×
1 anden potentiel køber har annoncen, som favorit. til sælger inden den er solgt!
Beskrivelse
Yamaha BT 1100 Bulldog, 1100 ccm, 64 hk, 2003, Sølvmetal, m. afgift
Super fin Yamaha BullDog 1100 med masser af power. En motorcykel du ikke ser så ofte, men som er fed på sin egen måde.
Udstyret med aftermarked udstødning
God stand alder taget i betragtning.
Nyt bagdæk.
Kan finansieres.
Forbehold for tastefejl.
Super fin Yamaha BullDog 1100 med masser af power. En motorcykel du ikke ser så ofte, men som er fed på sin egen måde.
Udstyret med aftermarked udstødning
God stand alder taget i betragtning.
Nyt bagdæk.
Kan finansieres.
Forbehold for tastefejl.
- Aktiv i 3 dage siden 3/9-2025
- Sidst set 6/9-2025 20:29
- Vist i alt 25 gange
- Annoncekategori: Sælges
- Type: Street
- Indreg.: 3/2003
- Sidste syn.: 8/2025
- Farve: Sølvmetal
- Status: På lager
Udstyr og tilbehør til Yamaha BT 1100 Bulldog
Herunder vises udstyr og tilbehør, som passer til Yamaha BT 1100 Bulldog. Produkterne kan købes hos forhandleren, som sælger den viste motorcykel.
Produkt | Varenr. | Pris | Vælg |
---|
* Der tages forbehold fejl eller mangler
Yamaha BT 1100 Bulldog specifikationer
Bemærk, at det er muligt at sammenligne modeloplysninger for Yamaha BT 1100 Bulldog med din egen MC, hvis du opretter den i din brugerprofil under "Primær MC".
Specifikationer
Viste MC*
Din MC
HK
64 hk
-
Motorstørrelse
1100 ccm
-
0 - 100 km/t
-
-
Tophastighed
-
-
Type
Streetbike
-
Kåbetype
-
-
Km/l
-
-
Sædehøjde
-
-
ABS-bremser
-
-
Kombi-bremser
-
-
Træktype
Kardantræk
-
Vægt
230 kg
-
* Der tages forbehold fejl eller mangler
Anmeldelser fra tidligere ejere om Yamaha BT 1100 Bulldog
Herunder ses den gennemsnitlige brugervurdering af Yamaha BT 1100 Bulldog. I alt 17 anmeldelser. 16 ud af 17 (94%) ville købe Yamaha igen. Brugeranmeldelser stammer fra 17 brugere, som tidligere har haft en Yamaha til salg på 123mc.dk
Samlet gns. vurdering
4.4
Køreegenskaber
4.6
Motor/transmission
4.4
Sidestilling/komfort
4.2
Driftsomkostninger
4.6
Værdi for pengene
4.3
Stærke sider
Super god siddestilling og køreegenskaber i sving - bør dog monteres med strammere fjedre i forgaffel. Bremserne er virkelig effektive, da de er fra R1'eren. Vedligeholdelse er let med kardan og ventil justering med skrue/låsemøtrik. Kører normalt over 20 km/l, da den er højt gearet, og uden rystelser i fingre/fødder selvom man kører længe med 5000 omdr/min. ca 150 km/t, men så stiger benzinforbruget dog. Virkelig sjov og i vanlig høj Yamaha kvalitet. En af de sjoveste mc'er jeg har haft, og jeg kan klart anbefale en BT1100 Bulldog.
Svage sider
Eneste svaghed er envejslejet i starterkoblingen, som kun holder ca 60.000 km. Mærkes ved at motoren ikke tørner ved start men takker/ glider i envejslejet. Ikke svært at skifte, men delene koster over 2000kr.
Råd, tips og tricks
Bør opgraderes med mindre restriktive lydpotter (fx IXIL), åben luftfilterboks og dyses om, da motoren vågner op og får 70 HK ved 6000 omdr/min og 90 Nm ved 2700 omdr/min på baghjulet i følge Tysk webside. Hullet ved 3000 omdr/min forsvinder ved denne tuning, så den trækker helt fra bunden med dyb lyd, og kører fantastisk på bølgen af moment, 1500 - 4000 omdr/min. En justerbar bagdæmper (fx Wilbers) giver lige det sidste til sving egenskaberne.
Øvrige kommentarer
BT1100 kombinerer et stabilt rørstel fra Italien med motor og elsystem fra Yamaha i Japan. Model RP052 fra 2005-2006 blev opdateret på mange punkter og er pænest, synes jeg, med sort motor og stel.
Super god siddestilling og køreegenskaber i sving - bør dog monteres med strammere fjedre i forgaffel. Bremserne er virkelig effektive, da de er fra R1'eren. Vedligeholdelse er let med kardan og ventil justering med skrue/låsemøtrik. Kører normalt over 20 km/l, da den er højt gearet, og uden rystelser i fingre/fødder selvom man kører længe med 5000 omdr/min. ca 150 km/t, men så stiger benzinforbruget dog. Virkelig sjov og i vanlig høj Yamaha kvalitet. En af de sjoveste mc'er jeg har haft, og jeg kan klart anbefale en BT1100 Bulldog.
Svage sider
Eneste svaghed er envejslejet i starterkoblingen, som kun holder ca 60.000 km. Mærkes ved at motoren ikke tørner ved start men takker/ glider i envejslejet. Ikke svært at skifte, men delene koster over 2000kr.
Råd, tips og tricks
Bør opgraderes med mindre restriktive lydpotter (fx IXIL), åben luftfilterboks og dyses om, da motoren vågner op og får 70 HK ved 6000 omdr/min og 90 Nm ved 2700 omdr/min på baghjulet i følge Tysk webside. Hullet ved 3000 omdr/min forsvinder ved denne tuning, så den trækker helt fra bunden med dyb lyd, og kører fantastisk på bølgen af moment, 1500 - 4000 omdr/min. En justerbar bagdæmper (fx Wilbers) giver lige det sidste til sving egenskaberne.
Øvrige kommentarer
BT1100 kombinerer et stabilt rørstel fra Italien med motor og elsystem fra Yamaha i Japan. Model RP052 fra 2005-2006 blev opdateret på mange punkter og er pænest, synes jeg, med sort motor og stel.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Stærke sider
Godmodig, både hvad angår køreegenskaber og motorkarakteristik. Skønt at kunne trille stille og roligt afsted uden risiko for at miste kørekortet og uden at det af den grund nødvendigvis er kedeligt.
Svage sider
Ikke specielt hurtig når det kun går ligeud og så er det også dyrt i brændstof at presse den over 4000rpm i længere tid af gangen.
Godmodig, både hvad angår køreegenskaber og motorkarakteristik. Skønt at kunne trille stille og roligt afsted uden risiko for at miste kørekortet og uden at det af den grund nødvendigvis er kedeligt.
Svage sider
Ikke specielt hurtig når det kun går ligeud og så er det også dyrt i brændstof at presse den over 4000rpm i længere tid af gangen.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Stærke sider
Er man til almindelig kvik kørsel, og til max 150kmh, er det en fantastisk MC. Jeg mener, det flere journalister skriver om denne maskine er helt forkert. Prøv en, hvis det er muligt.
Svage sider
Måske en lidt ukendt MC
Er man til almindelig kvik kørsel, og til max 150kmh, er det en fantastisk MC. Jeg mener, det flere journalister skriver om denne maskine er helt forkert. Prøv en, hvis det er muligt.
Svage sider
Måske en lidt ukendt MC
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja