Dobbeltklik
×
1 anden potentiel køber har skrevet til sælger. til sælger inden den er solgt!
Beskrivelse
Yamaha XSR 900 GP, 890 ccm, 119 hk, 2024, m. afgift
4-takts, Væskekølet, DOHC, 4-ventilet, 3-cylindret, 890cc, 87,5 kW (119 hk) @ 10.000 omdr./min. 93 Nm (9,5 kg-m) ved 7,000 o/min. Vådkobling, multi-disc system. Elektrisk starter system, 6 gear, Kædetræk, Elektronisk brændstofindsprøjtning. Samlet længde 2160mm, bredde 810mm, højde 1180mm. Sædehøjde 835mm, Køreklar vægt (med fuld olie og benzintank) 200 kg, Tankkapacitet 14L.
FØDT IKONISK
Med et look, der minder om YZR500, der blev kørt til sejr af ikoniske Yamaha-racerkørere i 80'erne og 90'erne, er XSR900 GP en fejring af Yamahas stamtavle inden for racerløb, som aldrig er set før. Den grandprixracing-inspirerede YZR-frontkåbe og sædepukkel vækker minder fra den gyldne æra inden for grandprixløb – en sand hyldest til nogle af de mest ikoniske racermotorcykler fra Yamahas fortid.
Lad dig ikke narre af den nedarvede stil, under designet ligger det nyeste inden for banebrydende Yamaha-teknologi, hvilket resulterer i en virkelig kompetent maskine, der begejstrer ved hvert drej af gashåndtaget. Det nyeste inden for bremse- og affjedringskomponenter forbedrer køreturen, mens integrerede køretrin og en omfattende elektronikpakke hæver barren yderligere.
Tekniske højdepunkter
- Karakteristisk design, der emmer af grandprix-racing fra 80'erne og 90'erne
- Ny 5 tommers TFT-farvedisplay med tilslutningsmuligheder
- Fuldt justerbar KYB-affjedring for og bag i høj kvalitet
- Nydesignede clip-on'er og styrkontakter
- Deltabox-stel med optimeret stivhed
- Behageligt polstret sæde, nye sidedæksler og aftagelig pukkel
- Fodhvilere med ny stil og placering
- Yamaha Ride Control YRC og 6-akset IMU
- Fartpilot, tredje generations Quick Shift System og A&S-kobling
- Sofistikeret EU5+-kompatibel, momentstærk 890 cc CP3-motor
- Yamahas slyngstøbte hjul er forsynet med Bridgestone Battlax Hypersport S23
Vi kender ikke dato for frigivelsen eller prisen på Yamaha XSR 900 GP endnu - men vi holder jer opdaterede :)
Læs mere om denne model på vores hjemmeside:
https://www.bike-shoppen.dk/Motorcykler/NYE-Sport-touring/Yamaha-XSR-900-GP
Obs, prisen er uden ekstra udstyr
4-takts, Væskekølet, DOHC, 4-ventilet, 3-cylindret, 890cc, 87,5 kW (119 hk) @ 10.000 omdr./min. 93 Nm (9,5 kg-m) ved 7,000 o/min. Vådkobling, multi-disc system. Elektrisk starter system, 6 gear, Kædetræk, Elektronisk brændstofindsprøjtning. Samlet længde 2160mm, bredde 810mm, højde 1180mm. Sædehøjde 835mm, Køreklar vægt (med fuld olie og benzintank) 200 kg, Tankkapacitet 14L.
FØDT IKONISK
Med et look, der minder om YZR500, der blev kørt til sejr af ikoniske Yamaha-racerkørere i 80'erne og 90'erne, er XSR900 GP en fejring af Yamahas stamtavle inden for racerløb, som aldrig er set før. Den grandprixracing-inspirerede YZR-frontkåbe og sædepukkel vækker minder fra den gyldne æra inden for grandprixløb – en sand hyldest til nogle af de mest ikoniske racermotorcykler fra Yamahas fortid.
Lad dig ikke narre af den nedarvede stil, under designet ligger det nyeste inden for banebrydende Yamaha-teknologi, hvilket resulterer i en virkelig kompetent maskine, der begejstrer ved hvert drej af gashåndtaget. Det nyeste inden for bremse- og affjedringskomponenter forbedrer køreturen, mens integrerede køretrin og en omfattende elektronikpakke hæver barren yderligere.
Tekniske højdepunkter
- Karakteristisk design, der emmer af grandprix-racing fra 80'erne og 90'erne
- Ny 5 tommers TFT-farvedisplay med tilslutningsmuligheder
- Fuldt justerbar KYB-affjedring for og bag i høj kvalitet
- Nydesignede clip-on'er og styrkontakter
- Deltabox-stel med optimeret stivhed
- Behageligt polstret sæde, nye sidedæksler og aftagelig pukkel
- Fodhvilere med ny stil og placering
- Yamaha Ride Control YRC og 6-akset IMU
- Fartpilot, tredje generations Quick Shift System og A&S-kobling
- Sofistikeret EU5+-kompatibel, momentstærk 890 cc CP3-motor
- Yamahas slyngstøbte hjul er forsynet med Bridgestone Battlax Hypersport S23
Vi kender ikke dato for frigivelsen eller prisen på Yamaha XSR 900 GP endnu - men vi holder jer opdaterede :)
Læs mere om denne model på vores hjemmeside:
https://www.bike-shoppen.dk/Motorcykler/NYE-Sport-touring/Yamaha-XSR-900-GP
Obs, prisen er uden ekstra udstyr
Udstyr
- ABS bremser
- Gearindikator
- Indsprøjtning
- LED baglygte
- TCS (traction control)
- Sidst set 6/9-2025 6:58
- Annoncekategori: Sælges
- Type: Street
- Motorstørrelse: 890 ccm
- Hestekræfter: 119 hk
- Køretøjets nypris: 123 kr.
- Tankvolume: 14.0 liter
- Status: På lager
Udstyr og tilbehør til Yamaha XSR 900
Herunder vises udstyr og tilbehør, som passer til Yamaha XSR 900. Produkterne kan købes hos forhandleren, som sælger den viste motorcykel.
Produkt | Varenr. | Pris | Vælg |
---|
* Der tages forbehold fejl eller mangler
Yamaha XSR 900 specifikationer
Bemærk, at det er muligt at sammenligne modeloplysninger for Yamaha XSR 900 med din egen MC, hvis du opretter den i din brugerprofil under "Primær MC".
Specifikationer
Viste MC*
Din MC
HK
119 hk
-
Motorstørrelse
890 ccm
-
0 - 100 km/t
-
-
Tophastighed
-
-
Type
-
-
Kåbetype
-
-
Km/l
-
-
Sædehøjde
835 mm
-
ABS-bremser
Ja
-
Kombi-bremser
-
-
Træktype
Kædetræk
-
Vægt
200 kg
-
* Der tages forbehold fejl eller mangler
Anmeldelser fra tidligere ejere om Yamaha XSR 900
Herunder ses den gennemsnitlige brugervurdering af Yamaha XSR 900. I alt 11 anmeldelser. 11 ud af 11 (100%) ville købe Yamaha igen. Brugeranmeldelser stammer fra 11 brugere, som tidligere har haft en Yamaha til salg på 123mc.dk
Samlet gns. vurdering
4.3
Køreegenskaber
4.3
Motor/transmission
4.6
Sidestilling/komfort
3.7
Driftsomkostninger
4.3
Værdi for pengene
4.6
Stærke sider
Meget agil og hurtig at skifte retning med (som MT09), men samtidig utrolig stabil og tillidsvækkende i svingene, også selv om vejen er ujævn. Havde en 2022 MT09 før, og den længere bagsvinger på XSR gør den mere stabil uden at den mister styrevillighed. Den er sjov og underholdende, især ved god fart på snoede veje. Motoren trækker og lyder fantastisk, og det er super underholdende at lukke op for den uanset om man bruger den i øvrigt velfungerende quick shifter eller ej. Gearkassen er også en fornøjelse at bruge og virker godt afstemt. Alt elektronik fungerer godt og nemt, og drivemodes" inkl. muligheden for at indstille personlige af slagsen virker rigtig fint. Fin fit-and-finish med mange fine detaljer. Udseende vil altid være en smagssag, men personligt finder jeg den rigtig flot, kan godt lide den leder tankerne hen på firsernes Yamaha uden at skulle ligne en bestemt model.
Svage sider
Styreradius eller steering lock, som det hedder i de engelske anmeldelser, er virkelig dårligt. Du mærker det ikke, når du kører på den, medmindre du drejer skarpt ved ekstremt langsom kørsel. Men når den skal vendes rundt i garagen eller lign. vil du opdage, styret meget hurtigt rammer stoppet, og man må køre den frem og tilbage nogle ekstra gange. Sædet er ikke så slemt som nogen vil gøre det til, men ved mange timer på den vil nogle muligvis få brug for et andet sæde. Kørestillingen er en anelse foroverbøjet og aktiv sammenlignet med f.eks. MT 09, for nogle er dette en fordel, men for andre er det evt. en ulempe.
Råd, tips og tricks
De originale bløde sidetasker ser godt ud på den, og beslagene er meget minimale og ødelægger ikke udseendet alt for meget :-)
Meget agil og hurtig at skifte retning med (som MT09), men samtidig utrolig stabil og tillidsvækkende i svingene, også selv om vejen er ujævn. Havde en 2022 MT09 før, og den længere bagsvinger på XSR gør den mere stabil uden at den mister styrevillighed. Den er sjov og underholdende, især ved god fart på snoede veje. Motoren trækker og lyder fantastisk, og det er super underholdende at lukke op for den uanset om man bruger den i øvrigt velfungerende quick shifter eller ej. Gearkassen er også en fornøjelse at bruge og virker godt afstemt. Alt elektronik fungerer godt og nemt, og drivemodes" inkl. muligheden for at indstille personlige af slagsen virker rigtig fint. Fin fit-and-finish med mange fine detaljer. Udseende vil altid være en smagssag, men personligt finder jeg den rigtig flot, kan godt lide den leder tankerne hen på firsernes Yamaha uden at skulle ligne en bestemt model.
Svage sider
Styreradius eller steering lock, som det hedder i de engelske anmeldelser, er virkelig dårligt. Du mærker det ikke, når du kører på den, medmindre du drejer skarpt ved ekstremt langsom kørsel. Men når den skal vendes rundt i garagen eller lign. vil du opdage, styret meget hurtigt rammer stoppet, og man må køre den frem og tilbage nogle ekstra gange. Sædet er ikke så slemt som nogen vil gøre det til, men ved mange timer på den vil nogle muligvis få brug for et andet sæde. Kørestillingen er en anelse foroverbøjet og aktiv sammenlignet med f.eks. MT 09, for nogle er dette en fordel, men for andre er det evt. en ulempe.
Råd, tips og tricks
De originale bløde sidetasker ser godt ud på den, og beslagene er meget minimale og ødelægger ikke udseendet alt for meget :-)
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Stærke sider
Motor, motor og motor. Holder prisen godt. Motorlyd og bundtræk
Svage sider
Affjedring, få tusinde vil gøre underværker
Råd, tips og tricks
Hvis du vil have lidt mere motorlyd, så køb en anden udstødning.
Øvrige kommentarer
Funbike, smilet sidder helt oppe ved ørene hver gang du kører en tur.
Motor, motor og motor. Holder prisen godt. Motorlyd og bundtræk
Svage sider
Affjedring, få tusinde vil gøre underværker
Råd, tips og tricks
Hvis du vil have lidt mere motorlyd, så køb en anden udstødning.
Øvrige kommentarer
Funbike, smilet sidder helt oppe ved ørene hver gang du kører en tur.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Stærke sider
Vild og sjov motorcykel, bremser og styrer godt.
Svage sider
Standard sædet er ikke for godt, man blir lidt øm bagi ved længere ture
Øvrige kommentarer
Hyler lidt meget fra tredje gear, yamaha siger det er normalt, men det er irriterende
Vild og sjov motorcykel, bremser og styrer godt.
Svage sider
Standard sædet er ikke for godt, man blir lidt øm bagi ved længere ture
Øvrige kommentarer
Hyler lidt meget fra tredje gear, yamaha siger det er normalt, men det er irriterende
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja