Dobbeltklik
×
49 andre potentielle købere har annoncen, som favorit. til sælger inden det er for sent!
Beskrivelse
Yamaha TRX 850, 849 ccm, 80 hk, 1996, m. afgift
2-cylinderet vandkølet 4-takts twin med 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 5 ventiler pr. cylinder. Maks effekt. 80 hk, moment: 83,8 nm ved 6000 O/m. Mikuni 38 mm karburatorer. 5 gear. kædetræk, Stel: rørgitterramme i stål, teleskopgaffel i front, svingaffel med centralt placeret støsdæmper i bag. Double bremseskiver i front, single i bag, Sædehøjde: 79,5 cm, Tankkapasitet 18 l, vægt 190 kg, Tophastighed 217 km/t, Acc. 0-100 3,9 sek, forbrug 20 km/l.
Et kæmpe Yamaha frembrud i starten af 00'erne, vel er den ikke Italiensk - men den har mere personlighed en nogen af de andre Japanske modeller i det segment.
Denne sportsmaskine er designet til kurver og snoede veje - en rigtig eye turner. Man har produceret motoren så der blev 270 grader mellem slagene , hvilket giver den helt rigtige dynamiske stampe lyd ud igennem svingene.
Letkørt maskine til alle niveauer.Mc'en er monteret op med sportsudstødninger, hvilket giver en musikalsk oplevelse hver gang man trykker på statsknappen.
TRX 850, Yamaha's Ducati killer. Pæn stand, Sportstouring, Til dig der gerne vil have en model man ikke møder hver dag. Fantastisk buldrende lyd. Klar til flere km. Modellen har fået liv igen efter Cafe Racer bølgen har ramt - Dette er en Cafe Racer med det rigtige temperament!
Sælges inklusiv klargørings omkostninger = Nyt Service, Nummerplade samt Garanti.
Husk, Vi hjælper gerne med forsikring og finansiering
2-cylinderet vandkølet 4-takts twin med 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 5 ventiler pr. cylinder. Maks effekt. 80 hk, moment: 83,8 nm ved 6000 O/m. Mikuni 38 mm karburatorer. 5 gear. kædetræk, Stel: rørgitterramme i stål, teleskopgaffel i front, svingaffel med centralt placeret støsdæmper i bag. Double bremseskiver i front, single i bag, Sædehøjde: 79,5 cm, Tankkapasitet 18 l, vægt 190 kg, Tophastighed 217 km/t, Acc. 0-100 3,9 sek, forbrug 20 km/l.
Et kæmpe Yamaha frembrud i starten af 00'erne, vel er den ikke Italiensk - men den har mere personlighed en nogen af de andre Japanske modeller i det segment.
Denne sportsmaskine er designet til kurver og snoede veje - en rigtig eye turner. Man har produceret motoren så der blev 270 grader mellem slagene , hvilket giver den helt rigtige dynamiske stampe lyd ud igennem svingene.
Letkørt maskine til alle niveauer.Mc'en er monteret op med sportsudstødninger, hvilket giver en musikalsk oplevelse hver gang man trykker på statsknappen.
TRX 850, Yamaha's Ducati killer. Pæn stand, Sportstouring, Til dig der gerne vil have en model man ikke møder hver dag. Fantastisk buldrende lyd. Klar til flere km. Modellen har fået liv igen efter Cafe Racer bølgen har ramt - Dette er en Cafe Racer med det rigtige temperament!
Sælges inklusiv klargørings omkostninger = Nyt Service, Nummerplade samt Garanti.
Husk, Vi hjælper gerne med forsikring og finansiering
- Sidst set 6/9-2025 12:17
- Annoncekategori: Sælges
- Type: Sport
- Tankvolume: 18.0 liter
- Sidste service ved: 35888 km
- Status: På lager
Udstyr og tilbehør til Yamaha TRX 850
Herunder vises udstyr og tilbehør, som passer til Yamaha TRX 850. Produkterne kan købes hos forhandleren, som sælger den viste motorcykel.
Produkt | Varenr. | Pris | Vælg |
---|
* Der tages forbehold fejl eller mangler
Yamaha TRX 850 specifikationer
Bemærk, at det er muligt at sammenligne modeloplysninger for Yamaha TRX 850 med din egen MC, hvis du opretter den i din brugerprofil under "Primær MC".
Specifikationer
Viste MC*
Din MC
HK
80 hk
-
Motorstørrelse
849 ccm
-
0 - 100 km/t
3.9 sek
-
Tophastighed
217 km/t
-
Type
Sport
-
Kåbetype
-
-
Km/l
17.0 km/l
-
Sædehøjde
800 mm
-
ABS-bremser
-
-
Kombi-bremser
-
-
Træktype
-
-
Vægt
190 kg
-
* Der tages forbehold fejl eller mangler
Anmeldelser fra tidligere ejere om Yamaha TRX 850
Herunder ses den gennemsnitlige brugervurdering af Yamaha TRX 850. I alt 4 anmeldelser. 3 ud af 4 (75%) ville købe Yamaha igen. Brugeranmeldelser stammer fra 4 brugere, som tidligere har haft en Yamaha til salg på 123mc.dk
Samlet gns. vurdering
4.6
Køreegenskaber
4.3
Motor/transmission
4.8
Sidestilling/komfort
4.3
Driftsomkostninger
4.8
Værdi for pengene
4.8
Stærke sider
Fornuftige køreegenskaber, når monteret med ordentlige dæk. Motoren er uovertruffen med et helt vildt godt bundtræk/moment forløb pga. 270 graders krumtappen. Den mest interessante motorcykel jeg har haft udover mine Ducati. Køreegenskaberne ikke lige så skarpe som Ducati, men motoren fungerer/kører faktisk bedre end Ducati-motorerne fra samme periode (Ducati 900SS)
Svage sider
Lidt besværlig at lave service på. Vacuum benzinpumpen skal man sørge for at servicere også , således at den fungerer optimalt
Råd, tips og tricks
Montér Øhlins bagdæmper og en USD-forgaffel fra f.eks R6 eller R1 incl. bremserne fra forgaflen, så fungerer Yamaha-en næsten optimalt..... :-)
Fornuftige køreegenskaber, når monteret med ordentlige dæk. Motoren er uovertruffen med et helt vildt godt bundtræk/moment forløb pga. 270 graders krumtappen. Den mest interessante motorcykel jeg har haft udover mine Ducati. Køreegenskaberne ikke lige så skarpe som Ducati, men motoren fungerer/kører faktisk bedre end Ducati-motorerne fra samme periode (Ducati 900SS)
Svage sider
Lidt besværlig at lave service på. Vacuum benzinpumpen skal man sørge for at servicere også , således at den fungerer optimalt
Råd, tips og tricks
Montér Øhlins bagdæmper og en USD-forgaffel fra f.eks R6 eller R1 incl. bremserne fra forgaflen, så fungerer Yamaha-en næsten optimalt..... :-)
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Stærke sider
Den gør stort set, hvad den får besked på - starter ved første tryk på knappen og accellererer som en større cykl. Med sinter klodser bremser den næsten som om det var Brembo bremser, der sidder på og den er meget retningsstabil - osse ved høj fart.
Svage sider
Den er født uden bagagebærer, men jeg har lavet et specielt beslag til en topbox og sat henover bagsædet. Den kan overstyre og understyre afhængig af gasgivning. Kæden skal smøres ret tit for at holde.
Råd, tips og tricks
Monter en "Scotoiler" - kæden holder 6 gange så længe og du er fri for at justere hele tiden.
Øvrige kommentarer
Min har været brugt til touring og trackdays - begge dele med god succes. Dage på de tyske motorveje med ret høj gennemsnitsfart uden problemer.
Den gør stort set, hvad den får besked på - starter ved første tryk på knappen og accellererer som en større cykl. Med sinter klodser bremser den næsten som om det var Brembo bremser, der sidder på og den er meget retningsstabil - osse ved høj fart.
Svage sider
Den er født uden bagagebærer, men jeg har lavet et specielt beslag til en topbox og sat henover bagsædet. Den kan overstyre og understyre afhængig af gasgivning. Kæden skal smøres ret tit for at holde.
Råd, tips og tricks
Monter en "Scotoiler" - kæden holder 6 gange så længe og du er fri for at justere hele tiden.
Øvrige kommentarer
Min har været brugt til touring og trackdays - begge dele med god succes. Dage på de tyske motorveje med ret høj gennemsnitsfart uden problemer.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Nej
Stærke sider
God kørestilling. God motorgang. Godt drejmomgsmoment. Lave vibrationer.
Svage sider
Bagssæde er kun til pynt!
Råd, tips og tricks
Sæt et par gode slip on på og du får en fantastisk lyd,
God kørestilling. God motorgang. Godt drejmomgsmoment. Lave vibrationer.
Svage sider
Bagssæde er kun til pynt!
Råd, tips og tricks
Sæt et par gode slip on på og du får en fantastisk lyd,
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja