Pris
89.000 kr.
Gns. pris
-
Km
16.633
Årgang
2004
Ccm/Cyl.
790/2
HK
61
Beskrivelse
Triumph America, 790 ccm, 61 hk, 2004, Sortmetal, m. afgift

En rigtig flot Triumph som er passet og plejet og ingenting fejler. Jeg sælger den, da jeg skal til at prøve en anden type motorcykel.

Den er kører fantastisk og lyder fantastisk.

Der medfølger sidetasker, bagagebærer, ryglæn til bagsidepassager samt taske til forgafler med lille værktøjssæt. Sidetasker, bagagebærer og ryglæn kan nemt og hurtigt monteres på. Der medfølger ligeledes vindskærm og cover til motorcyklen. Det er alt sammen noget jeg ikker kører med til dagligt, hvorfor det ikke er med på billederne.

Telefonholderen medfølger ikke.
Udstyr
  • Sidetasker
Del med en ven
  • Oprettet i dag kl. 20:51
  • Sidst set   28/6-2026 21:11
  • Vist i alt 5 gange
  • Annoncekategori: Sælges
  • Type: Cruiser/Chopper
  • Motorstørrelse: 790 ccm
  • Hestekræfter: 61 hk
  • Indreg.: 6/2004
  • Sidste syn.: 6/2023
  • Farve: Sortmetal
  • Alle service udført: Delvist udfyldt
Bemærk, at det er muligt at sammenligne modeloplysninger for Triumph America med din egen MC, hvis du opretter den i din brugerprofil under "Primær MC".
Specifikationer
Viste MC*
Din MC
Nypris
-
-
HK
61 hk
-
Motorstørrelse
790 ccm
-
0 - 100 km/t
-
-
Tophastighed
-
-
Type
-
-
Kåbetype
-
-
Km/l
-
-
Sædehøjde
-
-
ABS-bremser
-
-
Kombi-bremser
-
-
Træktype
Kædetræk
-
Vægt
-
-
* Der tages forbehold fejl eller mangler

Anmeldelser fra tidligere ejere om Triumph America

Herunder ses den gennemsnitlige brugervurdering af Triumph America. I alt 4 anmeldelser. 4 ud af 4 (100%) ville købe Triumph igen. Brugeranmeldelser stammer fra 4 brugere, som tidligere har haft en Triumph til salg på 123mc.dk
Samlet gns. vurdering
4.8
Køreegenskaber
4.8
Motor/transmission
5.0
Sidestilling/komfort
4.5
Driftsomkostninger
5.0
Værdi for pengene
4.8
 
Vurderet af Lars S.
Stærke sider
Den rigtige cruiser følelse med fint moment. Har været glad for cyklen.

Svage sider
Mangler et 6. gear. Bremser ikke optimalt grundet single skive.

Øvrige kommentarer
Er du +180 cm synes jeg cyklen er for lille (sædehøjden 720 mm) og især ved længere turer bliver det for slemt i lænden.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Slettet Bruger
Stærke sider
Udseende, lyd, historie, kvalitet, komfort, motor

Svage sider
Ingen - hvis man kan styre sin gode gamle chokerknap :-)

Råd, tips og tricks
Køb årgangene før 2007 - det er en fysisk større maskine som passer bedre til høje skandinaver og hvis der skal sidde to på cyklen.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Vurderet af Jesper M.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja