig som min yamaha r1 fra 2001. 6 stemplet kaliber foran. Og helt vild vind stabil. Selv ved høj hastighed. Har kun 5 gear MEN de er også lang, de gear. Den er sjov og køre på, let kørt. Stærk motor Meget lyd svag og en rigtig sniger som æder 600ccm sport motorcykler som selvfølgelig ikke er de nyeste ny version. husk at servicer den. Altid
Svage sider
Skal have skiftet olie meget tit. Kan også mærkes i gear kassen når det er ved at være tid. Ellers hedder olie skiftet pr 1000km i følge 1992 original manuel. Og filter for hver 5000km. Og det er næsten 3l olie. Og helst noget godt som selvfølgelig er lidt dyrt. Tung at danse med ved lave hastighed og når man accelerere hård eller bare køre stærkt, men sådan er næsten alle motorcykler der har lidt kamp vægt. Standard sæde er ikke det bedste man glider frem ind i tanken og får klemt sit skridt som er super ubehageligt ved lang tur. Så få polstret det om vil gøre under værker. Ikke så økonomiske men det er jo legetøj for voksne og meget meget billigere en hvis man skulle købe en bil tilsvarende dens krafter
Råd, tips og tricks
Være sød ved din motor når den er kold. Altid uanset motorcyklen mærke eller model. Husk at skifte olie og servicer din mc.
Øvrige kommentarer
Ægte hurtigt cult som bare er flot at se på.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Stærke sider
Gigantisk moment (117 Nm) som gør den meget smidig og letkørt, Acceleration 0-100 på 2,7 sek.
Svage sider
Anstrengende kørestilling ved "afslappet kørsel".
Råd, tips og tricks
Du bør som kører have en højde på min. ca. 180 cm.
Gigantisk moment (117 Nm) som gør den meget smidig og letkørt, Acceleration 0-100 på 2,7 sek.
Svage sider
Anstrengende kørestilling ved "afslappet kørsel".
Råd, tips og tricks
Du bør som kører have en højde på min. ca. 180 cm.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Stærke sider
Utrolig velkørende og stærk motorvejslokomotiv. God kørekomfort også over længere afstande
Svage sider
Lidt tung at tumle med ved lave hastigheder. Dyre sliddele
Råd, tips og tricks
Køb køb køb
Øvrige kommentarer
Ikonisk superbike der på trods af alderen stadig køre fra de fleste på lige strækninger og med god erfaring også ved svingkørsel
Utrolig velkørende og stærk motorvejslokomotiv. God kørekomfort også over længere afstande
Svage sider
Lidt tung at tumle med ved lave hastigheder. Dyre sliddele
Råd, tips og tricks
Køb køb køb
Øvrige kommentarer
Ikonisk superbike der på trods af alderen stadig køre fra de fleste på lige strækninger og med god erfaring også ved svingkørsel
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja