×
19 andre potentielle købere har annoncen, som favorit. til sælger inden den forsvinder!
Beskrivelse
Yamaha XSR 900 HMC Motorcykler. Vi bytter gerne., 846 ccm, 115 hk, 2019, Sort, m. afgift
2019 Yamaha XSR 900 Abarth ABS Til Salg HMC Motorcykler.
Denne XSR 900 Abarth Limited Edition Nr.365 ud af 695.stk står med masser af original udstyr som bla Akrapovic komplet Titanium udstødning med E-godkendelse / udtagelig DB-Eater, Carbon frontkåbe, Carbon forskærm og Carbon bagende + special sæde, Dunlop Mutant dæk og nyere "rødt" kædekit. BEMÆRK Kun 13000km. Motordesign baseret på crossplane-koncept.
Der er lavet en fed special lakering med relation til tidens Abarth biler bla “Fiat 500 Abarth” som blev brugt til præsentation af modellen sammen med Valentino Rossi.
Der udover er der Puig craspads, nummerpladeholder.
Yamaha Traction control & Riding modes, shiftlight, Gearindikator.
Står i super flot stand, næsten som ny.
Danmarks bedste Finansiering gennem Santander også med mulighed for lån uden udbetaling.
Codan Mc forsikring kr 2.247 - 4.700 afhængig af postnummer, ingen krav om anciennitet.
Husk vi bytter gerne med din Mc.
Vores motorcykler leveres serviceret og Ind.reg på plade.
HUSK AT BOOKE EN TID
VIGTIGT AT RINGE / MAIL / BESTILLE PRØVETUR I FORVEJEN FOR IKKE AT KØRE FORGÆVES. DE FLESTE MOTORCYKLER SKAL LIGE OMKRING VÆRKSTED OG HAVDE ET TJEK. PÅ FORHÅND TAK.
MAN ER ALTID VELKOMMEN FORBI I ÅBNINGSTIDEN FOR BESIGTIGELSE AF MOTORCYKLER ELLER BARE EN KOP KAFFE.
Kontakt os på:
E-mail:
Tlf: 98407779
VI HAR NORDJYLLANDS STØRSTE UDVALG I BRUGTE MOTORCYKLER.
VI TAGER GERNE DIN BRUGTE MC I BYTTE. MOTORCYKLER KØBES I REN HANDEL..
Der tages forbehold for tastefejl.
2019 Yamaha XSR 900 Abarth ABS Til Salg HMC Motorcykler.
Denne XSR 900 Abarth Limited Edition Nr.365 ud af 695.stk står med masser af original udstyr som bla Akrapovic komplet Titanium udstødning med E-godkendelse / udtagelig DB-Eater, Carbon frontkåbe, Carbon forskærm og Carbon bagende + special sæde, Dunlop Mutant dæk og nyere "rødt" kædekit. BEMÆRK Kun 13000km. Motordesign baseret på crossplane-koncept.
Der er lavet en fed special lakering med relation til tidens Abarth biler bla “Fiat 500 Abarth” som blev brugt til præsentation af modellen sammen med Valentino Rossi.
Der udover er der Puig craspads, nummerpladeholder.
Yamaha Traction control & Riding modes, shiftlight, Gearindikator.
Står i super flot stand, næsten som ny.
Danmarks bedste Finansiering gennem Santander også med mulighed for lån uden udbetaling.
Codan Mc forsikring kr 2.247 - 4.700 afhængig af postnummer, ingen krav om anciennitet.
Husk vi bytter gerne med din Mc.
Vores motorcykler leveres serviceret og Ind.reg på plade.
HUSK AT BOOKE EN TID
VIGTIGT AT RINGE / MAIL / BESTILLE PRØVETUR I FORVEJEN FOR IKKE AT KØRE FORGÆVES. DE FLESTE MOTORCYKLER SKAL LIGE OMKRING VÆRKSTED OG HAVDE ET TJEK. PÅ FORHÅND TAK.
MAN ER ALTID VELKOMMEN FORBI I ÅBNINGSTIDEN FOR BESIGTIGELSE AF MOTORCYKLER ELLER BARE EN KOP KAFFE.
Kontakt os på:
E-mail:
Tlf: 98407779
VI HAR NORDJYLLANDS STØRSTE UDVALG I BRUGTE MOTORCYKLER.
VI TAGER GERNE DIN BRUGTE MC I BYTTE. MOTORCYKLER KØBES I REN HANDEL..
Der tages forbehold for tastefejl.
Udstyr
- ABS bremser
- Gearindikator
- Halvkåbe
- Indsprøjtning
- Kørecomputer
- LED baglygte
- Startspærre
- TCS (traction control)
- Tonet/farvet kåbeglas
- Udstødning Slip-on
- Udstødning Titanium
- Sidst set 5/9-2025 20:33
- Annoncekategori: Sælges
- Type: Sport
- Tankvolume: 14.0 liter
- Indreg.: 4/2019
- Farve: Sort
- Status: På lager
Udstyr og tilbehør til Yamaha XSR 900
Herunder vises udstyr og tilbehør, som passer til Yamaha XSR 900. Produkterne kan købes hos forhandleren, som sælger den viste motorcykel.
Produkt | Varenr. | Pris | Vælg |
---|
* Der tages forbehold fejl eller mangler
Yamaha XSR 900 specifikationer
Bemærk, at det er muligt at sammenligne modeloplysninger for Yamaha XSR 900 med din egen MC, hvis du opretter den i din brugerprofil under "Primær MC".
Specifikationer
Viste MC*
Din MC
HK
115 hk
-
Motorstørrelse
846 ccm
-
0 - 100 km/t
3.4 sek
-
Tophastighed
216 km/t
-
Type
Streetbike
-
Kåbetype
-
-
Km/l
-
-
Sædehøjde
830 mm
-
ABS-bremser
Ja
-
Kombi-bremser
-
-
Træktype
Kædetræk
-
Vægt
195 kg
-
* Der tages forbehold fejl eller mangler
Anmeldelser fra tidligere ejere om Yamaha XSR 900
Herunder ses den gennemsnitlige brugervurdering af Yamaha XSR 900. I alt 11 anmeldelser. 11 ud af 11 (100%) ville købe Yamaha igen. Brugeranmeldelser stammer fra 11 brugere, som tidligere har haft en Yamaha til salg på 123mc.dk
Samlet gns. vurdering
4.3
Køreegenskaber
4.3
Motor/transmission
4.6
Sidestilling/komfort
3.7
Driftsomkostninger
4.3
Værdi for pengene
4.6
Stærke sider
Meget agil og hurtig at skifte retning med (som MT09), men samtidig utrolig stabil og tillidsvækkende i svingene, også selv om vejen er ujævn. Havde en 2022 MT09 før, og den længere bagsvinger på XSR gør den mere stabil uden at den mister styrevillighed. Den er sjov og underholdende, især ved god fart på snoede veje. Motoren trækker og lyder fantastisk, og det er super underholdende at lukke op for den uanset om man bruger den i øvrigt velfungerende quick shifter eller ej. Gearkassen er også en fornøjelse at bruge og virker godt afstemt. Alt elektronik fungerer godt og nemt, og drivemodes" inkl. muligheden for at indstille personlige af slagsen virker rigtig fint. Fin fit-and-finish med mange fine detaljer. Udseende vil altid være en smagssag, men personligt finder jeg den rigtig flot, kan godt lide den leder tankerne hen på firsernes Yamaha uden at skulle ligne en bestemt model.
Svage sider
Styreradius eller steering lock, som det hedder i de engelske anmeldelser, er virkelig dårligt. Du mærker det ikke, når du kører på den, medmindre du drejer skarpt ved ekstremt langsom kørsel. Men når den skal vendes rundt i garagen eller lign. vil du opdage, styret meget hurtigt rammer stoppet, og man må køre den frem og tilbage nogle ekstra gange. Sædet er ikke så slemt som nogen vil gøre det til, men ved mange timer på den vil nogle muligvis få brug for et andet sæde. Kørestillingen er en anelse foroverbøjet og aktiv sammenlignet med f.eks. MT 09, for nogle er dette en fordel, men for andre er det evt. en ulempe.
Råd, tips og tricks
De originale bløde sidetasker ser godt ud på den, og beslagene er meget minimale og ødelægger ikke udseendet alt for meget :-)
Meget agil og hurtig at skifte retning med (som MT09), men samtidig utrolig stabil og tillidsvækkende i svingene, også selv om vejen er ujævn. Havde en 2022 MT09 før, og den længere bagsvinger på XSR gør den mere stabil uden at den mister styrevillighed. Den er sjov og underholdende, især ved god fart på snoede veje. Motoren trækker og lyder fantastisk, og det er super underholdende at lukke op for den uanset om man bruger den i øvrigt velfungerende quick shifter eller ej. Gearkassen er også en fornøjelse at bruge og virker godt afstemt. Alt elektronik fungerer godt og nemt, og drivemodes" inkl. muligheden for at indstille personlige af slagsen virker rigtig fint. Fin fit-and-finish med mange fine detaljer. Udseende vil altid være en smagssag, men personligt finder jeg den rigtig flot, kan godt lide den leder tankerne hen på firsernes Yamaha uden at skulle ligne en bestemt model.
Svage sider
Styreradius eller steering lock, som det hedder i de engelske anmeldelser, er virkelig dårligt. Du mærker det ikke, når du kører på den, medmindre du drejer skarpt ved ekstremt langsom kørsel. Men når den skal vendes rundt i garagen eller lign. vil du opdage, styret meget hurtigt rammer stoppet, og man må køre den frem og tilbage nogle ekstra gange. Sædet er ikke så slemt som nogen vil gøre det til, men ved mange timer på den vil nogle muligvis få brug for et andet sæde. Kørestillingen er en anelse foroverbøjet og aktiv sammenlignet med f.eks. MT 09, for nogle er dette en fordel, men for andre er det evt. en ulempe.
Råd, tips og tricks
De originale bløde sidetasker ser godt ud på den, og beslagene er meget minimale og ødelægger ikke udseendet alt for meget :-)
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Stærke sider
Motor, motor og motor. Holder prisen godt. Motorlyd og bundtræk
Svage sider
Affjedring, få tusinde vil gøre underværker
Råd, tips og tricks
Hvis du vil have lidt mere motorlyd, så køb en anden udstødning.
Øvrige kommentarer
Funbike, smilet sidder helt oppe ved ørene hver gang du kører en tur.
Motor, motor og motor. Holder prisen godt. Motorlyd og bundtræk
Svage sider
Affjedring, få tusinde vil gøre underværker
Råd, tips og tricks
Hvis du vil have lidt mere motorlyd, så køb en anden udstødning.
Øvrige kommentarer
Funbike, smilet sidder helt oppe ved ørene hver gang du kører en tur.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Stærke sider
Vild og sjov motorcykel, bremser og styrer godt.
Svage sider
Standard sædet er ikke for godt, man blir lidt øm bagi ved længere ture
Øvrige kommentarer
Hyler lidt meget fra tredje gear, yamaha siger det er normalt, men det er irriterende
Vild og sjov motorcykel, bremser og styrer godt.
Svage sider
Standard sædet er ikke for godt, man blir lidt øm bagi ved længere ture
Øvrige kommentarer
Hyler lidt meget fra tredje gear, yamaha siger det er normalt, men det er irriterende
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja