×
2 andre potentielle købere har annoncen, som favorit. til sælger inden det er for sent!
Beskrivelse
Yamaha YZF R6, 600 ccm, 120 hk, 2006, Gul, m. afgift
slip-on udstødning, startspærre, indsprøjtning, fuldkåbe, lev. nysynet
Vi har Midtjyllands største udvalg i brugte mc'er med mere end 200 på lager, og med sikkerhed en der passer til dig. Vi tilbyder attraktiv finansiering gennem Santander, med og uden udbetaling.
Autoriseret VOGE forhandler.
Forelsket i en af vores mc'er men bosat langt væk - Fortvivl ej, vi bringer gratis ud i Jylland og på Fyn og Sjælland.
Vi sælger mange mc’er i øjeblikket, så ring inden du kommer for at se på denne mc, så du ikke risikerer at køre forgæves.
Vi mangler MC'er i øjeblikket og tager gerne MC'er i bytte eller køber i ren handel. Kontakt os hvis du skal af med en MC.
slip-on udstødning, startspærre, indsprøjtning, fuldkåbe, lev. nysynet
Vi har Midtjyllands største udvalg i brugte mc'er med mere end 200 på lager, og med sikkerhed en der passer til dig. Vi tilbyder attraktiv finansiering gennem Santander, med og uden udbetaling.
Autoriseret VOGE forhandler.
Forelsket i en af vores mc'er men bosat langt væk - Fortvivl ej, vi bringer gratis ud i Jylland og på Fyn og Sjælland.
Vi sælger mange mc’er i øjeblikket, så ring inden du kommer for at se på denne mc, så du ikke risikerer at køre forgæves.
Vi mangler MC'er i øjeblikket og tager gerne MC'er i bytte eller køber i ren handel. Kontakt os hvis du skal af med en MC.
Udstyr
- Fuldkåbe
- Indsprøjtning
- Lev. nysynet
- Startspærre
- Udstødning Slip-on
- Sidst set 5/9-2025 7:00
- Annoncekategori: Sælges
- Type: Motorcykel
- Indreg.: 4/2006
- Sidste syn.: 8/2023
- Farve: Gul
- Status: På lager
Udstyr og tilbehør til Yamaha YZF R6
Herunder vises udstyr og tilbehør, som passer til Yamaha YZF R6. Produkterne kan købes hos forhandleren, som sælger den viste motorcykel.
Produkt | Varenr. | Pris | Vælg |
---|
* Der tages forbehold fejl eller mangler
Yamaha YZF R6 specifikationer
Bemærk, at det er muligt at sammenligne modeloplysninger for Yamaha YZF R6 med din egen MC, hvis du opretter den i din brugerprofil under "Primær MC".
Specifikationer
Viste MC*
Din MC
HK
120 hk
-
Motorstørrelse
600 ccm
-
0 - 100 km/t
2.9 sek
-
Tophastighed
265 km/t
-
Type
Superbike
-
Kåbetype
-
-
Km/l
-
-
Sædehøjde
-
-
ABS-bremser
-
-
Kombi-bremser
-
-
Træktype
Kædetræk
-
Vægt
163 kg
-
* Der tages forbehold fejl eller mangler
Anmeldelser fra tidligere ejere om Yamaha YZF R6
Herunder ses den gennemsnitlige brugervurdering af Yamaha YZF R6. I alt 85 anmeldelser. 84 ud af 85 (99%) ville købe Yamaha igen. Brugeranmeldelser stammer fra 85 brugere, som tidligere har haft en Yamaha til salg på 123mc.dk
Samlet gns. vurdering
4.5
Køreegenskaber
4.8
Motor/transmission
4.7
Sidestilling/komfort
3.8
Driftsomkostninger
4.4
Værdi for pengene
4.6
Stærke sider
- Super let at manøvrere - God siddestilling (for en racercykel at være) - Nem at køre, får selv den mest tungnemme køre til at ligne Rossi ;-) - Tidsløst design - Holder prisen helt vildt (synes stadig de er dyre)
Svage sider
- Mangler lidt power og bundtræk efter noget tid hvis man er en vildbasse. Man får den ikke “bare” på baghjul i 2. gear og op efter. Men generelt en hurtig cykel den nemt går 260-265 på speedo. - Gearkasse. 1. Gearet har det med at blive slidt ved hård kørsel, oplevede det dog ikke på min. Kun at noget i gearskiftet gik i stykker (billig og nem rep.) - Ikke en cykel til alt for store drenge. Passede dog perfekt til mig (178cm) - Olieforbrug. Og den har ikke måleøje så du skal hive oliepinden lidt ofte hvis den bruger lidt olie. Den lyser i olielampen bare den kommer ned på 3/4 olie. Ikke at der sker noget ved det, bare skide irriterende. Specielt når man skal hive den f...ing pind hele tiden ;-)
Råd, tips og tricks
Tjek som sagt om den går gearene godt igennem. Kontroller at cyklen trækker jævnt helt fra bunden og op i omdrejningsfeltet. Min hakkede ved 2-4000 omdr. fordi der var sat Jetkit i. Fik den så kørt ind hos en mekaniker og den kom til at køre som en absolut drøm Spørg om den bruger meget olie
Øvrige kommentarer
Købte en R1 årg 1998 efter min første R6’er, og jeg må indrømme jeg blev aldrig glad for den på samme måde. Men fik også pisse ondt overalt af at køre på den, og synes bare ikke den var så meget hurtigere end R6’eren for at være ærligt. Min R6 var helt klart den overall bedste cykel jeg har haft, og tænker tit på de mange gode stunder jeg havde på den :-)
- Super let at manøvrere - God siddestilling (for en racercykel at være) - Nem at køre, får selv den mest tungnemme køre til at ligne Rossi ;-) - Tidsløst design - Holder prisen helt vildt (synes stadig de er dyre)
Svage sider
- Mangler lidt power og bundtræk efter noget tid hvis man er en vildbasse. Man får den ikke “bare” på baghjul i 2. gear og op efter. Men generelt en hurtig cykel den nemt går 260-265 på speedo. - Gearkasse. 1. Gearet har det med at blive slidt ved hård kørsel, oplevede det dog ikke på min. Kun at noget i gearskiftet gik i stykker (billig og nem rep.) - Ikke en cykel til alt for store drenge. Passede dog perfekt til mig (178cm) - Olieforbrug. Og den har ikke måleøje så du skal hive oliepinden lidt ofte hvis den bruger lidt olie. Den lyser i olielampen bare den kommer ned på 3/4 olie. Ikke at der sker noget ved det, bare skide irriterende. Specielt når man skal hive den f...ing pind hele tiden ;-)
Råd, tips og tricks
Tjek som sagt om den går gearene godt igennem. Kontroller at cyklen trækker jævnt helt fra bunden og op i omdrejningsfeltet. Min hakkede ved 2-4000 omdr. fordi der var sat Jetkit i. Fik den så kørt ind hos en mekaniker og den kom til at køre som en absolut drøm Spørg om den bruger meget olie
Øvrige kommentarer
Købte en R1 årg 1998 efter min første R6’er, og jeg må indrømme jeg blev aldrig glad for den på samme måde. Men fik også pisse ondt overalt af at køre på den, og synes bare ikke den var så meget hurtigere end R6’eren for at være ærligt. Min R6 var helt klart den overall bedste cykel jeg har haft, og tænker tit på de mange gode stunder jeg havde på den :-)
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Stærke sider
Meget let kørt MC, både til race og længere ture. Utrolig driftsikker, havde den i 6 år uden uforudsete udgifter. Super træk, lækkert med en MC til 50.000,- som sætter en Ferrari i dørs :)
Svage sider
Eneste grund til at jeg solgte den, var for at få en MC med mere bundtræk, så købte en ZX10R i stedet.
Meget let kørt MC, både til race og længere ture. Utrolig driftsikker, havde den i 6 år uden uforudsete udgifter. Super træk, lækkert med en MC til 50.000,- som sætter en Ferrari i dørs :)
Svage sider
Eneste grund til at jeg solgte den, var for at få en MC med mere bundtræk, så købte en ZX10R i stedet.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Stærke sider
Let at køre, ligger utroligt stabilt og roligt på vejen selv med stor ferie oppakning bag på. Jeg sidder ret godt på maskinen, men jeg er også "kun" 1.72 m
Svage sider
Lidt vanskelig at pakke med stor oppakning til ferietur
Let at køre, ligger utroligt stabilt og roligt på vejen selv med stor ferie oppakning bag på. Jeg sidder ret godt på maskinen, men jeg er også "kun" 1.72 m
Svage sider
Lidt vanskelig at pakke med stor oppakning til ferietur
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja