Dobbeltklik
×
1 anden potentiel køber har annoncen, som favorit. til sælger inden det er for sent!
Beskrivelse
-------- SE HER https://kajsmc.dk/finansiering --------
Finansiering med eller uden udbetaling, fra 4,99% i rente
-------- KONTAKT OS FOR TILBUD PÅ DIN DRØMME MC --------
++++ Vi kan levere i hele landet efter nærmere aftale ++++
Yamaha Ténéré 700, 689 ccm, 73 hk, 2025, m. afgift
Oplev ubegrænset frihed med den nye 2025 Yamaha Ténéré 700.
Bygget til eventyrere, der ønsker en motorcykel, der kan tackle alt fra snørklede bjergveje til barske offroad-stier. Yamaha har taget det bedste fra rally-verdenen og skabt en maskine, der kombinerer kraft, kontrol og pålidelighed, så du kan jage næste horisont uden begrænsninger.
Højdepunkter ved den nye Yamaha Ténéré 700
690 cc CP2-motor – Mere moment, mere kontrol
Den velkendte parallel-twin motor er blevet opgraderet og finjusteret til 2025-modellen, hvilket giver en mere lineær og responsiv kraftleverance.
-EU5+ CP2-motor med elektronisk gasrulle (YCC-T)
-Opdateret gearskifte og nyt luftindtag for smidigere respons
-Forbedret koblingshus giver mere benplads i både siddende og stående stilling
-Let, momentstærk og brændstoføkonomisk motor – perfekt til langdistancekørsel
Elektronisk gasrulle og nye kørselstrin
Ténéré 700 har nu to forskellige kørselstrin, så du kan tilpasse kraftudleveringen til dine behov og terræn.
-Sport-mode – skarp gasrespons og maksimal effekt
-Explorer-mode – blødere kraftleverance, ideel til lange ture og ujævnt terræn
Ikonisk rallydesign med moderne opgraderinger
Inspireret af Yamaha's historiske Dakar-vindere, har 2025-modellen fået et skarpere og mere funktionelt design.
-Nyt, fladt rally-sæde giver øget bevægelsesfrihed og komfort
-Ny benzintank med lavere vægtfordeling forbedrer balance og køreegenskaber
-Optimeret aerodynamik beskytter mod vind og vejr
-Maksimal kontrol og knægreb takket være smallere chassis
Ténéré 700 er let, slank og aggressiv, designet til at tage dig igennem selv de hårdeste terræner.
Forbedret affjedring – skabt til eventyr
Den opdaterede affjedring med lang vandring sikrer maksimal kontrol på alle underlag.
-Ny 43 mm upside-down forgaffel – nu fuldt justerbar
-Opdateret bagdæmper med piggyback-reservoir for bedre varmehåndtering
-240 mm frihøjde, perfekt til teknisk krævende terræn
Avanceret ABS og traction control – Tag kontrol over eventyret
Med den nye Ténéré 700 får du fuld kontrol over din kørsel – uanset underlag.
-ABS med tre niveauer
Fuld ABS for sikkerhed på asfalt
Baghjuls-ABS deaktiveret – giver mulighed for kontrollerede drifts i grus og sand
Fuld ABS-deaktivering – ultimativ frihed til hardcore offroad
-Traction Control (TCS) kan slås fra – giver optimal kontrol på løse underlag
Med et enkelt tryk på en knap kan du tilpasse systemerne til dine behov og sikre den bedste performance i alle situationer.
Ny 6,3” TFT-farveskærm – total overblik
-Stort 6,3” TFT-display med to visningsmuligheder
-Smartphone-tilslutning via Yamaha MyRide-app
-Sving-for-sving-navigation
-USB-C-opladningsport – hold din enhed kørende på lange eventyr
Instrumenteringen er designmæssigt inspireret af rallymaskiner og giver dig alle de vigtigste informationer i realtid, uanset hvor du er på vej hen.
21"/18" hjul med eger – Adventure i sit DNA
-Letvægts aluminiumsfælge sikrer lav vægt og maksimal styrke
-Pirelli Scorpion Rally STR-dæk giver fantastisk vejgreb på både asfalt og grus
-Klassisk egerdesign gør det nemt at montere slanger eller mousse til ekstrem offroad-kørsel
Perfekt balance mellem holdbarhed, fleksibilitet og præcision i både terræn og bymiljøer.
Nyeste teknologi til hardcore eventyr
Yamaha har lyttet til eventyrkørere verden over og udstyret 2025-modellen med:
-Forbedrede håndbeskyttere – mere robust beskyttelse mod sten og grene
-Ny motorskærm – beskytter kritiske komponenter under krævende offroad-kørsel
-Forstørrede fodhvilere – mere stabilitet under stående kørsel
-Ergonomiske kontakter med nyt 5-vejs joystick – nem styring af display og funktioner
Hver eneste detalje er designet til at gøre eventyr mere komfortabelt, sjovt og sikkert.
Fabrikssænket version – Tilgængelig for alle
Ténéré 700 fås nu i en lavere version, der bevarer sin adventure-DNA, men med lavere sædehøjde:
-860 mm sædehøjde for lettere adgang
-Kortere affjedring uden at miste eventyr-DNA’et
-Ideel for kortere kørere eller dem, der ønsker mere fodfæste ved stop
Nu kan endnu flere opleve friheden på en ægte rally-maskine.
Finansiering med eller uden udbetaling, fra 4,99% i rente
-------- KONTAKT OS FOR TILBUD PÅ DIN DRØMME MC --------
++++ Vi kan levere i hele landet efter nærmere aftale ++++
Yamaha Ténéré 700, 689 ccm, 73 hk, 2025, m. afgift
Oplev ubegrænset frihed med den nye 2025 Yamaha Ténéré 700.
Bygget til eventyrere, der ønsker en motorcykel, der kan tackle alt fra snørklede bjergveje til barske offroad-stier. Yamaha har taget det bedste fra rally-verdenen og skabt en maskine, der kombinerer kraft, kontrol og pålidelighed, så du kan jage næste horisont uden begrænsninger.
Højdepunkter ved den nye Yamaha Ténéré 700
690 cc CP2-motor – Mere moment, mere kontrol
Den velkendte parallel-twin motor er blevet opgraderet og finjusteret til 2025-modellen, hvilket giver en mere lineær og responsiv kraftleverance.
-EU5+ CP2-motor med elektronisk gasrulle (YCC-T)
-Opdateret gearskifte og nyt luftindtag for smidigere respons
-Forbedret koblingshus giver mere benplads i både siddende og stående stilling
-Let, momentstærk og brændstoføkonomisk motor – perfekt til langdistancekørsel
Elektronisk gasrulle og nye kørselstrin
Ténéré 700 har nu to forskellige kørselstrin, så du kan tilpasse kraftudleveringen til dine behov og terræn.
-Sport-mode – skarp gasrespons og maksimal effekt
-Explorer-mode – blødere kraftleverance, ideel til lange ture og ujævnt terræn
Ikonisk rallydesign med moderne opgraderinger
Inspireret af Yamaha's historiske Dakar-vindere, har 2025-modellen fået et skarpere og mere funktionelt design.
-Nyt, fladt rally-sæde giver øget bevægelsesfrihed og komfort
-Ny benzintank med lavere vægtfordeling forbedrer balance og køreegenskaber
-Optimeret aerodynamik beskytter mod vind og vejr
-Maksimal kontrol og knægreb takket være smallere chassis
Ténéré 700 er let, slank og aggressiv, designet til at tage dig igennem selv de hårdeste terræner.
Forbedret affjedring – skabt til eventyr
Den opdaterede affjedring med lang vandring sikrer maksimal kontrol på alle underlag.
-Ny 43 mm upside-down forgaffel – nu fuldt justerbar
-Opdateret bagdæmper med piggyback-reservoir for bedre varmehåndtering
-240 mm frihøjde, perfekt til teknisk krævende terræn
Avanceret ABS og traction control – Tag kontrol over eventyret
Med den nye Ténéré 700 får du fuld kontrol over din kørsel – uanset underlag.
-ABS med tre niveauer
Fuld ABS for sikkerhed på asfalt
Baghjuls-ABS deaktiveret – giver mulighed for kontrollerede drifts i grus og sand
Fuld ABS-deaktivering – ultimativ frihed til hardcore offroad
-Traction Control (TCS) kan slås fra – giver optimal kontrol på løse underlag
Med et enkelt tryk på en knap kan du tilpasse systemerne til dine behov og sikre den bedste performance i alle situationer.
Ny 6,3” TFT-farveskærm – total overblik
-Stort 6,3” TFT-display med to visningsmuligheder
-Smartphone-tilslutning via Yamaha MyRide-app
-Sving-for-sving-navigation
-USB-C-opladningsport – hold din enhed kørende på lange eventyr
Instrumenteringen er designmæssigt inspireret af rallymaskiner og giver dig alle de vigtigste informationer i realtid, uanset hvor du er på vej hen.
21"/18" hjul med eger – Adventure i sit DNA
-Letvægts aluminiumsfælge sikrer lav vægt og maksimal styrke
-Pirelli Scorpion Rally STR-dæk giver fantastisk vejgreb på både asfalt og grus
-Klassisk egerdesign gør det nemt at montere slanger eller mousse til ekstrem offroad-kørsel
Perfekt balance mellem holdbarhed, fleksibilitet og præcision i både terræn og bymiljøer.
Nyeste teknologi til hardcore eventyr
Yamaha har lyttet til eventyrkørere verden over og udstyret 2025-modellen med:
-Forbedrede håndbeskyttere – mere robust beskyttelse mod sten og grene
-Ny motorskærm – beskytter kritiske komponenter under krævende offroad-kørsel
-Forstørrede fodhvilere – mere stabilitet under stående kørsel
-Ergonomiske kontakter med nyt 5-vejs joystick – nem styring af display og funktioner
Hver eneste detalje er designet til at gøre eventyr mere komfortabelt, sjovt og sikkert.
Fabrikssænket version – Tilgængelig for alle
Ténéré 700 fås nu i en lavere version, der bevarer sin adventure-DNA, men med lavere sædehøjde:
-860 mm sædehøjde for lettere adgang
-Kortere affjedring uden at miste eventyr-DNA’et
-Ideel for kortere kørere eller dem, der ønsker mere fodfæste ved stop
Nu kan endnu flere opleve friheden på en ægte rally-maskine.
Udstyr
- A2 kørekort muligt
- ABS bremser
- Gearindikator
- GPS-navigation
- Kørecomputer
- LED baglygte
- LED forlygte
- Startspærre
- TCS (traction control)
- USB tilslutning
- Sidst set 5/9-2025 5:48
- Annoncekategori: Sælges
- Type: Adventure
- Tankvolume: 16.0 liter
- Status: På lager
Udstyr og tilbehør til Yamaha Ténéré 700
Herunder vises udstyr og tilbehør, som passer til Yamaha Ténéré 700. Produkterne kan købes hos forhandleren, som sælger den viste motorcykel.
Produkt | Varenr. | Pris | Vælg |
---|
* Der tages forbehold fejl eller mangler
Yamaha Ténéré 700 specifikationer
Bemærk, at det er muligt at sammenligne modeloplysninger for Yamaha Ténéré 700 med din egen MC, hvis du opretter den i din brugerprofil under "Primær MC".
Specifikationer
Viste MC*
Din MC
HK
73 hk
-
Motorstørrelse
689 ccm
-
0 - 100 km/t
-
-
Tophastighed
-
-
Type
Enduro
-
Kåbetype
-
-
Km/l
23.0 km/l
-
Sædehøjde
875 mm
-
ABS-bremser
Ja
-
Kombi-bremser
-
-
Træktype
Kædetræk
-
Vægt
208 kg
-
* Der tages forbehold fejl eller mangler
Anmeldelser fra tidligere ejere om Yamaha Ténéré 700
Herunder ses den gennemsnitlige brugervurdering af Yamaha Ténéré 700. I alt 12 anmeldelser. 12 ud af 12 (100%) ville købe Yamaha igen. Brugeranmeldelser stammer fra 12 brugere, som tidligere har haft en Yamaha til salg på 123mc.dk
Samlet gns. vurdering
4.3
Køreegenskaber
4.3
Motor/transmission
4.3
Sidestilling/komfort
4.2
Driftsomkostninger
4.4
Værdi for pengene
4.3
Stærke sider
Man får meget og driftsikker no-nonsense motorcykel for pengene. Skal man blot bruge den til transport er den fin ud af boksen. Den kører rigtigt godt og motoren er gennemtestet. Og helt igennem dynamisk, så man nærmest kan starte i 3.
Svage sider
Begynder man at bruge motorcykel til adventure og/eller off-road skal man regne med at poste (en del) penge i den. Specielt affjedring og bundskjold er underdimensionerede. Den er "top-tung" og det kræver øvelse at håndtere vægtfordelingen i terrænet. Det kan være en mundfuld for den mindre øvede.
Man får meget og driftsikker no-nonsense motorcykel for pengene. Skal man blot bruge den til transport er den fin ud af boksen. Den kører rigtigt godt og motoren er gennemtestet. Og helt igennem dynamisk, så man nærmest kan starte i 3.
Svage sider
Begynder man at bruge motorcykel til adventure og/eller off-road skal man regne med at poste (en del) penge i den. Specielt affjedring og bundskjold er underdimensionerede. Den er "top-tung" og det kræver øvelse at håndtere vægtfordelingen i terrænet. Det kan være en mundfuld for den mindre øvede.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Stærke sider
Alt… virkelig fed mc. Fed lyd, rigeligt med kræfter
Svage sider
Lidt tung, men betyder intet for kørsel
Alt… virkelig fed mc. Fed lyd, rigeligt med kræfter
Svage sider
Lidt tung, men betyder intet for kørsel
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Stærke sider
Super motor
Svage sider
For billig bygget, maling på fælg tynd, udstødning beslag bøjer første gang den lægger dig, affjedring kan bunder ud ved selv små huller, i det heletsget skal man ofre 20-30000kr før den bliver god. Men den er stadig for toptung.
Råd, tips og tricks
Offer mindst de 1500”kr på ordentlig affjedring.
Øvrige kommentarer
Skuffende at Yamaha levere en halv færdig motorcykel
Super motor
Svage sider
For billig bygget, maling på fælg tynd, udstødning beslag bøjer første gang den lægger dig, affjedring kan bunder ud ved selv små huller, i det heletsget skal man ofre 20-30000kr før den bliver god. Men den er stadig for toptung.
Råd, tips og tricks
Offer mindst de 1500”kr på ordentlig affjedring.
Øvrige kommentarer
Skuffende at Yamaha levere en halv færdig motorcykel
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja