×
14 andre potentielle købere har annoncen, som favorit. til sælger inden det er for sent!
Beskrivelse
Suzuki LS 650, 647 ccm, 27 hk, 1988, Blåmetal, m. afgift
lev. nysynet, A2 kørekort muligt, Sizzybar, står ekstrem flot, meget lav, god start cykel
lev. nysynet, A2 kørekort muligt, Sizzybar, står ekstrem flot, meget lav, god start cykel
Udstyr
- A2 kørekort muligt
- Lev. nysynet
- Sidst set 5/9-2025 9:55
- Annoncekategori: Sælges
- Type: Cruiser/Chopper
- Motorstørrelse: 647 ccm
- Hestekræfter: 27 hk
- Indreg.: 5/1988
- Sidste syn.: 1/2019
- Farve: Blåmetal
- Status: På lager
Udstyr og tilbehør til Suzuki LS 650
Herunder vises udstyr og tilbehør, som passer til Suzuki LS 650. Produkterne kan købes hos forhandleren, som sælger den viste motorcykel.
Produkt | Varenr. | Pris | Vælg |
---|
* Der tages forbehold fejl eller mangler
Suzuki LS 650 specifikationer
Bemærk, at det er muligt at sammenligne modeloplysninger for Suzuki LS 650 med din egen MC, hvis du opretter den i din brugerprofil under "Primær MC".
Specifikationer
Viste MC*
Din MC
HK
27 hk
-
Motorstørrelse
647 ccm
-
0 - 100 km/t
-
-
Tophastighed
-
-
Type
-
-
Kåbetype
-
-
Km/l
-
-
Sædehøjde
-
-
ABS-bremser
-
-
Kombi-bremser
-
-
Træktype
-
-
Vægt
170 kg
-
* Der tages forbehold fejl eller mangler
Anmeldelser fra tidligere ejere om Suzuki LS 650
Herunder ses den gennemsnitlige brugervurdering af Suzuki LS 650. I alt 35 anmeldelser. 32 ud af 35 (91%) ville købe Suzuki igen. Brugeranmeldelser stammer fra 35 brugere, som tidligere har haft en Suzuki til salg på 123mc.dk
Samlet gns. vurdering
4.1
Køreegenskaber
4.0
Motor/transmission
4.3
Sidestilling/komfort
3.7
Driftsomkostninger
4.1
Værdi for pengene
4.5
Stærke sider
Suzuki fra 80'erne og til midt 90'erne er i en solid kvalitet, til sammenligning med de senere 90'ere og opefter. Savagen er dejlig letkørt og charmerende cykel, hvis man skifter gedebukkestyret ud med et af dragbar typen, og et par tilhørende risere til. Fremrykkersæt er et must for de fleste. Wilhelm Seeger kittet er det bedste, men laves ikke mere. Buchard kit er de næstbedste. 90.000 km kørt på original motor, bare den er passet og kørt varm inden der gives gas, samt tomgangen SKAL være ifølge forskrifterne. Skru den ikke ned under 1000 grundet olietrykket. Sæt ikke åbent filter på, den bliver dvask i gassen. Servicer savagen, rens karburatoren en gang om året, skift olien regelmæssigt og hold ventil service, så kan den køre længe... (Ventiler var der ikke meget at justerer på i løbet af de 90.000 km) Jeg kunne ikke mærke at cyklen havde kørt de mange km i motoren
Svage sider
Knastkædestrammeren bliver slidt, man skal gøre indgreb her for at det ikke går galt. Remmen er tricky at justerer, du skal bruge original tension guard.
Råd, tips og tricks
Hold motor og indsugning original, man ødelægger dens kørekarakter hvis man ændrer disse parametre. Korrekt dysning, med original eller Silvertail udstødning og den kører rigtig godt...
Øvrige kommentarer
En fed begynder cykel, grundet sin charme kan den sagtens være for de øvede også. Skal du opgraderer, så kan jeg varmt anbefale springet til Honda Shadow (med indsprøjtning).
Suzuki fra 80'erne og til midt 90'erne er i en solid kvalitet, til sammenligning med de senere 90'ere og opefter. Savagen er dejlig letkørt og charmerende cykel, hvis man skifter gedebukkestyret ud med et af dragbar typen, og et par tilhørende risere til. Fremrykkersæt er et must for de fleste. Wilhelm Seeger kittet er det bedste, men laves ikke mere. Buchard kit er de næstbedste. 90.000 km kørt på original motor, bare den er passet og kørt varm inden der gives gas, samt tomgangen SKAL være ifølge forskrifterne. Skru den ikke ned under 1000 grundet olietrykket. Sæt ikke åbent filter på, den bliver dvask i gassen. Servicer savagen, rens karburatoren en gang om året, skift olien regelmæssigt og hold ventil service, så kan den køre længe... (Ventiler var der ikke meget at justerer på i løbet af de 90.000 km) Jeg kunne ikke mærke at cyklen havde kørt de mange km i motoren
Svage sider
Knastkædestrammeren bliver slidt, man skal gøre indgreb her for at det ikke går galt. Remmen er tricky at justerer, du skal bruge original tension guard.
Råd, tips og tricks
Hold motor og indsugning original, man ødelægger dens kørekarakter hvis man ændrer disse parametre. Korrekt dysning, med original eller Silvertail udstødning og den kører rigtig godt...
Øvrige kommentarer
En fed begynder cykel, grundet sin charme kan den sagtens være for de øvede også. Skal du opgraderer, så kan jeg varmt anbefale springet til Honda Shadow (med indsprøjtning).
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Nej
Stærke sider
Det er en solid, billig, driftsikker cykel. Remtrækket er vedligeholdelsesfrit. Den bringer smilet frem når man kører på den.
Svage sider
Den er noget tam hvis man vil køre motorvej, men det er alligevel ikke behageligt at køre over 120 km/t på den på grund af kørestillingen og vinden.
Det er en solid, billig, driftsikker cykel. Remtrækket er vedligeholdelsesfrit. Den bringer smilet frem når man kører på den.
Svage sider
Den er noget tam hvis man vil køre motorvej, men det er alligevel ikke behageligt at køre over 120 km/t på den på grund af kørestillingen og vinden.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Stærke sider
Den er meget driftssikker og kører fantastisk. Materialer og kvalitet er meget høj. Rigtig sjov lille chopper med en fed lyd.
Svage sider
Benzintanken er relativ lille og rækker til 130 til 150 km så der skal tankes ofte.
Råd, tips og tricks
Overhold service intervaller og vær opmærksom på bæltetrækker.
Øvrige kommentarer
Du må ikke være over 170 cm høj for at sidde ordentligt. Overvej fremflyttersæt.
Den er meget driftssikker og kører fantastisk. Materialer og kvalitet er meget høj. Rigtig sjov lille chopper med en fed lyd.
Svage sider
Benzintanken er relativ lille og rækker til 130 til 150 km så der skal tankes ofte.
Råd, tips og tricks
Overhold service intervaller og vær opmærksom på bæltetrækker.
Øvrige kommentarer
Du må ikke være over 170 cm høj for at sidde ordentligt. Overvej fremflyttersæt.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja