×
2 andre potentielle købere har skrevet til sælger. til sælger inden den forsvinder!
Beskrivelse
Aprilia Pegaso 650 I.E., 652 ccm, 49 hk, 2004, Rødmetal, m. afgift
Indsprøjtning, halvkåbe, sidetasker, topboks.
Det er en motorcykel der fremstår pæn og velholdt.
Monteret med topboks.
Rigtig god rejse motorcykel med god sidekomfort.
Starter og kører upåklageligt.
Synet.
Fordæk og kædekit kørt 500km.
Nyt batteri.
Givirack, 2 stk. sidetasker, original udstødninger vindskærm medfølger.
Kan køres med A2 kørekort.
Indsprøjtning, halvkåbe, sidetasker, topboks.
Det er en motorcykel der fremstår pæn og velholdt.
Monteret med topboks.
Rigtig god rejse motorcykel med god sidekomfort.
Starter og kører upåklageligt.
Synet.
Fordæk og kædekit kørt 500km.
Nyt batteri.
Givirack, 2 stk. sidetasker, original udstødninger vindskærm medfølger.
Kan køres med A2 kørekort.
Udstyr
- Halvkåbe
- Sidetasker
- Topboks
- Udstødning Slip-on
- Aktiv i 6 dage siden 30/8-2025
- Sidst set 6/9-2025 2:16
- Vist i alt 56 gange
- Annoncekategori: Sælges
- Type: Adventure
- Indreg.: 4/2006
- Sidste syn.: 6/2022
- Farve: Rødmetal
- Alle service udført: Delvist udfyldt
- Sidste service ved: 19200 km
Udstyr og tilbehør til Aprilia Pegaso 650
Herunder vises udstyr og tilbehør, som passer til Aprilia Pegaso 650. Produkterne kan købes hos din nærmeste forhandler.
Produkt | Varenr. | Pris | Vælg |
---|
* Der tages forbehold fejl eller mangler
Aprilia Pegaso 650 specifikationer
Bemærk, at det er muligt at sammenligne modeloplysninger for Aprilia Pegaso 650 med din egen MC, hvis du opretter den i din brugerprofil under "Primær MC".
Specifikationer
Viste MC*
Din MC
HK
49 hk
-
Motorstørrelse
652 ccm
-
0 - 100 km/t
6.3 sek
-
Tophastighed
160 km/t
-
Type
Offroader
-
Kåbetype
-
-
Km/l
-
-
Sædehøjde
-
-
ABS-bremser
-
-
Kombi-bremser
-
-
Træktype
Kædetræk
-
Vægt
-
-
* Der tages forbehold fejl eller mangler
Anmeldelser fra tidligere ejere om Aprilia Pegaso 650
Herunder ses den gennemsnitlige brugervurdering af Aprilia Pegaso 650. I alt 17 anmeldelser. 14 ud af 17 (82%) ville købe Aprilia igen. Brugeranmeldelser stammer fra 17 brugere, som tidligere har haft en Aprilia til salg på 123mc.dk
Samlet gns. vurdering
4
Køreegenskaber
4.1
Motor/transmission
3.8
Sidestilling/komfort
4.1
Driftsomkostninger
3.8
Værdi for pengene
4.1
Stærke sider
Enormt adræt og godt afbalanceret til hurtige retningsskift, og kan manøvrere i selv de smalleste steder. Motor trækker sejt, har stort omdrejningsmoment, og er solidt bygget. Stærke Brembo bremser, og affjedring der er blød ved ujævnheder - men stadig giver præcis feedback i sving. Alt på motorcyklen kræver minimal vedligeholdelse, og det elektriske system er simpelt og gennemtænkt, fuldkommen modsat den typiske Italienske stereotype. Meget opbevaringsplads! Enormt komfortabel, også for lavere personer. Meget overskueligt display og interface, samme design som på Aprilia's største motorcykler (eks. RSV 1000 R) fra tilsvarende årgang.
Svage sider
Motoren vibrerer noget, dog ikke så meget som en typisk 1 cylinder motor. Den er ikke glad for jævn hastighed ved ca. 3000 omdrejninger. Udstødning er mere tidskrævende at skifte, end andre tilsvarende motorcykler. Ingen gear indikator.
Råd, tips og tricks
Solid motorcykel der kan køre mange tusinde kilometer uden vedligeholdelse. Motoren er delt med Yamaha's tidligere MT-03, så reservedele kan findes og service er generelt meget nem da der er få komponenter. Gearkasse er solid. Hvis du vil skifte udstødning på den, så hav gerne plads og tid klar, da det er en lidt mere omfattende process end på de fleste naked bikes. Der er et par paneler der skal fjernes og skruer som ikke er de nemmeste at komme til. Dog kræver det ikke specielt værktøj, og man skal heller ikke være mekaniker for at klare opgaven. Alt i alt en pålidelig motorcykel!
Øvrige kommentarer
Klart undervurderet motorcykel til by, landevej, og pendling, samt til alle med A2 kørekort. Den har dobbelt så højt moment som de andre typiske A2 lovlige motorcykler, og sammen med dens lave vægt og adræthed er den perfekt til dem der lige har fået kortet, men gerne vil have en motorcykel de ikke bliver træt af det første år eller to.
Enormt adræt og godt afbalanceret til hurtige retningsskift, og kan manøvrere i selv de smalleste steder. Motor trækker sejt, har stort omdrejningsmoment, og er solidt bygget. Stærke Brembo bremser, og affjedring der er blød ved ujævnheder - men stadig giver præcis feedback i sving. Alt på motorcyklen kræver minimal vedligeholdelse, og det elektriske system er simpelt og gennemtænkt, fuldkommen modsat den typiske Italienske stereotype. Meget opbevaringsplads! Enormt komfortabel, også for lavere personer. Meget overskueligt display og interface, samme design som på Aprilia's største motorcykler (eks. RSV 1000 R) fra tilsvarende årgang.
Svage sider
Motoren vibrerer noget, dog ikke så meget som en typisk 1 cylinder motor. Den er ikke glad for jævn hastighed ved ca. 3000 omdrejninger. Udstødning er mere tidskrævende at skifte, end andre tilsvarende motorcykler. Ingen gear indikator.
Råd, tips og tricks
Solid motorcykel der kan køre mange tusinde kilometer uden vedligeholdelse. Motoren er delt med Yamaha's tidligere MT-03, så reservedele kan findes og service er generelt meget nem da der er få komponenter. Gearkasse er solid. Hvis du vil skifte udstødning på den, så hav gerne plads og tid klar, da det er en lidt mere omfattende process end på de fleste naked bikes. Der er et par paneler der skal fjernes og skruer som ikke er de nemmeste at komme til. Dog kræver det ikke specielt værktøj, og man skal heller ikke være mekaniker for at klare opgaven. Alt i alt en pålidelig motorcykel!
Øvrige kommentarer
Klart undervurderet motorcykel til by, landevej, og pendling, samt til alle med A2 kørekort. Den har dobbelt så højt moment som de andre typiske A2 lovlige motorcykler, og sammen med dens lave vægt og adræthed er den perfekt til dem der lige har fået kortet, men gerne vil have en motorcykel de ikke bliver træt af det første år eller to.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Stærke sider
Super letkørt, for både begyndere og øvede kørere. Dejlig til Touring og på let offroad, nem at håndtere og super smidig motor med masser af overskud.
Svage sider
Få service steder i DK, der kender cyklen
Super letkørt, for både begyndere og øvede kørere. Dejlig til Touring og på let offroad, nem at håndtere og super smidig motor med masser af overskud.
Svage sider
Få service steder i DK, der kender cyklen
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja
Stærke sider
Meget motorcykel for pengene - stærk & alsidig motor, god til både hverdagspendling samt i terrænet ( Trail udgaven )
Svage sider
For de mennesker med lange ben, så er sædet ikke det bedste. Du kan ikke komme tilstrækkeligt langt tilbage grundet sædets udformning.
Råd, tips og tricks
Sæt en sportsudstødning på og den lille en-stamper lyder fantastiskt.
Meget motorcykel for pengene - stærk & alsidig motor, god til både hverdagspendling samt i terrænet ( Trail udgaven )
Svage sider
For de mennesker med lange ben, så er sædet ikke det bedste. Du kan ikke komme tilstrækkeligt langt tilbage grundet sædets udformning.
Råd, tips og tricks
Sæt en sportsudstødning på og den lille en-stamper lyder fantastiskt.
Køreegenskaber
Motor/transmission
Sidestilling/komfort
Driftsomkostninger
Værdi for pengene
Vil købe dette mærke igen? Ja